Shogun 0 Napisano Marzec 25, 2011 Do mojego Monsterka 750. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale rocznik 1996 :) Koniecznie LEWY gwint. Chodzi dokładnie o tą część: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cagiva4 0 Napisano Kwiecień 1, 2011 Pewnie chcesz zamontowć lusterko od nowszego modelu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shogun 0 Napisano Kwiecień 1, 2011 Ło takie: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cagiva4 0 Napisano Kwiecień 1, 2011 Już pewnie kupiłeśwkręcasz i <font color='red'>[desmo]</font>?Ja wkręciłem na siłę i po paru latach jeszcze jest ok.Zeszlifuj gwint na lusterku i wklej na poxipol.Jak ustawienie będzie ok.to małym wiertełkiem przewieć mocownie i wciśnij gwożdzik. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shogun 0 Napisano Kwiecień 1, 2011 Dokładnie tak było. Wkręciłem lewe i susząc zęby zabieram się za prawe a tu taki zonk. Z 5 razy musiałem podjąć próbę zanim dotarło do mnie, że to nie ze mną jest coś nie tak. Co do patentu to może i skuteczny ale mój przypadek pedantyzmu nie pozwoliłby mi na spokojną jazdę ze świadomością takiego rozwiązania. Szrociarze chcą mi opchnąć z całą pompą. Ale na szczęście może uda się kupić nową część (za sprawą Rostwora), w poniedziałek powinienem wiedzieć. BTW - jakby znalazł się ktoś chętny to oczywiście oddaję takie samo mocowanie z gwintem prawym. Ba, nawet lustra mogę dorzucić (z avatara, carbonowe czy coś, do oglądania łokci generalnie). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Truten 0 Napisano Kwiecień 1, 2011 cagiva4 przeraziła mnie twoja rada nt. mocowania lusterek Mam nadzieję że paski w swoim monsterze zmieniłeś w bardziej fachowy sposób. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Kwiecień 1, 2011 Już pewnie kupiłeśwkręcasz i [desmo]?Ja wkręciłem na siłę i po paru latach jeszcze jest ok.Zeszlifuj gwint na lusterku i wklej na poxipol.Jak ustawienie będzie ok.to małym wiertełkiem przewieć mocownie i wciśnij gwożdzik. POST PROPONUJĘ TRAKTOWAĆ JAKO DOSKONAŁY PRZYKŁAD JAK ROBIĆ NIE WOLNO Wszelkie próby wyrażania opinii rażąco naruszajacych zasady kultury technicznej, a mogące decydować o czyimś bezpieczeństwie będą usówane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Kwiecień 1, 2011 Te lusterka są dobre do 100-120km/h :mrgreen: Później się składają, obniżają itd... To już lepsze są oryginały ze starszego modelu. A jak nie ma mocowania z lewym gwintem to można dorobić stosowne przedłużki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cagiva4 0 Napisano Kwiecień 2, 2011 cagiva4 przeraziła mnie twoja rada nt. mocowania lusterek Mam nadzieję że paski w swoim monsterze zmieniłeś w bardziej fachowy sposób. Chłopie jak ja zaczynałem przygode z Dukatami to jeszcze po części jeżdziło się do krzyżaków Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shogun 0 Napisano Kwiecień 2, 2011 Te lusterka są dobre do 100-120km/h :mrgreen: Później się składają, obniżają itd... To już lepsze są oryginały ze starszego modelu. A jak nie ma mocowania z lewym gwintem to można dorobić stosowne przedłużki. Jak to się składają :D Ten mechanizm przy szkle chodzi tak ciężko, że początkowo myślałem, że jest nieruchomy. Złożyły Ci się kiedyś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Kwiecień 2, 2011 W tych monsterkach z którymi miałem styczność z tymi właśnie lusterkami, w mało którym nie przestawiały się. Jak są OK to może nie będzie problemu, przynajmniej przez jakiś czas. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shogun 0 Napisano Kwiecień 20, 2011 Można zamknąć i zakoszować - nagwintowałem. BTW jeśli ktoś by kiedyś szukał porządnego tokarza - Tadeusz Mucha, Łopuszańska 32. 602255558, (22)8682198. Żaden inny tokarz w Wwie nie ma gwintownika M10 z lewym gwintem. Pan Tadeusz ma chyba z 10, ale na moim i tak na chwilę poległ - nietypowy skok 1,25. Sprowadził gwintownik, po dwóch dniach miałem gotowe mocowanie. Naprawdę warto zapamiętać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach