DzikiBobr 0 Napisano Listopad 25, 2010 Artykuł, który może wnieść trochę świeżości do tematu: http://www.motocykl-online.pl/newsy/duc ... ata-w-2012 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 25, 2010 Też już o tym słyszałem między wierszami. Moze tak być, tylko co z opcją L2? Co z ramą? Choc faktycznie Nasze motocykle nie mają nic wspólnego z tymi co jeżdzą WSBK......więc wygrywać a piekno i dzwięk zostawić na drogi! :idea: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 25, 2010 Ciekawe ciekawe , jakby nam w myślach czytali :D :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Listopad 25, 2010 Artykuł, który może wnieść trochę świeżości do tematu:http://www.motocykl-online.pl/newsy/duc ... ata-w-2012 O! i to było by to! Oby te spekulacje stały sie prawdą, trzymam... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 25, 2010 Oni sa normalnie , nienormalni kocham ich. To tak jak było 1098. Jeszcze konkurencja nie ochłonęła a juz było 1198..... i tu podobnie. Srednica tłoka się zmienia z 106 na 112mm moc 190 koni lżejszy o 10 kg Bedzie sie działo Nie mozliwi są..... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 26, 2010 Do powyższego reportażu wkradł się dość poważny błąd , otóż nie ma to być silnik czterocylindrowy (pojemność 1194 cm w układzie L4 wykluczyłaby te jednostkę z SBK) a oczywiście tradycyjny L2 :D . Szukam i czytam , czytam i szukam i znajduje coraz to nowe informacje , kosmiczne wręcz (czy to możliwe?? :shock: ). Ducati poniekąd chce wrócić sie do lat 70-tych gdzie przedni cylinder ma być prawie zupełnie poziomo , 90 stopni . . Mówi sie ze jednostka ma zostać zamontowana odwrotnie :shock: :crazy: co pozwoli przesunąć jednostkę bardziej do przodu . Ma to poprawić dociążenie przedniego koła z czym dotychczasowy Ducat ma spore problemy . Konieczne bedzie zastosowanie dłuższego tylego wachacza co również ma poprawić przyczepność tyłu. Nowa skrzynia b. dzielona poziomo typu kasetonowego ( cokolwiek to znaczy :crazy: ) pozwoli na szybsza zmiane biegów. Ta "super jednostka" bedzie stanowiła również rolę ramy motocykla. Wachacz oraz rama "pomocnicza" zamontowana bedzie bezpośrednio do skrzyni korbowej i tylnego cylindra co ma uczynić motocykl bardziej sztywnym i 10 kg lżejszym Niech mnie ktoś uszczypnie albo poprawi proszę .Tekst oryginalny http://www.motorcyclistonline.com/newsa ... index.html :twisted: :twisted: :twisted: Jeżeli sie nie mylę to tytuł mistrza niech nam juz dziś wręczą :lol: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 26, 2010 Proponuję aby moderator ostatnich kilka postów przeniósł do nowego wątku SUPERQUADRATA bo temat robi sie gorący . Co wy na to ?? Ależ pięknie się dzieje ;) :twisted: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Listopad 26, 2010 ale dlaczego w motogp? przeciez to ma dotyczyć WSBK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 26, 2010 Ja tam wyczytałem, że przy leżącym cylindrze, przednie koło przy extremalnym hamowaniu walnęłoby w przedni cylinder ( właściwie w pokrywę, lub chłodnicę...), no ale koniec z paskami rozrządu, zamiast tego 2(?) krótkie łańcuchy( a czemu nie koła rozrządu lub tytanowe wałki królewskie?), kasetowa skrzynia pozwala na szybką zmianę przełożeń ( czyżby japsy się zgodzili na odejście od tej restrykcji względem Ducati- wątpię...), no i 2 świece na cylinder ( już to było w 748 Casoli-"Gasolio").. Ogółem, zmiany na miarę małej rewolucji no ale w jaki sposób walczyć z japońską jakuzo-hołotą???? Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 27, 2010 Prace nad projektem nadwozia zlecono francuzowi Anhonemu Colardowi . Dokładnie analizował projekt Gianni Fabbro ( projekt 1098 ) aby tchnąć w niego własne życie i tak oto powstały pierwsze rysunki c11-r ,nadal na bazie ramy jedenastki i z wydechem w stylu Moto GP... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 27, 2010 Colard wprowadził jeszcze kilka zmian do swoich rysunków i tu projekt przybiera nazwę C12-R . Najbardziej widoczną jest bardziej tradycyjny Ducatowy wydech . Obecnie trwaja prace nad glinianym modelem ( a moze juz zostały ukończone :D ). Jak się ten projekt ma do tych kosmicznych rozwiązań o których pisaliśmy wcześniej pewnie sie niedługo dowiemy ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
77royal 0 Napisano Listopad 27, 2010 Hm niby super hiper i w ogóle ale jakoś dziwnie mi tu Japsem zalatuje. Jakiś taki prze kombinowany a czachę to ma jak w poprzedniej CBR. Geniusz tkwi w prostocie!!! I czemu oddali projekt żabojadowi skoro to Włosi od zawsze dyktują kanony piękną? Jestem jednak pewien ze końcowy efekt będzie jak zwykle oszałamiający…….. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 27, 2010 Hm niby super hiper i w ogóle ale jakoś dziwnie mi tu Japsem zalatuje. Jakiś taki prze kombinowany a czachę to ma jak w poprzedniej CBR. Geniusz tkwi w prostocie!!! I czemu oddali projekt żabojadowi skoro to Włosi od zawsze dyktują kanony piękną?Jestem jednak pewien ze końcowy efekt będzie jak zwykle oszałamiający…….. New age :D Jednostronny wachacz który tak sie nam wszystkim podoba , pod koniec lat 80-tych też wykombinował Francuz - Guy Caulon ,obecny szef zespołu Collina Edwardsa 8-) . Ale zgadzam się z tobą , motocykl może zniknąć w tłumie dlatego tak kocham swój bajk. 20 prawie lat i nadal zadziwia :D . Trzy dziewiątki tez budziły sporo kontrowersji ale za to wyniki w sporcie miał imponujące i do tego stał sie najbardziej uniwersalnym drogowym superbikiem - a potem powstał ON ....przepiękny... 1098 na widok którego ....och :o :clap: Swiat cały czas idzie do przodu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 27, 2010 A my dzisiaj z Rychem postawilim silnik Testastretta Evoluzione na tylnym cylindrze i pokombinowalim w myślach z carbonową ramą z przodu i mocowaniem z tyłu i nieźle to wygląda, miskę, smok i pompę oleju przeniosą nieco pod skrzynkę biegów ( ciekawe czy nie będzie mokrego z antyhoppem?), obok filter oleju i rozrusznik między cylindry, no no ciekawie może być....i się jednostka nieco skróci, na rzecz podłużenia wahacza i niewalenia przednim kołem przy ostrym hamostoppingu....podoba mnie się ten projekt... Pozdro. J-999 ( my agression my passion...) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 29, 2010 Przyznam, że mi też zapachniało Japan.... :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 29, 2010 Artykuł, który może wnieść trochę świeżości do tematu:http://www.motocykl-online.pl/newsy/duc ... ata-w-2012 Tutaj pisze jak byk o czterech!!!!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 29, 2010 Artykuł, który może wnieść trochę świeżości do tematu:http://www.motocykl-online.pl/newsy/duc ... ata-w-2012 Tutaj pisze jak byk o czterech!!!!!! ...bo się chochlik wkradł :D , najfajniejsza jest francuzka flaga na szybce ducata :crazy:(ostatni rysunek powyżej ) - to przez nia zacząłem wnikać :lol: :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DzikiBobr 0 Napisano Listopad 30, 2010 http://www.scigacz.pl/Ducati,Superquadr ... 14233.html kolejny artykuł Wyjaśnili pochodzenie nazwy nowego bike'a: "Superquadrata dosłownie oznacza nadkwadratowy i odnosi się do stosunku średnicy do skoku tłoka. Nowa jednostka dla superbika – pomimo silnika V4 w MotoGP – pozostanie widlastą dwucylindrówką z krótkim skokiem (mówi się o średnicy tłoka 112 mm), co gwarantować ma wysokie obroty, a co za tym idzie wysoką moc. Mówi się, że Superquadrata ma legitymować się mocą większą o około 20 KM niż obecne 1198, czyli ponad 190 końmi mechanicznymi na kole." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Listopad 30, 2010 na kole?? to na silniku 220? nice :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Listopad 30, 2010 Na wisłostradzie 400ysta! :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Grudzień 1, 2010 Na wisłostradzie 400ysta! :mrgreen: :lol: to samo chciałem napisać ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KingRider 0 Napisano Grudzień 1, 2010 Przyznam, że mi też zapachniało Japan.... :( Niestety też mam takie odczucia :( szkoda, że ducaty na 2011 zaczynają być stylizowane dla mody, a nie dlatego, żeby cieszyły oko swym pięknem i wyjatkowością. To samo dotyczy Diavela :cry: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 1, 2010 Muszą po prostu zmienić stylistę...made in j.... zapachniało mi już przy 1098, ale jeszcze jakoś przełknąłem... i się opatrzyłem.... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Grudzień 1, 2010 a mi sie podoba - uwazam ze ducati idzie w dobra strone z ta stylistyka Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Grudzień 1, 2010 Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Proszę!!! Już mowy monster ciągnie ryżem z daleka, co jest bardzo smutne :cry: Zły kierunek, oj zły... Z mocą dobry, oj to tak :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach