Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
lukas270cdi

1098

Polecane posty

Powiem ze trochę dziwna sprawa , ja ostatnio kupował sobie tez motocykl to trochę łatwiej to wszystko szło , ale życzę Ci jak najlepiej ; )

Tak się nie możesz doczekać ze do czwartku ? xD

Dziwnie, dziwnie. W czwartek musze się określić czy jestem zainteresowany tym: http://otomoto.pl/ducati-1098-1098-s-am ... 25856.html i do jakiej kwoty (no właśnie jak myślicie ile złotówek można za niego dać?).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Również planuje kupić 1098 i w związku z tym mam pytanie czy ktoś oglądał sztukę w Nowym Targu?

 

http://moto.allegro.pl/ducati-1098-2008 ... 56270.html

 

Wisi od dawna na allegro i nie wiem co o niej sądzić? Bardzo prosze o wypowiedź tych co wiedzą konkretnie co to za motocykl, a nie spekulantów.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurna - to ogłoszenie jest w końcu z Warszawy czy Nowego Targu? Bo pojawiają się obie opcje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie widziałem w dziale ogłoszenia znalezione ale niczego się tam nie dowiedziałem. Ktoś go w ogóle oglądał? Czy wróżenie z fusów z nim jest? Bo cena atrakcyjna, a klientów brak. Może rzeczywiście to kwestia nieprofesjonalnego podejścia sprzedającego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem ze swojego doświadczenia że 1098 jak sie trafi na dobry egzemplarz nie np po czołowce z motylkiem lub zuper okazja z alegro to moim zdaniem super moto które dostarcza niesamowitych doznan i frajdy z jazdy i jeżdżać jak ja to mówię na wysokich obrotach super super ja nawet w mieście daje rade jeżdżąc miedzy autami nie zawsze na jednym kole hahaha ,ale jak pisał poprzednik amor trzeba zmienić podstawa,pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie to dać ale właśnie nakręciłem pierwsze 350 km na 1098 S i chcę się podzielić wrażeniami :)

 

Sezon rozpoczęty z przygodami - pierwsza, puściły uszczelniacze w Ohlinsach po pierwszych kilku km które zrobiłem na badanie techniczne :) W piątek przed pierwszym super ciepłym weekendem postanowiłem je wymienić, rozgrzebałem i miałem nadzieję że będą paskować te które mam z RSV (również do Ohlinsa) no i jak się okazało nie pasowały, taki byłem wku.... że poszedłem się nawalić wieczorem :) Po to by rano wstać i pojechać do IC zapytać co mają.

 

Oczywiście odpowiedź że owszem ale na za 2 tygodnie i Ohlins będzie kosztował 260 zł , super myślę tak czy siak weekend w plecy, ale profilaktycznie zapytałem może jakieś zamnienniki ? To gości nabiera sufmiarkę, mierzy szuka i mówi że identyczne z wypustką na wtorek a bez wypustki ma na półce za 25 zł :D to biorę - szybko w garaż na wymianę z nadzieją że będą pasować i pasują :) dzięki pomocy Pablo skladamy sprzęt w 4 h do kupy, obiad i jedziemy na pierwsze jazdy :D

 

Dołącza się również Piter na świeżo poskładanym wydechem made by Squad Resovia :mrgreen: Bosko :)

 

Pierwsze kilometry na 1098, pierwsze światła i odrazu power wheele - już mi się podoba to moto :D Generalnie na duży plus to:

- masa - lekkie i zwinny jak jakieś 600,

- poręczność, precyzja prowadzenia - poprostu super, dużo łatwiej niż w RSV;

- rekcja na gaz - bardzo żywiołowa, na 2 biegu spokojnie na gumę, na 3cim prz mocym odwijaniu przednie koło nie dotyka asfaltu. sam silnik wkręca się bardzo żywiołowo i szybko

- hamulce zawieszenie - wiadomo, ekstra klasa

- brzmienie - mimo że seryjny układ to i tak słychać jak nieźle buczy - już sobie wyobrażam co będzie się działo na Termi :D

- przyspieszanie powyżej 240 km/h - w porównaniu do RSV to 1098 S powyżej tej prędkości dalej żwawo ciągnie, udało mi się pojechać 265 km/h i dalej bardzo ochoczo przyspiesza

- wygląd i lans ;) :lol:

 

Dobra to teraz trochę na minius

- słabo spasowana skrzynia - dziś już się przyzyczaiłem ale do mega prezycji to jej daleko, przełożenia jest dość długie, niektóre biegi wchodza jak w masło bez wyraźnego "klik" czasem zdarza się luz między 5 a 6 biegiem - generalnie bardziej spawoana i precyzyjna przekładnia RSV bardziej mi pasowała, do tej muszę się jeszcze przyzwyczaić

- moc w niskim zakresie - zwyczajnie nie da się tym motocyklem jechać poniżej 5 tys rpm - cały wibruje, lata mi na boki cały kokpit, lusterka i inne cześci, boję się że się rozkręci więc jadę cały czas o 6 tys w górę :lol: generalnie czuć mega dół w momencie obrotowym między 5 - 6 tys

- płynność na nikich obrotach - jak wyżej, nie da się jeździć tym motocyklem wolno - jazda na 3 tys rpm to udręka, szarpie, telepie się, i wibruje- myślę że to kwestia wydechu i mapowania, po zmianie wydechu i mapy da się napewno zmienić dół i wygładzić krzywe, póki co musi być tak :) RSV miała podobnie na serii - jechała dopiero od 4,5 tys rpm, po zmianach od 2,7, licze że i tu da się sporo zrobić w tym zakresie

- siedzenie - jest zwyczajnie za śliskie, jest lekko zadarte ku górze lecz w kombi cieżko się tam utrzymać i ciągle jeżdżę to do przodu to do tyłu :) trzeba pomyśleć o takim z alkantary

- lusterka - to atrapa :D z trudem da się zauważyć co kolwiek zwłaszcza jak wibrują - mi to nie przeszkadza bo RSV było to samo - za to zajebiście wygladają 8-)

 

 

To chyba na tyle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No no. gratuluje pierwszych kilometrów na grzbiecie 10

Moje odczucia sa bardzo podobne. Co do nie możności jazdy na niskich obrotach to dodał bym jeszcze trudności z utrzymywaniem stałej prędkości poniżej 140km. Jak przyspieszam i hamuje to bajka a jak chce się porozglądać i jade 100 to telepie.

starałem sie to dzis tłumaczyć policji ale i tak dostałem 10pkt :mrgreen: wszystko przez zajechane sprzęgło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No no. gratuluje pierwszych kilometrów na grzbiecie 10

Moje odczucia sa bardzo podobne. Co do nie możności jazdy na niskich obrotach to dodał bym jeszcze trudności z utrzymywaniem stałej prędkości poniżej 140km. Jak przyspieszam i hamuje to bajka a jak chce się porozglądać i jade 100 to telepie.

starałem sie to dzis tłumaczyć policji ale i tak dostałem 10pkt :mrgreen: wszystko przez zajechane sprzęgło ;)

 

No dokładnie, albo przyspieszasz albo hamujesz, ciężko jechać ze stałą prędkością :) Sam silnik nie hamuje za mocno - RSV po ujęciu gazu hamowała bardziej, przy mocnych redukcjach też częściej blokowało się koło - w 1098 jeszcze mi się nie udało a robiłem redukcje w okolicy 8 tys rpm.

 

Może się ktoś wypowie kto ma modyfikowany wydech mapy itp - jak u niego wygląda oddawanie mocy do 6 tys rpm ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może się ktoś wypowie kto ma modyfikowany wydech mapy itp - jak u niego wygląda oddawanie mocy do 6 tys rpm ?

 

Jakos nie bardzo teraz pamietam, ja mu zawsze w rure i jedzie :mrgreen:

Jak bede jezdzil to zwroce uwage co sie dzieje w calym zakresie obrotow i napisze.

 

A narazie:

 

Dobra to teraz trochę na minius

- słabo spasowana skrzynia - dziś już się przyzyczaiłem ale do mega prezycji to jej daleko, przełożenia jest dość długie, niektóre biegi wchodza jak w masło bez wyraźnego "klik" czasem zdarza się luz między 5 a 6 biegiem - generalnie bardziej spawoana i precyzyjna przekładnia RSV bardziej mi pasowała, do tej muszę się jeszcze przyzwyczaić pomaga tu blue printing skrzyni biegow, ale nie jest tanie i trzeba rozbierac silnik

- moc w niskim zakresie - zwyczajnie nie da się tym motocyklem jechać poniżej 5 tys rpm - cały wibruje, lata mi na boki cały kokpit, lusterka i inne cześci, boję się że się rozkręci więc jadę cały czas o 6 tys w górę :lol: generalnie czuć mega dół w momencie obrotowym między 5 - 6 tys zmiana przelozenia duzo pomoze

- płynność na nikich obrotach - jak wyżej, nie da się jeździć tym motocyklem wolno - jazda na 3 tys rpm to udręka, szarpie, telepie się, i wibruje- myślę że to kwestia wydechu i mapowania, po zmianie wydechu i mapy da się napewno zmienić dół i wygładzić krzywe, póki co musi być tak :) RSV miała podobnie na serii - jechała dopiero od 4,5 tys rpm, po zmianach od 2,7, licze że i tu da się sporo zrobić w tym zakresie j/w

- siedzenie - jest zwyczajnie za śliskie, jest lekko zadarte ku górze lecz w kombi cieżko się tam utrzymać i ciągle jeżdżę to do przodu to do tyłu :) trzeba pomyśleć o takim z alkantary warto zmienic, DP jest b.dobre

- lusterka - to atrapa :D z trudem da się zauważyć co kolwiek zwłaszcza jak wibrują - mi to nie przeszkadza bo RSV było to samo - za to zajebiście wygladają 8-) tu sie nic nie poradzi, nawet przedluzenia sa malo efektywne. Najlepiej zdjac :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesc :)

Wie ktos cos na temat 1098 R?

Przejechalem sie i...odrazu sie zakochalem, nie wiem tylko czy jest duza roznica pomiedzy R a S, w cenie napewno :)

Dodam tylko ze moto chce miec do jazdy w wolnym czasie, no i zeby na torze miec czym jechac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

łukasz a może chcesz moje 1198??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem gdzie to dać ale właśnie nakręciłem pierwsze 350 km na 1098 S i chcę się podzielić wrażeniami :)

 

Sezon rozpoczęty z przygodami - pierwsza, puściły uszczelniacze w Ohlinsach po pierwszych kilku km które zrobiłem na badanie techniczne :) W piątek przed pierwszym super ciepłym weekendem postanowiłem je wymienić, rozgrzebałem i miałem nadzieję że będą paskować te które mam z RSV (również do Ohlinsa) no i jak się okazało nie pasowały, taki byłem wku.... że poszedłem się nawalić wieczorem :) Po to by rano wstać i pojechać do IC zapytać co mają.

 

Oczywiście odpowiedź że owszem ale na za 2 tygodnie i Ohlins będzie kosztował 260 zł , super myślę tak czy siak weekend w plecy, ale profilaktycznie zapytałem może jakieś zamnienniki ? To gości nabiera sufmiarkę, mierzy szuka i mówi że identyczne z wypustką na wtorek a bez wypustki ma na półce za 25 zł :D to biorę - szybko w garaż na wymianę z nadzieją że będą pasować i pasują :) dzięki pomocy Pablo skladamy sprzęt w 4 h do kupy, obiad i jedziemy na pierwsze jazdy :D

 

Dołącza się również Piter na świeżo poskładanym wydechem made by Squad Resovia :mrgreen: Bosko :)

 

Pierwsze kilometry na 1098, pierwsze światła i odrazu power wheele - już mi się podoba to moto :D Generalnie na duży plus to:

- masa - lekkie i zwinny jak jakieś 600,

- poręczność, precyzja prowadzenia - poprostu super, dużo łatwiej niż w RSV;

- rekcja na gaz - bardzo żywiołowa, na 2 biegu spokojnie na gumę, na 3cim prz mocym odwijaniu przednie koło nie dotyka asfaltu. sam silnik wkręca się bardzo żywiołowo i szybko

- hamulce zawieszenie - wiadomo, ekstra klasa

- brzmienie - mimo że seryjny układ to i tak słychać jak nieźle buczy - już sobie wyobrażam co będzie się działo na Termi :D

- przyspieszanie powyżej 240 km/h - w porównaniu do RSV to 1098 S powyżej tej prędkości dalej żwawo ciągnie, udało mi się pojechać 265 km/h i dalej bardzo ochoczo przyspiesza

- wygląd i lans ;) :lol:

 

Dobra to teraz trochę na minius

- słabo spasowana skrzynia - dziś już się przyzyczaiłem ale do mega prezycji to jej daleko, przełożenia jest dość długie, niektóre biegi wchodza jak w masło bez wyraźnego "klik" czasem zdarza się luz między 5 a 6 biegiem - generalnie bardziej spawoana i precyzyjna przekładnia RSV bardziej mi pasowała, do tej muszę się jeszcze przyzwyczaić

- moc w niskim zakresie - zwyczajnie nie da się tym motocyklem jechać poniżej 5 tys rpm - cały wibruje, lata mi na boki cały kokpit, lusterka i inne cześci, boję się że się rozkręci więc jadę cały czas o 6 tys w górę :lol: generalnie czuć mega dół w momencie obrotowym między 5 - 6 tys

- płynność na nikich obrotach - jak wyżej, nie da się jeździć tym motocyklem wolno - jazda na 3 tys rpm to udręka, szarpie, telepie się, i wibruje- myślę że to kwestia wydechu i mapowania, po zmianie wydechu i mapy da się napewno zmienić dół i wygładzić krzywe, póki co musi być tak :) RSV miała podobnie na serii - jechała dopiero od 4,5 tys rpm, po zmianach od 2,7, licze że i tu da się sporo zrobić w tym zakresie

- siedzenie - jest zwyczajnie za śliskie, jest lekko zadarte ku górze lecz w kombi cieżko się tam utrzymać i ciągle jeżdżę to do przodu to do tyłu :) trzeba pomyśleć o takim z alkantary

- lusterka - to atrapa :D z trudem da się zauważyć co kolwiek zwłaszcza jak wibrują - mi to nie przeszkadza bo RSV było to samo - za to zajebiście wygladają 8-)

 

 

To chyba na tyle :)

 

 

trochę odkurzam temat.. ale.. miałem podobne odczucia, szczególnie te dalekie skoki biegów mnie zmartwiły, w r6 wchodziły hmm.. żeby nie mówić brzydko o ducati, to w r6 wchodziły "lepiej" ;)

 

...

a po całym poście doczytałem 'crashed', a później przeczytałem wpis z bloga..

ale historia ;/

współczuje i ciesze się, że jakoś się udało z tego wyjść...

t8k care!

 

zresztą ja też już miałem 'losowe ostrzeżenie', które na szczęście dla mnie, skończyło się bez upadku..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.