Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
ducafil

parę pytań na początek

Polecane posty

witam, jako nowy użytkownik forum chciałbym zapytać monsterową brać o parę szczegółowych informacji na temat monsterka. dokładnie chodzi mi o jakieś zestawienie produkowanych modeli monstera, najlepiej w formie tabeli z danymi technicznymi itp, żeby można się było zorientować w gamie modelowej. chodzi mi głównie o modele poliftingowe tzn. z wtryskiem i po zmianie elektroniki/2002-2003?/ i nowsze modele aż do 2008. szykuję się na zakup po sprzedaży r6 na któryś z modeli-podobają mi się s2r i s4r ze względu na wyśmiewany przez niektórych monowachacz, nie wykluczam jednak 620, m800, m900. najchętniej spotkałby się z jakims ducatistą/tką z okolic-niestety nie znam jeszcze :D i obejrzał, usiadł i przymierzył się. póki co pozostaja komisy, a tych niewiele w okolicy :( . jeszcze jedno pytanko- czy wszystkie stare monstery niezależnie od pojemności maja ten sam rozstaw osi i tą sama ramę-widziałem kiedyś z bliska w bochni 600 pod fajną laska i wydał mi się wręcz filigranowy-mam 180cm wzrostu. mimo, że nie jestem laikiem w sprawach mechaniki-z serwisówką w dłoni dokonałem już paru wymian i napraw, to do serwisowania ducati mam pewne obawy. chcaiłbym np zapytać o koszt wymiany i kontroli rozrządu-paski, napinacze, robocizna w serwisie. zapewne nikt z okolicznych "macherów" nie zechce się tknąć desmo, pewnie będę musiał serwisować w krakowie, albo sam w miarę możliwości podpierając się waszą fachową wiedzą. to chyba tyle na początek. prosze o cierpliwość i wyrozumiałość, postaram się nie przynudzać i wyciągać tylko niezbędne konkrety. uff, dzięki raz jeszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak po R6 to moim zdaniem 900 to minimum.

 

600, 620, 695 i 800 S2R raczej odrzucił bym. One nie jeżdżą.

 

Albo M900, S2R 1000, S4R

 

Wymiana pasków w OHC to około 150PLN, w DOHC około 250-300PLN.

 

Kontrola luzów zaworowych to 150-300PLN.

 

Jak nie robiłeś przy samochodach i motocyklach to raczej polecał bym poszukać serwisu - Ducati wymaga szczególnej dbałości i doświadczonego z marką mechanika.

 

Są osoby które grzebią same i później szukają kogoś kto pomorze - dlatego lepiej oddać w odpowiednie ręce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no dzięki wielkie panowie, nie musiałem długo czekać. już sobie posprawdzałem, który ma jaka moc, ile ma zaworów, czy na wodę czy powietrze itp. no i wyszło, że w tym momencie wybrałbym rzeczywiście coś większego chętnie z mono- s2r pasuje do tych cech. no ale wcześniej trzeba sprzedać zadbana yamaszkę za uczciwe pieniążki, co w dobie kryzysu może nie być takie łatwe. w piątek robię fotki i allegro. ale jak się nie sprzeda to jeszcze rok się "pomęczę" i tak dopnę swego czyt. zajefajnego monstera. coś a'la ten, koniecznie na termikach/tylko czy za 15tys. można kupić coś sensownego i "obsłużonego" :?: /

 

http://allegro.pl/ducati-monster-s2r-80 ... 61667.html

 

 

to ktoś z naszych?

 

 

raz jeszcze dzieki za pomoc. skorzystam zapewne jeszcze nie raz....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a wiesz arachnia, że teraz chciałbym spokojniej.w tym sezonie r6 pokazała mi parę razy rogi-respect!! a l-twin nawet mniejszej pojemności też podobno kopnąć potrafi. poza tym kasa, kasa, kasa.... pożyjemy zobaczymy. najchętniej to bym sobie wypożyczył monstera na łikend i bym wiedział co jest grane ;) póki co taka impreza 350/dobę. tak jak pisałem w r6 wszystko dzieje się błyskawicznie, umiem nad tym już panować, odwdzięcza się w zakrętach, jest bosko zwrotna, ale miłość do duca jest nie do zatrzymania :D może być wolniej, za to z klasą :D każdy z tego forum potwierdzi chyba, że jazda ducati=banan na pysku cały czas. prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem dość dużo S2R 800 mojej kumpeli, która kupiła sobie ten motocykl jako pierwszy po zrobieniu prawka. Moto fajne na miasto, w trasie za słaby. Jak przesiadasz się z R6, to na Twoim miejscu nie zajmował bym sobie głowy czymś słabszym. W zależności od budżetu klasyfikował bym je tak : S4, 1000DS/mimo, że S4 to 916 to 1000DS jeździ się równie fajnie bo ma bardzo przyjemny dół/, S2R 1000, S4R, S4RS. Wszystko poniżej to skutery /mówię o starszych generacjach, bo z nowszymi nie miałem do czynienia.../mam nadzieję, że właściciele mniejszych Monsterków się nie obrażą;) W porównaniu do R6 itp. będzie się o wiele przyjemniej jeździło. Z tym, że ja nie lubię 600ek do jazdy na codzień, bo tam najpierw nie ma długo, długo nic, a potem jest chwilowy kop i znowu wyje :) Na tor 600, na ulicę litr. Taka jest moja teoria i jej się trzymam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.