Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Shogun

Obejmę/mostek pod lusterko, koniecznie z lewym gwintem

Polecane posty

Do mojego Monsterka 750. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale rocznik 1996 :)

 

Koniecznie LEWY gwint.

 

Chodzi dokładnie o tą część:

post-694-1366036778,9089_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już pewnie kupiłeśwkręcasz i <font color='red'>[desmo]</font>?Ja wkręciłem na siłę i po paru latach jeszcze jest ok.Zeszlifuj gwint na lusterku i wklej na poxipol.Jak ustawienie będzie ok.to małym wiertełkiem przewieć mocownie i wciśnij gwożdzik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak było. Wkręciłem lewe i susząc zęby zabieram się za prawe a tu taki zonk. Z 5 razy musiałem podjąć próbę zanim dotarło do mnie, że to nie ze mną jest coś nie tak.

 

Co do patentu to może i skuteczny ale mój przypadek pedantyzmu nie pozwoliłby mi na spokojną jazdę ze świadomością takiego rozwiązania. Szrociarze chcą mi opchnąć z całą pompą. Ale na szczęście może uda się kupić nową część (za sprawą Rostwora), w poniedziałek powinienem wiedzieć.

 

BTW - jakby znalazł się ktoś chętny to oczywiście oddaję takie samo mocowanie z gwintem prawym. Ba, nawet lustra mogę dorzucić (z avatara, carbonowe czy coś, do oglądania łokci generalnie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cagiva4 przeraziła mnie twoja rada nt. mocowania lusterek

 

Mam nadzieję że paski w swoim monsterze zmieniłeś w bardziej fachowy sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Już pewnie kupiłeśwkręcasz i [desmo]?Ja wkręciłem na siłę i po paru latach jeszcze jest ok.Zeszlifuj gwint na lusterku i wklej na poxipol.Jak ustawienie będzie ok.to małym wiertełkiem przewieć mocownie i wciśnij gwożdzik.

 

POST PROPONUJĘ TRAKTOWAĆ JAKO DOSKONAŁY PRZYKŁAD JAK ROBIĆ NIE WOLNO

Wszelkie próby wyrażania opinii rażąco naruszajacych zasady kultury technicznej, a mogące decydować o czyimś bezpieczeństwie będą usówane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te lusterka są dobre do 100-120km/h :mrgreen:

Później się składają, obniżają itd...

To już lepsze są oryginały ze starszego modelu.

 

A jak nie ma mocowania z lewym gwintem to można dorobić stosowne przedłużki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cagiva4 przeraziła mnie twoja rada nt. mocowania lusterek

 

Mam nadzieję że paski w swoim monsterze zmieniłeś w bardziej fachowy sposób.

Chłopie jak ja zaczynałem przygode z Dukatami to jeszcze po części jeżdziło się do krzyżaków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Te lusterka są dobre do 100-120km/h :mrgreen:

Później się składają, obniżają itd...

To już lepsze są oryginały ze starszego modelu.

 

A jak nie ma mocowania z lewym gwintem to można dorobić stosowne przedłużki.

Jak to się składają :D Ten mechanizm przy szkle chodzi tak ciężko, że początkowo myślałem, że jest nieruchomy. Złożyły Ci się kiedyś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tych monsterkach z którymi miałem styczność z tymi właśnie lusterkami, w mało którym nie przestawiały się.

 

Jak są OK to może nie będzie problemu, przynajmniej przez jakiś czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można zamknąć i zakoszować - nagwintowałem.

 

BTW jeśli ktoś by kiedyś szukał porządnego tokarza - Tadeusz Mucha, Łopuszańska 32. 602255558, (22)8682198.

 

Żaden inny tokarz w Wwie nie ma gwintownika M10 z lewym gwintem. Pan Tadeusz ma chyba z 10, ale na moim i tak na chwilę poległ - nietypowy skok 1,25. Sprowadził gwintownik, po dwóch dniach miałem gotowe mocowanie. Naprawdę warto zapamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.