Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
hmersky

Monster 620... wheelie z gazu ?

Polecane posty

jak w temacie ? da rade chyba co nie ? probował ktoś ? napewno :D jakieś wskazówki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kpl łożysk główki ramy - 200zł

Wymiana - 250zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak w temacie ? da rade chyba co nie ? probował ktoś ? napewno :D jakieś wskazówki ?

 

 

stary, jest taka żelazna zasada wśród motocyklistów - co ma dwa koła, pojedzie na jednym :lol:

podejrzewam że bez obrotomierza, oraz strzału ze sprzęgła się nie obędzie.

 

może to coś pomoże ->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kpl łożysk główki ramy - 200zł

Wymiana - 250zł

 

To mówią zawsze Ci, którzy tego nie potrafią :twisted:

 

jak w temacie ? da rade chyba co nie ? probował ktoś ? napewno :D jakieś wskazówki ?

 

Na oryginalnym przełożeniu będzie ciężko, ale powinien wstać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wstaje ale jest cieżko

 

Latanie na gumie nie uszkadza lozyska tylko nieumiejetne opadanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To mówią zawsze Ci, którzy tego nie potrafią :twisted:

 

Ziarno prawdy może w tym jest...

A może po prostu szkoda kasy na zbędne wymiany ?

Teraz już nie wiem czy nie "palę gumy" dlatego, że nie umiem, czy dlatego, że 600 zł za oponę zostawię na asfalcie wcześniej, i to na własne życzenie. A to oznacza kolejne 600 zł, które mógłbym przeznaczyć na coś innego.

 

Z innymi "sztuczkami" jest chyba podobnie ?

 

Dla "umiejących" z mojej strony oczywiście "szacun" - że potrafią i że ich na to stać :lol: :clap:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To mówią zawsze Ci, którzy tego nie potrafią :twisted:

 

Ziarno prawdy może w tym jest...

A może po prostu szkoda kasy na zbędne wymiany ?

 

To fakt, szczerze nie pamiętam kiedy ostatnio jarałem lacza, ale drugą sprawą jest to, ze jak jarałem to zazwyczaj sztukę zjechaną i nadającą się już tylko do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wiadomo że wszystko sie zużywa wszystko sie niszczy jak ktoś coś robi umiejętnie no to zużywa sie troszę wolniej :P palenie lacza to obowiązek :D oczywiscie nie na nowej oponce za 600zł ;] ewetualnie paru sekundowe "przypalania" na światłach przed zazdrosną puchą :D

 

ale wracając do tematu ;>

z klamki pójdzie na bank tylko jakoś boje sie reakcji na gaz jak to Vka ... że za bardzo mi wystrzeli do góry, a z gazu jakoś tak łagodniej chyba, z tym trzeba to jakoś ogarnąć w punkcie w którym silnik ma największy moment i wtedy mu "odpierdzielić" bardziej ;>

 

ps. stoppie ładnie daje rade :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ewetualnie paru sekundowe "przypalania" na światłach przed zazdrosną puchą :D

 

Szczególnie jak nieoczekiwanie pucha smyrnie cie po pierwszych 200m :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny element to puszczające uszczelniacze przedniego zawieszenia ...

 

Na koło idzie prawie wszystko, 695 z gazu po starcie ze świateł nie było problemu (zupełny przypadek), na 620 nie próbowałem i nie wychodziło, ale jeśli odciążysz przód - przesuniesz tyłek do tyłu, wyprostujesz się lekko przechylając do tyłu to myślę że osiągniesz zamierzony efekt.

 

Mój obecny motocykl nie chce nawet przypadkowo stawać na koło - i bardzo dobrze :-) zobaczymy po modyfikacjach :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w sęsie odkręcić, odpuścić i odkręcic ? :P hehe ale do ilu tys. ? gdzie ma nawiększe pier***nięcie ? 5tys ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, a jaki zakres?. Nigdy nie patrzyłem na obrotomierz, po paru próbach wyczujesz kiedy. :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

idzie wsio w ub roku pięknie szły m in vespy manualne poj 125:)

ino po co:)

ale powodzenia w opadaniu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1-0-1 ma to do siebie, że korzystasz w ten sposób ze sprężystości zawieszenia, tzn "wybijasz się" dodatkowo z zawiechy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie dało rady, katowałem dziś potworka z gazu i nic :P trzeba chyba bedzie popróbować strzałem z klamy bo tak to nie idzie :P

ale stopale za to ładne wychodziły :D

post-683-1366037106,524_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz grubą skórę na rękach?:) ja wolę 1,2mm od zwierzaka plus protektory CE:)

ale sama figura fajna:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heheh wiedziałem że ktoś zauważy moj skórzany kombik :P nie no ciepło już było i chwile przed foto sciągnąłem bo już po rowku mi ciekło :P leży skórzana adrenalina pod nogami fotografa żeby nie było :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jednak po wielu próbach metody 1:0:1 nie udało się podnieść skubańca z gazu na wiecej niz 1cm :P

więc trzeba było skarcić sprzęgło :twisted: no i udało się :D moj monster 620 wstaje ! :D i to całkiem zrywnie przy 5tys obrotów ;]

teraz kwestia utrzymać przednie koło w górze :D :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jednak po wielu próbach metody 1:0:1 nie udało się podnieść skubańca z gazu na wiecej niz 1cm :P

więc trzeba było skarcić sprzęgło :twisted: no i udało się :D moj monster 620 wstaje ! :D i to całkiem zrywnie przy 5tys obrotów ;]

teraz kwestia utrzymać przednie koło w górze :D :P

 

A zmiana przełożenia Ci nie pomoże podnieść dziada z gazu ?

 

Widzę Monsterek u Ciebie na ostro !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no pewnie by pomogło jakby dać 14z na przód i 50z na tył ;> :twisted:

ale skoro już sie nauczyłem strzelać sprzęgłem to może i zmiana przełożenia będzie zbędna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ten sposób niestety sprzęgło, koszyk, napęd dostają bardziej w tyłek niż przy wyrywaniu z gazu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no trudno :) coś czuje że zanim się nauczę robić to sprawnie to w tym sezonie sprzęgło spale :P ale jak już wyżej napisałem :D wszystko jest dla ludzi :P co sie zepsuje to sie naprawi ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zakatowałem skrzynie biegów w dwóch VFRach i jednym GSX-Rze 1100 zanim doszedłem do takiego jak teraz stadium (laikiem jestem :D )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.