Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
klaus

Ducati - ale bubel

Polecane posty

Mam wyrzuty sumienia :mrgreen:

i dobrze powinieneś mieć i to olbrzymie

i dobrze ci tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

i dobrze powinieneś mieć i to olbrzymie

Tomek, a Ty nie masz :?: Po tym wszystkim co tu napisałeś :?:

 

 

:lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mi się przypomniało, dojechałem do roboty, zdążyłem zahamować, a tu pyk na ziemię szkiełko od migacza :lol: hehe tak cicho upadło że ledwo usłyszałem, potem bym szukał pół dnia :lol: a no i tego samego dnia zauważyłem, poluzowane srubki od wlotów powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducati po prostu samo pomaga w niektórych robotach :D .

W Suzi miałem problemy z odkręceniem śrub, a tu się same odkręcają, czyli jest wypas. :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i Klaus wykrakałeś ....... szkoda że to nie śrubka jakaś ....... padł mi chyba rozrusznik ....... dzisiaj chciałem polatać, przekręcam kluczyk i klik ..... jeszcze raz i klik ..... zostawiłem. Za 10 minut schodze i kręci ale już nie zapalił, strzelił z wydechu i koniec. Znów Serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi też odkręcił się tłumik kilka miesięcy temu. :lol: Na szczęście, było to w mieście przy znikomym ruchu, także od razu się zatrzymałem i po chwili poszukiwań znalazłem śrubę. Dokręciłem ręcznie, bo nie miałem czym, a do mojej "bazy" miałem kilkaset metrów, więc na miejscu ogarnąłem temat. Od tego czasu wożę pod siedzeniem zestaw kluczy imbusowych. :D

Co do mocowania tłumików, to mam taki pomysł, żeby wkręcić tam dłuższe śruby i zakontrować nakrętką. Powinno się sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja chciałem dodać, że oprócz śruby trzymającej tłumik spadło mi lusterko (sprężynka wyczepiła się) oraz wykręciła się śruba od mocowania owiewki.

 

trzeba zmodyfikować hasło: Nie kupujcie ducati .... to się rozkręca

 

p.s. i pierdole kupować oryginalne śrubki z salonu za mega kasę. śruba to śruba. wolę mieć za tę kasę "weekendową śrubę"

A klausowi należy wymyślić pokutę za tego bubla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi raz jak siedziałem sobie w swoim garage podziwiając piekno kształtów swojej Dusi ni stad ni z wąd odpadło samo z siebie szkło od lusterka. Czary jakie czy Ducati........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie motocykle z silnikami V i L twin się rozkręcają. Albo producent pomyśli i da nakrętkę samokontrującą, albo należy zakupić kliej do gwintów Loctite, kosztuje ok. 30 zł i wystarcza na jakieś 300 zastosowań.

W ogóle kochani - motocykle się rozkręcają, jest to naturalne, a w fałkach i l-twinach jak nasze wzmożone ze względu na wibracje silnika przenoszone na ramę i podzespoły. Dlatego wymyślono klej do gwintów, którym - nota bene - powlekanych jest wiele gwintów w nowych częściach oryginalnych i akcesoryjnych.

Osoby, które mają problemy z odkręcającymi się namolnie śrubkami, proszę podjechać do nas do HRG - wkręcimy je na Loctite, za darmo (tylko proszę nie mówić, że wszystkie się odkręcają, bo zbańczymy na kleju :P)

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a ja chciałem dodać, że oprócz śruby trzymającej tłumik spadło mi lusterko (sprężynka wyczepiła się) oraz wykręciła się śruba od mocowania owiewki.

 

trzeba zmodyfikować hasło: Nie kupujcie ducati .... to się rozkręca

 

p.s. i pierdole kupować oryginalne śrubki z salonu za mega kasę. śruba to śruba. wolę mieć za tę kasę "weekendową śrubę"

A klausowi należy wymyślić pokutę za tego bubla.

 

Joe, uważaj, niektóre gwinty w Dukach mają specyficzny rozmiar zwoju, można łatwo załatwić mocowanie wkręcając pierwszy lepszy imbus.

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
(tylko proszę nie mówić, że wszystkie się odkręcają, bo zbańczymy na kleju :P)

pzdr

Frankowi się szyja odkręca, do w lewo to w prawo, jeszcze głowę straci dla jakiejś niewiasty... prawdziwy Dukatista :D może też podkleić ;-)

sorrki wieczorna głupawka.

BTW to żeby do serwisu na klejenie śrubki jechać... Jak się ma sprzęta, to śrubkę powinno się samemu umieć wkręcić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:shock: hmmm narzekacie jak stado ...kobiet (w tym miejscu Panie Desmo się nie obrażają). Od siebie powiem tak - jeszcze nawet pół śrubki mi nie odpadło ale to chyba przez to, że mój domowy mechanik cały czas czuwa i pilnie dokręca ( w tym miejscu dziękuję Kasprowi :oops: ). Podzielam zdanie Dominika i jego radę. No i może Panowie więcej czułości a Duci przestaną Was zdradzać :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ja też przyłącze sie do dyskusji. Od owiewek odpadły mi trzy, raz od stopki i jedna od osłony pasków. To jest cudowne :mrgreen: Wolę codziennie przykręcać śrubki niż zasypiać na rzedówce, ot co! Ducati forever!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo w Multistradzie nic się samo nie odkręca, co najwyżej delikatnie luzuje :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Racja, nie dokończylem, że luzuje się delikatnie, aż do uzyskania stanu idealnego, czyli pełnego luzu :lol: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wiec mi w tym sezonie wykreciły sie 2 sruby mocujące zegary, srubka trzymajace prawa strone czachy, jedna szybkozapinka, 2 sruby od dekla sprzegla i uwaga uwaga zamek od otwierania zaduoka - zostala sama linka

 

az jutro przejrzę dukata przed wyjazdem do Berniego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.