franek 0 Napisano Sierpień 23, 2011 Właśnie jestem po tej uroczej operacji. Jak się okazuje- nie taki diabeł straszny, całość zajęła mi 3 godzinki. Włącznie z przerwami na ciasteczko, papierosek, papierosek, ciasteczko. Paski, które wymieniłem wyglądają następująco: I teraz pytanie do znafcuf- czy możliwe, żeby te paski miały 26tys. km? Wyglądają na połowę tego, ale mogę się mylić. Dzięks za szczere :mrgreen: odpowiedzi. I proszę nie spamować w stylu "dlaczego nie w serwisie?" ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
stasekst4s 0 Napisano Sierpień 23, 2011 oj juz sa nadszarpniete, ale widzialem gorsze z krotszym przebiegiem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Sierpień 24, 2011 Dlaczego nie w serwisie? :mrgreen: Bravissimo Franek, chyba gdogadałeś się ze STekiem ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
franek 0 Napisano Sierpień 24, 2011 oj juz sa nadszarpniete A napisy nie powinny być prawie lub niewidoczne? A przynajmniej bardziej wyślizgane? chyba gdogadałeś się ze STekiem ;) Wieczorem, jak wróciłem z myjni zaczął mi się podobać :shock: Tzn, że pora sprzedawać :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Sierpień 24, 2011 chyba gdogadałeś się ze STekiem ;) Wieczorem, jak wróciłem z myjni zaczął mi się podobać :shock: Tzn, że pora sprzedawać :mrgreen: Niee no, widać, że Wam dobrze razem, don't! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Sierpień 30, 2011 Właśnie jestem po tej uroczej operacji. Jak się okazuje- nie taki diabeł straszny, całość zajęła mi 3 godzinki. Włącznie z przerwami na ciasteczko, papierosek, papierosek, ciasteczko.Paski, które wymieniłem wyglądają następująco: [attachment=0]Paski..jpg[/attachment] I teraz pytanie do znafcuf- czy możliwe, żeby te paski miały 26tys. km? Wyglądają na połowę tego, ale mogę się mylić. Dzięks za szczere :mrgreen: odpowiedzi. I proszę nie spamować w stylu "dlaczego nie w serwisie?" ;) Paski nie wyglądają jak by miały taki przelot. Jak go sprowadziłem to widać było, że był serwisowany i ktoś o niego dbał. Prawdopodobnie były zmienione paski ze względu na wiek a nie na przebieg. Co do samej zmiany - fajnie, że wymieniłeś sam. Ale wymiana to połowa sukcesu. Rozumiem, że napiąłeś odpowiednio ze sztuką, czyli dyktując za serwisówką 142Hz zarówno dla pionowego jak i leżącego cylindra, ale w odpowiednich pozycjach wału korbowego, różnych dla każdego cylindra (bardzo istotny szczegół). Właściwy naciąg pasków jest bardzo istotny zarówno dla ich żywotności jak i właściwej pracy (uzyskiwanej mocy) silnika. Więc jeśli to zrobiłeś we właściwy sposób to OK, a jeśli nie to prawdopodobnie przyczyniłeś się do polskiej opinii, że Ducati się psuje :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Sierpień 30, 2011 Remember dis: (dla potomnych) Horiz. Vert. 400/600/620/750 - 124 Hz 112 Hz 800 - 160 Hz 145 Hz 900/St2 - 146 Hz 121 Hz 1000 - 2/3Valves 142 Hz 142 Hz ( a tutaj cycle works daje ok. 110 Hz i nie wiem dlaczego ) 4Valves - 110 Hz 110 Hz 748R - 98 Hz 98 Hz Kupiłeś org, czy znalazłeś coś ciekawszego ? O ile się nie narażę, to może "skameruje" wymianę w jakimś łatwiejszym 2v metodą pół-domową, bo na razie jest wszystko po hamerykańsku czy niemiecku ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
franek 0 Napisano Sierpień 31, 2011 Kupiłeś org, czy znalazłeś coś ciekawszego ? Kupiłem oryginalne, u chłopaków z MotoCorsa w Portland. Skameruj, co tam masz ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Lipiec 1, 2013 Odswieze temat, a jak sobie poradziles z obracaniem wałem korbowym ? Miałeś jakiś specjalny klucz ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach