Mario 0 Napisano Maj 27, 2011 Dzięki Misiek, czy masz na myśli coś takiego: http://allegro.pl/wurth-preparat-antyko ... 37355.html czy raczej: http://allegro.pl/preparat-do-usuwania- ... 33210.html ? Myjka to pół bidy bo wyschnie jak odczekam ale deszcz?! Np. w czasie jazdy? To już niebezpieczne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mario 0 Napisano Maj 28, 2011 No i wczoraj po otworzeniu rozrządu wyszła bida. Jeden z wałków rozrządu i krzywka do wymiany. Brak luzu na zaworze spowodował,że wytarło warstwę utwardzoną i teraz już za chwilę "zjadło by cały wałek" Pilnie potrzebny wałek! Może ktoś ma albo pomysł ma. Oryginał drogi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Maj 28, 2011 Są firmy zajmujące się dorabianiem wałków lub ich regeneracją, ale niestety jeśli słabo zostanie utwardzony taki wałek to zużyje się równie szybko. Jedyna firma którą znam i kiedyś kupowałem u nich wałki, a teraz widzę że mają też do motocykli: http://www.swiatek.com.pl/go.live.php/P ... klowe.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Maj 29, 2011 Są firmy zajmujące się dorabianiem wałków lub ich regeneracją, ale niestety jeśli słabo zostanie utwardzony taki wałek to zużyje się równie szybko. Jedyna firma którą znam i kiedyś kupowałem u nich wałki, a teraz widzę że mają też do motocykli: http://www.swiatek.com.pl/go.live.php/P ... klowe.html Błagam Cię Misiek, świątek to może najwyżej do kaszlaków robić wałki... Najbliższa firma zajmująca się problemem z którą współpracujemy to http://kaemna.com/cms_en/katalog.htm?&v ... tikel=1636 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 29, 2011 Darek, jak firma ma w bannerze Superbikowego Ducata, to chyba wie co robi :lol: ... a poważnie to: proponuję pogrzebać coś z katalogu DP parts, NCR, czy VeeTwo...lub kupić z ebaya... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 29, 2011 [stara szkoła.Żadnych tuningów świec bo po co,kto z nas jeżdzi po torze i szuka 0.2 sek do setki.? Stara szkoła... w układ hamulcowy pewnie lejesz R-3 bo po co jakiś tuningowy RBF? :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 29, 2011 Theo a jakie świece idą seryjnie do nowych Ducati - np 10 czy 11? Irydy, Platyna czy standart. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 29, 2011 co znaczy standard? Wg manuali do ww modeli idę dedykowane świece, konstrukcja specjalna, typ elektrody masowej stożkowy. Bez użycia materiałów specjalnych na elektrodach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 29, 2011 chodzi mi czy wychodzą z fabryki na najzwyklejszej świecy, dedykowanej, dedykowanej irydowej czy dedykowanej Platynowej. Jeśli po prostu dedykowanej to czy jest sens wkladania platyny czy irydy? Nadmieniam ze sam mam irydy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cagiva4 0 Napisano Maj 29, 2011 [stara szkoła.Żadnych tuningów świec bo po co,kto z nas jeżdzi po torze i szuka 0.2 sek do setki.? Stara szkoła... w układ hamulcowy pewnie lejesz R-3 bo po co jakiś tuningowy RBF? :lol: Nasz Guru prosze ja Ciebie Dot4 leje do M900 bo mi się nigdy nie zagotuje to tylko 79Ps. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 29, 2011 Tu się z Tobą nie zgodzę - tu nie chodzi o moc tylko o hamowanie. Mi sie udało w 200 zagotowac a ma duzo mniej niz 79ps Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 29, 2011 RBF to także DOT4 Tyle że np 660-ka ma temp wżemia jak dobrze pamiętam 325stopni C Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cagiva4 0 Napisano Maj 29, 2011 Tu się z Tobą nie zgodzę - tu nie chodzi o moc tylko o hamowanie. Mi sie udało w 200 zagotowac a ma duzo mniej niz 79ps Masz pewnie racje ale ja tak nie kace Monstera.Nie daje 200kmh po mieście i co krzyżówka hampel.Myśle że wlewasz taki płyn jaki jest Tobie potrzebny,mi Dot4 wystarczy.Tak samo jak amor skrętu ja nie mam bo na nierównościach nie zapierda....m.Jakaś riposta? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 29, 2011 Amortyzator skrętu nie służy do niwelowania nieprzyjemności jazdy po nierównosciach. Amortyzator służy do tłumienia drgań synchronicznych w układach kierowniczych z ostra geometrią przy jednoczesnym zmniejszonym nacisku przedniego koła z jednczesnym przesunięciem punktu podparcia. Tzw shimmy powstaje w sytuacjach wychodzenia z zakretów z dużym przeniesieniem masy dynamicznej na tył. To ze ktoś sobie uzywa amora skrętu na dziurach nie znaczy że on do tego słuzy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mario 0 Napisano Maj 29, 2011 Dzięki za rady. szukałem na Ebayu. Czy to jest taka sama głowica i wałki: http://cgi.ebay.pl/Ducati-998-999-Zylin ... 1e61da31e0 ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 30, 2011 wżemia a co to?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 30, 2011 Tzw shimmy powstaje w sytuacjach wychodzenia z zakretów z dużym przeniesieniem masy dynamicznej na tył. Teoś nie tylko z zakrętu..., ale reszta się zgadza :lol: I właśnie o to pewnie biedakowi chodziło, przy ostrym łojeniu po dziurach i fałdkach taki 1098 bez amorka wyleciałby w kosmos(pobocze) jak SS20..., Wczorajsza ma przejażdżka była zresztą też przykładem, chociaż 999 jest najbardziej odpornym SuperbikiemDucatowym na shimaka, to miałem skręcony na 14-tkę, bo trzepało w kierownicę po fałdowaniach i dziurach na torze Kurpie :mrgreen: ... Inna sprawa, że prawdopodobnie, udałoby się tak ustawić zawieszenia na te konkretne odcinki, że można byłoby zniwelować shimmi do praktycznie zera..., ale jazda kompletnym tapczanem, po zakrętach nie należy też do zbyt bezpiecznych i kółko się zamyka... Pozdr.J-999 P.S. Pamiętacie kiedyś 1 szt. erjedynek, strasznie podatne na shimmi przy wychodzeniach i dziurach, miałem kiedyś filmik poglądowy jak przez 2 godziny niemiec ustawił tak zawieszenie, że zniwelował to zajawisko do zera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Maj 30, 2011 Dzięki za rady.szukałem na Ebayu. Czy to jest taka sama głowica i wałki: http://cgi.ebay.pl/Ducati-998-999-Zylin ... 1e61da31e0 ? Trza by po part numberach sprawdzić, ale potrzebujesz wiedzieć konkretnie z czego i jakiego rocznika to wyszarpano Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mario 0 Napisano Maj 30, 2011 Udało mi się na Ebayu kupić wałek. Pasował od 999 (S) 2006. Jeszcze poszukuję dźwigienki otwierającej zawór: 208.1.009.6A Pasuje od 749 (S)(DARK) 2004 999 (S) 2005,2006... Może ktoś ma I odstąpi? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Maj 30, 2011 Alledrogo oglądał, tam się prymusd reklamuje z częściami od 749, ale mój kolega ma z nimi niemiłe przejścia... Uwaga i czujność naprawdę wzmożona!!!! Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mario 0 Napisano Maj 31, 2011 Wygląda, że konto zamknięte. Chyba faktycznie coś nabroił. :D Proszę o następne pomysły. Na Ebayu nie mogę znaleźć od 2 dni nic. W serwisie jak zamówię to będę pewnie dłuuugo czekał a ja chcę już jeździć! HELP! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mario 0 Napisano Maj 31, 2011 Uff, udało się kupić dźwigienkę na Ebayu. Nową. Teraz czekam aż części przylecą, montuję i regulacja zaworów. Czy na te płytki regulacyjne też się czeka tygodniami?!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Maj 31, 2011 Nie, płytki mamy np u nas od ręki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mario 0 Napisano Czerwiec 1, 2011 Super!. Jaki to koszt? Rozumiem, że wymienia się wszystkie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach