Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

franek

Wymiana pasków rozrządu ST3

Polecane posty

Właśnie jestem po tej uroczej operacji. Jak się okazuje- nie taki diabeł straszny, całość zajęła mi 3 godzinki. Włącznie z przerwami na ciasteczko, papierosek, papierosek, ciasteczko.

Paski, które wymieniłem wyglądają następująco:

 

post-48-1366037216,6441_thumb.jpg

 

I teraz pytanie do znafcuf- czy możliwe, żeby te paski miały 26tys. km? Wyglądają na połowę tego, ale mogę się mylić.

Dzięks za szczere :mrgreen: odpowiedzi. I proszę nie spamować w stylu "dlaczego nie w serwisie?" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oj juz sa nadszarpniete

A napisy nie powinny być prawie lub niewidoczne? A przynajmniej bardziej wyślizgane?

 

 

 

chyba gdogadałeś się ze STekiem ;)

Wieczorem, jak wróciłem z myjni zaczął mi się podobać :shock:

Tzn, że pora sprzedawać :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chyba gdogadałeś się ze STekiem ;)

Wieczorem, jak wróciłem z myjni zaczął mi się podobać :shock:

Tzn, że pora sprzedawać :mrgreen:

 

Niee no, widać, że Wam dobrze razem, don't!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Właśnie jestem po tej uroczej operacji. Jak się okazuje- nie taki diabeł straszny, całość zajęła mi 3 godzinki. Włącznie z przerwami na ciasteczko, papierosek, papierosek, ciasteczko.

Paski, które wymieniłem wyglądają następująco:

 

[attachment=0]Paski..jpg[/attachment]

 

I teraz pytanie do znafcuf- czy możliwe, żeby te paski miały 26tys. km? Wyglądają na połowę tego, ale mogę się mylić.

Dzięks za szczere :mrgreen: odpowiedzi. I proszę nie spamować w stylu "dlaczego nie w serwisie?" ;)

 

Paski nie wyglądają jak by miały taki przelot. Jak go sprowadziłem to widać było, że był serwisowany i ktoś o niego dbał. Prawdopodobnie były zmienione paski ze względu na wiek a nie na przebieg. Co do samej zmiany - fajnie, że wymieniłeś sam. Ale wymiana to połowa sukcesu. Rozumiem, że napiąłeś odpowiednio ze sztuką, czyli dyktując za serwisówką 142Hz zarówno dla pionowego jak i leżącego cylindra, ale w odpowiednich pozycjach wału korbowego, różnych dla każdego cylindra (bardzo istotny szczegół). Właściwy naciąg pasków jest bardzo istotny zarówno dla ich żywotności jak i właściwej pracy (uzyskiwanej mocy) silnika. Więc jeśli to zrobiłeś we właściwy sposób to OK, a jeśli nie to prawdopodobnie przyczyniłeś się do polskiej opinii, że Ducati się psuje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Remember dis: (dla potomnych)

 

Horiz. Vert.

400/600/620/750 - 124 Hz 112 Hz

 

800 - 160 Hz 145 Hz

 

900/St2 - 146 Hz 121 Hz

 

1000 - 2/3Valves 142 Hz 142 Hz ( a tutaj cycle works daje ok. 110 Hz i nie wiem dlaczego )

 

4Valves - 110 Hz 110 Hz

 

748R - 98 Hz 98 Hz

 

Kupiłeś org, czy znalazłeś coś ciekawszego ?

O ile się nie narażę, to może "skameruje" wymianę w jakimś łatwiejszym 2v metodą pół-domową, bo na razie jest wszystko po hamerykańsku czy niemiecku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłeś org, czy znalazłeś coś ciekawszego ?

Kupiłem oryginalne, u chłopaków z MotoCorsa w Portland.

Skameruj, co tam masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odswieze temat, a jak sobie poradziles z obracaniem wałem korbowym ? Miałeś jakiś specjalny klucz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.