Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Mario

S4R trudno odpala jak gorący

Polecane posty

Najpierw trzeba pomierzyć luzy a później dobrać właściwe płytki.

Niestety w przypadku Ducati nie jest to takie hop siup :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo, że najpierw trzeba pomierzyć. Myślę, że chłopaki w Toxic Moto we Wrocku spoko dadzą radę. Ale cena chyba nie zależy od rozmiaru więc zakładam, że jest stała.

No ale jeszcze nie wiem jaka. Theodor? Ile ta przyjemność?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cennik jest na naszej stronie.

Koszt płytki regulacyjnej otwierającej 35zł zamykajacej 70zł. Jadnakowoż poza jednostkowymi przypadkami staramy sie nie sprzedawać płytek jako towaru handlowego. Płytki mamy na potrzeby serwisu do obsługiwanych przez nas motocykli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cennik jest na naszej stronie.

Jadnakowoż poza jednostkowymi przypadkami staramy sie nie sprzedawać płytek jako towaru handlowego. Płytki mamy na potrzeby serwisu do obsługiwanych przez nas motocykli.

 

Taa - bo klient nie widzi, że używany shit mu pakujecie :lol: :lol: :lol: a kasujecie, jak za nowe :lol: :lol: :lol:

Że o łopacie piochu nie wspomnę ... :lol: :lol: :lol:

 

P.s.

Joke - jakby ktoś nie kojarzył sprawy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale ta łopata piochu wycisza silnik i wzmaga głos suchego sprzęgła :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, jakoś nie mogłem znaleźć cennika usług.

Pomiar luzów zaworowych to to samo co regulacja z ew. wymianą płytek?

Pewnie nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomiar to pomiar, a regulacja to coś zupełnie innego. Koszt regulacji zależy od tego ile i które płytki są do wymiany. Czym innym tez jest regulacja w dwuzaworowej 620 a czym innym w desmoquattro. Koszt regulacji jest więc uwarunkowany wynikiem pomiaru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Niestety mimo zrobienia rozrządu, regulacji tegoż sytuacja z odpalaniem dalej do d...y.

Zimny jeszcze jako tako - gorący chechła, chechła, zalewa, strzela z rury i nie chce odpalać.

Ponieważ miałem założony tłumik Termignioni Shorty i KNa więc wróciłem do oryginałów, odłączyłem aku na noc i rano odpalił. Jak się zagrzał znowu du...a.

Czy możliwe, że nałapał pomału jakichś błędów przez te akcesory? I że może pomału się sam poustawia jak pojeżdżę?

Czy w ogóle mają jakiś sens te moje czynności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy w ogóle mają jakiś sens te moje czynności?

 

Nie mają sensu. Układ zapłonowo - wtryskowy w Twoim motocyklu nie jest samoadaptujący.

 

Przy założeniu, że "wtrysk" jest ustawiony właściwie (a robi się to w Twoim modelu "ręcznie") to powinien chodzić zarówno na akcesoryjnym zestawie wydechowo - dolotowym jak i OEMowym.

 

Dżizus - czy przy serwisie chociaż resetowany był TPS? Kto robił przegląd/serwis i co było konkretnie robione?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Nowe paski rozrządu.

2. Olej, filtr

3. świece irydy

4. Tłumik Termik i K&N

5. Coraz trudniej odpala

6. Decyzja o zajrzeniu do rozrządu mimo że niby tylko 20 tys przebiegu ( nie na 100% pewne bo zegary wymienione).Przy otwarciu rozrządu niespodzianka - starte :1 wałek i dźwigienka otw. w górnym cylindrze i dźwigienka otw. w dolnym. Po długim oczekiwaniu na części wymienione. Dalej nie odpala. Inspekcja rozrządu. Jest ok. Odpala coraz gorzej.

7. Powrót do Fabrycznych tłumików i filtra powietrza oraz nowe świece NGK nieirydowe. Dalej brak zmian, do tego nowy wyciek oleju spod górnej głowicy !!!. Dzisiaj próba uszczelnienia Mega Grejem z zewnątrz, teraz schnie.

Nie był podłączany do komputera.

8. Dzisiaj - picie na ponuro i ostrzenie siekiery w celu jutrzejszego porąbania niewdzięcznika dla ratowania resztek zdrowia psychicznego i portfela.

 

Dodam, że jak już odpali to napie.....a jak dziki. Do pierwszego CPNu...

Wszystkim, którzy nie mają tych problemów - miłego dzidowania.

:cry: :evil: :twisted: :x :? :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A rozrząd ustawiali na blokadach czy na znaki ?

 

Powiem że bez komputera i sprawdzenia błędów i ustawień w ECU ciężko może być zlokalizować przyczynę.

 

Ducati wymaga pewnych czynności przy przeglądzie i tego się trzeba trzymać, jak to mówią to jest wiedza za którą niestety trzeba płacić i byle kto nie ustawi wszystkiego jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1. Nowe paski rozrządu.

2. Olej, filtr

3. świece irydy

4. Tłumik Termik i K&N

5. Coraz trudniej odpala

6. Decyzja o zajrzeniu do rozrządu mimo że niby tylko 20 tys przebiegu ( nie na 100% pewne bo zegary wymienione).Przy otwarciu rozrządu niespodzianka - starte :1 wałek i dźwigienka otw. w górnym cylindrze i dźwigienka otw. w dolnym. Po długim oczekiwaniu na części wymienione. Dalej nie odpala. Inspekcja rozrządu. Jest ok. Odpala coraz gorzej.

7. Powrót do Fabrycznych tłumików i filtra powietrza oraz nowe świece NGK nieirydowe. Dalej brak zmian, do tego nowy wyciek oleju spod górnej głowicy !!!. Dzisiaj próba uszczelnienia Mega Grejem z zewnątrz, teraz schnie.

Nie był podłączany do komputera.

8. Dzisiaj - picie na ponuro i ostrzenie siekiery w celu jutrzejszego porąbania niewdzięcznika dla ratowania resztek zdrowia psychicznego i portfela.

 

Dodam, że jak już odpali to napie.....a jak dziki. Do pierwszego CPNu...

Wszystkim, którzy nie mają tych problemów - miłego dzidowania.

:cry: :evil: :twisted: :x :? :|

 

No ładnie wypisałeś ale nadal nie dałeś odpowiedzi na podstawowe pytanie - kto to robił? Sam robiłeś pod blokiem czy co? Nawet z wytartą dźwigienką i wałkiem nie powinno być takich problemów jak piszesz. To, że Ci leci z pod głowicy znaczy, że nie wymieniłeś uszczelki pod nią, prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako, że jestem z Wrocka robiłem to w Toxic Moto u Romana Kumanka a konkretnie robił to Bartek.

W tym momencie serwis na Tarnogajskiej sam się przyznaje do braku fachowej siły roboczej.

Bartek teraz ma swój warsztat od paru dni ( "Mimoto") więc on przejął opiekę nad motorem.

Niestety nie ma komputera więc biorę pod uwagę wycieczkę do Poznania w celu podpięcia do kompa.

Jeśli chodzi o wyciek to cieknie nie spod samej głowicy tylko spod bocznej ściany głowicy. Więc w miarę łatwo da się go usunąć.

Uszczelka pod głowicą nie była wymieniana ponieważ głowica nie była zdejmowana.

Aha, świece zostały wymienione na nowe. Stare wyglądały bardzo ładnie.

Dalej fatalnie odpala jak gorący.\

Misiek - nie wiem jak ustawił rozrząd, nie znam się ale się dowiem i napiszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd wg. znaczników.

Na jutro umówiłem się w Toxicu na reset PTSa.

Maciek z Motorexu Poznań jest jeszcze 2 tyg na urlopie, więc ten wariant chwilowo odpada. :(

A może on cały czas jest na ssaniu? Czujnik temperatury?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba że ktoś sam sobie te znaczniki zrobił.

W silnikach testastretta pozycję wałków rozrządu ustala się dzieki narzedziom specjalnym, odpowiednim blokadom.

Dodatkowo koła rozrzadu maja regulowana pozycje względem samych wałków. Bez tych blokad jest technicznie niemożliwa do ustawienia optymalna pozycja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, wczoraj miałem dość i zawiozłem motor do Dzierżoniowa do K&K Adama Kwietnia.

Dopiero 2 dni temu się o nich dowiedziałem. Dużo dobrego. Panowie przemili, mam nadzieję, że kompetentni.

Może wreszcie zakończą się problemy. Chyba zbytnio ufałem Panom, którzy bez odpowiedniego sprzętu eksperymentowali troszkę na moim Dukolku.

Czekam na wycenę naprawy.

post-558-1366037165,2033_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:D

zdjęcie to oczywiście żarcik...

Inna sprawa, że bliski jestem tego...

post-558-1366037166,9773_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Inna sprawa, że bliski jestem tego...

 

To tylko dlatego, że bujasz się z motocyklem po przypadkowych serwisach, nie mających nic wspólnego ze specyficzną wiedzą na temat ducati. Teraz K+K - znam ich osobiście z czasów pracy jako szef działu technicznego w PROBIKEu, i mimo pełnej sympatii dla Pana Adama Kwietnia to napewno nie poradzą sobie z Twoim problemem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Inna sprawa, że bliski jestem tego...

 

To tylko dlatego, że bujasz się z motocyklem po przypadkowych serwisach, nie mających nic wspólnego ze specyficzną wiedzą na temat ducati. Teraz K+K - znam ich osobiście z czasów pracy jako szef działu technicznego w PROBIKEu, i mimo pełnej sympatii dla Pana Adama Kwietnia to napewno nie poradzą sobie z Twoim problemem.

Piszesz "na pewno" - uważasz że z powodu braku umiejętności czy sprzętu?

Czy jeszcze z innego powodu?

Słyszałem dużo dobrego o nich no i są blisko mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podłączam się do tematu - jak na razie we Wrocku nie mogę znaleźć kompetentnego serwisu daj info jeśli będziesz miał kogoś godnego polecenia. W Toxic za samą wymianę pasków rozrządu (bez rolek) usłyszałem 400zł i usiadłem z wrażenia! Paski następne 400 (zamawiają w salonie i mają ponoć niewielki rabat jakieś 10% ale to grosze, które skonsumują się na transport), jeśli się nie dogadam z serwisantem KTM - Marcin aka Browar choć wydaje się wpożo - to chyba polecę do Wawki albo Pragi. Ewentualnie jak już z netu się wyedukuję teoretycznie o wymianie pasków i ustawieniu luzów zaworowych spróbuję samemu to ogarnąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.