Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
lkrencik

elektryczny problem w 748

Polecane posty

cos niedobrego dzieje sie z ladowaniem. Ducat rozładowuje aku w czasie jazdy. na wolnuch obrotach ładowania brak, na wysokich miernikiem zmierzone około 13,8 jednak po dłuższej wczorajszej jeździe znów rozładowało aku ale nie do końca. Prądu brakuje żeby odpalil. czy włączyć zenona (chiński xenon) natomiast po odpaleniu z pychu swiatła drogowe są, motocykl jedzie, nie przerywa, nie gaśnie itp. jak sprawdzić czy to regler czy alternator?

 

pozdrawiam

lk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alez ja Janku oczywscie się zjawie. Ale ja lubię dlubac w samochodach czy motocyklach i jeśli nie dam rady sam to moto idzie do serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aż strach pomysleć co wtedy serwis ma do poprawiania po takich samodzielnych "naprawach" :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie pomiary multimetrem oraz sprawdzenie i oczyszczenie w kostkach elektrycznych jest tak inwazyjne ze ojezusmariajapierdole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cos niedobrego dzieje sie z ladowaniem. Ducat rozładowuje aku w czasie jazdy. na wolnuch obrotach ładowania brak, na wysokich miernikiem zmierzone około 13,8 jednak po dłuższej wczorajszej jeździe znów rozładowało aku ale nie do końca. Prądu brakuje żeby odpalil. czy włączyć zenona (chiński xenon) natomiast po odpaleniu z pychu swiatła drogowe są, motocykl jedzie, nie przerywa, nie gaśnie itp. jak sprawdzić czy to regler czy alternator?

 

pozdrawiam

lk

Na wolnych obrotach bez świateł napięcie powinno być 14,4V aczkolwiek kiepskie aku to i na 13.6V spadnie.Zrób pomiar na wolnych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pomierz uzwojenie alternatora czy nie ma przebicia i sprawdz czy gdzieś na wiązce nie ma przebicia na masę i prąd gdzieś nie spierd..... ojezusmariajapierdole :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ojezusmariajapierdole.

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: rynce opadajOm :lol: :lol: :lol: :lol:

 

uwazaj ja ze ten wpis dostałem ostrzezenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od założenia do motocykla sprawnego akumulatora na początek, a nie wyszabrowanej z naszego smietnika uzanej reklamacji. Zacząć trzeba od spraw elementarnych, a nie wydumanych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i wyglada na to ze problemy rozwiązane. Wczoraj Misiek przybył w środku nocy i w deszczu pomierzyl moto. Werdykt - brak jednej fazy na stojanie. Wiec rano moto na busa i w drogę do motomaniax celem zdjęcia dekla. Najpierw zostałem zaginiony do wyczyszczenia silnika i wtedy Theo zdjął dekiel a wraz z nim wypadło koło zamachowe. Po prostu się odkręcilo. Motomaniax poratowali mnie nowym uzwojeniem i nakretka. Dziękuje chłopaki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zawsze polecam się :lol:

 

Jak to mówią, dla elektryka motocyklowego to chwila moment a samemu można czasami pogubić się ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego po powrocie z toru będę Cię męczył jeszcze, bo mi kierunki nie działają znowu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę problemu, po za tym że muszę mieć chwilę wolnego od pracy :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.