Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
martyn

Do właścicieli M1100 oraz tych z sucharami.

Polecane posty

Chwilowo jezdze M696, ale koniecznie chce zrobic podmianke na cos z sucharem.

 

Więc czy 1100 nagrzewa się w korkach tak samo? czy inne monstery też tak mają, że po dwóch sekundach stania na światłach w upał parzy niemiłosiernie w nogi? jak wyglada sprawa z suchym sprzeglem w 1100 a w starszych monsterach? czy to że jest nowszy ma jakies znaczenie, ze np chodzi jak nozyczki?

 

Czy jest sens kupowac 1100? czy jest łatwy w ogarnieciu? czy tylko niepozornie wyglada?

 

Jaki starszy monster jest w miarę nieduzych gabarytów a ma suchara? i zeby nie byl szczegolnie stary i pojemność też jakaś nie najwieksza...

 

Za wszelkie sugestie bede wdzieczna :)

 

Pzdr

martyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Ducati.htm

 

Suchar był chyba w niektórych 750, 900 i na bank w M1000. Dzwoni jak tamburyno :mrgreen: i tak właśnie ma być. Nigdy nie wsłuchiwałem się w różnice dzwonienia, ale określenie "jak nożyczki" słyszę pierwszy raz. :shock:

 

Gabaryty...hm - każdy "starszy" Monster jest taki sam (o ile mi wiadomo) bo budowany na ramie o tych samych wymiarach. Były bodajże różnice w średnicy rur, ale to nie rzutuje na wysokość siedziska. Rozumiem, że chodzi o wzrost kierowcy ;) :D

 

Skoro ja w miarę ogarniam M1000 po 20 latach przerwy w moto - to chyba bez problemu sobie poradzisz, skoro teraz pomykasz 696. ;) :D

Tutaj masz bliźniaka mojej Bestii: http://otomoto.pl/ducati-monster-1000-dark-M2052583.html tyle, że 2 lata starszy :D

M1000 wychodziły do 2005 roku

 

Co do porównania M1100 do 696 - nie miałem styczności. :cry:

Podejrzewam, że uczucie parzenia w nogi może być skutkiem innego prowadzenia rur do wydechów niż jest w starszych Monsterach. 696 i 1100 mają rurę od przedniego cylindra tuż obok prawego kolana i piszczela - w starszych idzie to pod spodem, więc nie ma jak parzyć.

 

Zamieniasz się ?? :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Na pewno silnikowi ale nie twoim nogom pomoze chlodnica oleju, np taka od M1100chlodnica oleju

 

2. Nie wiem jak jezdzisz ubrana, ale z perspektywy 15 lat jazdy na moto sadze, ze najlepszy na upal jest goretex (ale taki prawdziwy a nie sympatex etc)

W skorze, a szczegolnie w jeansach jest cholernie goraco.

 

3. Pewnie chlodzenie powietrzem ma znaczenie, ale bardziej bliskosc zrodel ciepla. U mnie w R1 rura od jednego z tlumikow pali lewe udo :(

Pomaga usuniecie katalizatorow i "otwarcie tlumikow" - wtedy silnik troche mniej sie grzeje, bo spaliny maja latwiejsza droge ucieczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam M900 to tylko 79Ps bez problemów do ogarnięcia,ma suche.Troche podpiekuje na mieście lewą nogę ale nie przeszkadza to na tyle by się zrażić.SS900 ma ten sam silnik a owiewki się nie topią więc chyba grilowanych nóżek nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja na swoim M1100 zrobiłem już prawie 12 tys km - btw jutro przegląd w HRG u Dominika .

 

- nie narzekałem nigdy na temp mimo tego, że zawsze podróżuję w skórach , oczywiście to bardzo subiektywna sprawa ( a może skórzane portki dobrze izolują , kto wie...)

-nawet przy przedzieraniu się przez korki po Wrocławiu od czasu do czasu w upalne dni temp silnika była optymalna

-sprzęgło gra tak jak trzeba wg mnie :) , jutro Panowie zdejmą dekiel i zobaczymy jak wygląda po takim przebiegu choć nie odczuwam żadnych problemów z jego pracą

-ogarnięcie??? to również subiektywna ocena - uważam , że wybrałem bdb jak na pierwszy motocykl . Jest nieco wyższy od 696 , z tego co mówił Maciej można go nieco obniżyć w razie potrzeby. Co do mocy to tak jak z każdym moto na początku potrzeba trochę pokory :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałam, że założyłam wątek :P

 

Skłaniam sie najbardziej do 1100. Co do ogarniania sprzetu i jego mocy - No niestety, na 696 jest tak ze praktycznie próbuję na każdych swiatlach sie scigac. Autem tez mimo ze jezdze 107ką... lubie stare monstery ale nowe uwazam za bardziej kompaktowe i zwrotne... Ogolnie jak przesiadlam sie z kawy 250 na M696 to było jak zamiana avionetki na odrzutowiec, teraz uwazam ze monster jest słabiusi, nie wiem czemu, po prostu tak jak kazdemu motocykliscie po jakims czasie przestaje starczac. No właśnie, ciekawe czemu t6ak jest....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A trzeba było się przejechać na zjeździe w Żerkowie Martynka i wszystko byś wiedziała...:) Ja pomimo że mam 900 nie narzekam... a satysfakcja z jazdy gwarantowana... na razie nic się nie psuje... i dziękuję za to Panu Bogu..:D 16 lipca będę w Wawie...:) także jak chcesz, możesz wykorzystać sytuację...: Pozdraiwam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A trzeba było się przejechać na zjeździe w Żerkowie Martynka i wszystko byś wiedziała...:) Ja pomimo że mam 900 nie narzekam... a satysfakcja z jazdy gwarantowana... na razie nic się nie psuje... i dziękuję za to Panu Bogu..:D 16 lipca będę w Wawie...:) także jak chcesz, możesz wykorzystać sytuację...: Pozdraiwam.

 

16 to sobota więc naj najprawdopodobniej zostaniesz zaproszony na grilla :) koniecznie dawaj znac i przypominaj się

 

A co do jazdy próbnej to bardzo chętnie bo starym monsterem jezdzilam tylko 600 i jestem ciekawa jak to jest z większą mocą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A trzeba było się przejechać na zjeździe w Żerkowie Martynka i wszystko byś wiedziała...:) Ja pomimo że mam 900 nie narzekam... a satysfakcja z jazdy gwarantowana... na razie nic się nie psuje... i dziękuję za to Panu Bogu..:D 16 lipca będę w Wawie...:) także jak chcesz, możesz wykorzystać sytuację...: Pozdraiwam.

 

Jestem jak najbardziej za...:) w takim razie jestemy wstepnie umowieni...:D Pozdro dla Maćka

16 to sobota więc naj najprawdopodobniej zostaniesz zaproszony na grilla :) koniecznie dawaj znac i przypominaj się

 

A co do jazdy próbnej to bardzo chętnie bo starym monsterem jezdzilam tylko 600 i jestem ciekawa jak to jest z większą mocą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podniosę wątek, ponieważ, iż, aczkolwiek mam swoje zdanie na temat nowego M696, którym miałem okazję przejechać się w Azmot Kraków, testówki...

Nowy monster bardzo dobrze się prowadzi, o 100% lepiej w tym ciasnym ulicznym krakowskim tłoku, jednak model 696 ma małą moc, ale już 796 to model którego porównam do starszego m800 i 900, jeśli chodzi o moc i dynamikę, prowadzenie się 796 nadal górą... Niesamowicie zwrotna bestyjka, bardzo ładnie pracująca jednostka, ładnie brzmiąca na oryginalnych wydechach. Jestem bardzo mile zaskoczony, nowy monsterek jest świetny, część wizualna to kwestia gustu, a o tym się nie rozmawia...

 

tak że uderzaj w M1100, ja teraz mimo że chciałem w miarę młodą multistradę 1100(s), to po tych jazdach poważnie rozważam również monsterka 1100(s)

696.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
i na M696 to było jak zamiana avionetki na odrzutowiec, teraz uwazam ze monster jest słabiusi, .

To jak w innym temacie którys z kolegów odpowiedział: Pokaż mi tylną oponę :D

 

A potem są historie typu: jak to jest że mam 150KM a głupia 125ka mnie w zakręcie objeżdża ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta... już się ktoś kto ma 150KM przyzna że go 125tka objechała... ;)

Za głupi na to jestem - lubię się kulać 620tką mimo że też mam litra...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

696 na miasto jest genialny, nie męczący, zwrotny, leciutki, a mocy spokojnie starcza. Najlepszą alternatywą będzie chyba kupienie jakiegoś plastika na większe podróże.

 

Chociaż 1100 mi się strasznie dalej podoba, z sucharkiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.