Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
ducafil

górna pokrywa filtra powietrza-monster s4-inne?

Polecane posty

witam.

poszukuję pokrywki górnej filtra powietrza do monstera s4, ale może pasuje też od innych. generalnie chodzi mi aby była cała z możliwością zapięcia zapinek. może być też "otwarta" po k&n bo właśnie do niego potrzebuję. nie chcę dziurawić swojej, chcę mieć możliwość powrotu do oryginału,

może komuś "wala" się po garażu lub po serwisie. chętnie przytulę za drobną opłatą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wspólna z całą serią S4 i S2 oraz 620 i 695

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki theo ;) a może gdzieś ci się wala taki kawał plastiku :?: :D

bo jak nie uda mi się kupić to muszę jakąś ramkę np z alu wykonać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takiej pokrywy nie mam akurat niestety.

 

I jeszcze jedno. Nie obcinaj całej pokrywy. Niby w zestawach z termi dają samą ramkę, ale metodą prób doszedłem do optymalnej wielkości otworu w pokrywie, bez utraty momentu w dolnym zakresie. Jak już będziesz miał co wycinać to daj znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oki, będę czujny :) chyba,żźe masz jakieś foto prawidłowo dociętej ramki to wrzuć na pw. dzięki za cenne uwagi.

widziałem właśnie na zagranicznych forach ramki zrobione z płaskownika alu lub niby oryginały odkrywające cały filtr za 43euro ;)

znajomy doradził mi, aby powiercić otwory i zrobić sito z pokrywki, bo k&n musi mieć czym oddychać. tylko mi szkoda mojej ori i dlatego szukam drugiej na podmiankę. trzeba będzie troszkę poeksperymentować.

znalazłem taki sposób wycinanki :)

puszka.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepustowość pokrywy filtra to nie tylko pole powierchni sumy otworów. "Sito" to złe rozwiazanie. Otwór musi być jeden.

 

Przy max obrotach tam przepływa ponad 4tyś ltr powietrza na minutę.

 

Zrobię fotkę i podeślę, ale dopiero po powrocie z Brna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam właśnie taką pokrywę i po jej częściowym zaklejeniu znalazły się dolny moment. Czy bez ingerencji w ECU to czasem nie ma sensu ?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale zrobione z sensem i koniecznie z wkładem włókninowym. Przy oryginalnym filtrze powietrza to zabójstwo dla niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ile taki K&Nowski filterek?? do M800 dark 2003

Może faktycznie przy przelotach będzie fajniej się brykało... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie licz na wiele. :roll:

Sam filtr spowoduje raczej symboliczne przyrosty.

Plus to możliwość mycia i ponownego stosowania - choć kosztowo to też się jeszcze nie opłaca bo wkłady papierowe są dużo tańsze niż K&N.

Filtry typu K&N często mają gorszą filtrację niż papierowe - innymi słowy nie wyłapują najdrobniejszych cząstek pyłu, a to nie jest zdrowe dla gładzi cylindrowych.

Dlatego jak już stosować filtry włókninowe to: primo - dobrej firmy (ja używam BMC - włoskie, stosowane w F1, jakość wykonania nieporównywanie lepsza niż K&N), secundo - stosować się do zaleceń odnośnie mycia i nasączania olejem.

W dodatku K&N to trochę rozbuchany amerykański marketing (jak i Dynojet) a tego nie lubię.

Przykład - w B4 K&N miał mniejszą powierzchnię niż gąbkowy oryginał - po wliczeniu "falbanek" pewnie wychodziło na to samo ale samo "okno" ssące było o dobre 30% mniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że otwarty filtr powietrza jest podatniejszy na zamoknięcie. Papierowy filtr jest od razu do wyrzucenia. Zaklejaja się pory w papierze i spoada przepustowość w drastyczny sposób. W filtrach włukninowych nie ma to znaczenia. Wyschnie i jest w pełni sprawny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temat do zamknięcia, pokrywa się znalazła. dzięki pomocy kolegów z desmosilesia zanabyłem takową a przy okazji jazd testowych w azmot martini mi ja podrzucił. teraz moge wycinać w niej "wzorki" :) theo przypominam sie i czekam na foto właściwie wybebeszonej pokrywki, bo teraz s4 całkiem zwryjował i pije mi 8-9l na 100km :( poza tym ma jakąś dziurę między 2-3tys-będzie trza pokręcić śrubkami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam wkład K&N może nie da przyrostu mocy i momentu ale daje subiektywne odczucie poprawy dynamiki, szybsza reakcja na otwarcie przepustnicy oraz zamknięcie i ponowne otwarcie.

 

Są różne firmy zajmujące się wkładami filtra :

- K&N

- BMC

- King Dragon - to kiedyś widzialem z napisem Ducati Performance.

- oraz wielw innych mniej znanych w PL.

 

Z tym że w PL najłatwiej jest zakupić K&N.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
temat do zamknięcia, pokrywa się znalazła. dzięki pomocy kolegów z desmosilesia zanabyłem takową a przy okazji jazd testowych w azmot martini mi ja podrzucił. teraz moge wycinać w niej "wzorki" :) theo przypominam sie i czekam na foto właściwie wybebeszonej pokrywki, bo teraz s4 całkiem zwryjował i pije mi 8-9l na 100km :( poza tym ma jakąś dziurę między 2-3tys-będzie trza pokręcić śrubkami

 

przepraszam bardzo jam DesmoManiaczek :lol:

a teraz działaj!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Takiej pokrywy nie mam akurat niestety.

 

I jeszcze jedno. Nie obcinaj całej pokrywy. Niby w zestawach z termi dają samą ramkę, ale metodą prób doszedłem do optymalnej wielkości otworu w pokrywie, bez utraty momentu w dolnym zakresie. Jak już będziesz miał co wycinać to daj znać.

 

Qrcze gdzie sie podiala ta foteczka? Nie mogę zlokalizować... Ktoś nie na sejwa na dysku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.