ropuch15 0 Napisano Sierpień 30, 2011 http://otomoto.pl/ducati-996-M2814791.html ktoś miał fantazje ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piter748 0 Napisano Sierpień 30, 2011 Dziwny , żeczywiście (pomijam kolorystykę). Jakiś taki adapter na przednim zacisku... :shock: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Wrzesień 2, 2011 To jest starszy model 996 do 1999roku max. Po za tym z USA, lagi z nowszego modelu a zaciski wyglądają jak ze starych Ducati z początku lat 90, dlatego taki dodatkowy element. Czego się spodziewać po motocyklu z USA ? Trzeba obejrzeć na żywo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Wrzesień 2, 2011 Tak, najlepsze są z Włoch, Francji i Anglii :mrgreen: ... :shock: :crazy: Nie trzeba uoogólniać, akurat, przypadkowa osoba kupiła na amerykańskiej aukcji i w dla siebie najłatwiejszy sposób, pozwoliła na "odbudowanie", a co wyszło to widać... Ja mam motocykle tylko z USA, swoją drogą i nigdy nie miałem do nich zastrzeżeń... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Misiek 0 Napisano Wrzesień 2, 2011 Inaczej jest jak ktoś sam sprowadza a inaczej jak kupuje z aukcji. Widziałem sporo motocykli z USA i po za tymi które były nowe lub sprowadzane osobiście niestety były to padliny. A ze względu na koszty oraz ciężką drogę przez kolejne etapy raczej mało kto sprowadza z USA (doświadczenie w sprowadzaniu), taniej i szybciej jest z Europy. Jeśli chodzi o motocykle z UK też mam nie najlepsze doświadczenia i bez porządnych oględzin odradzam zakup takich motocykli. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Wrzesień 2, 2011 Porządne oględziny wskazane są bez względu na rynek... Ja sam wiem, co ludzie kupują na aukcjach w USA, a są firmy, które nie muszą się z tym afiszować i powiedzmy sprowadzają dobre i w miarę porządne maszyny, ale i tak trzeba motocykle sprawdzać, ponieważ nie jest znana do końca historia danego sprzętu, nie wiadomo, czy podczas przewrotki nie leżał i wył z 40 sekund... Żeby było na temat, ten motocykl można potraktować jako podstawę do zbudowania porządnej maszyny, ale wiadomo, że koszty będą niemałe... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ropuch15 0 Napisano Wrzesień 2, 2011 zupełnie nie wiem czemu zgadzam się z Klekotem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jankes12 0 Napisano Wrzesień 8, 2011 w sobote wybieram sie obejrzec tego dziwolaga.Moim zdaniem to ten motocykl nie ma oryginalnych tarcz hamulcowych dlatego ten dodatkowy elemet.Jak go obejrze to napisze cos wiecej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 8, 2011 Ja mam motocykle tylko z USA, swoją drogą i nigdy nie miałem do nich zastrzeżeń...Pozdr. J-999 to może wynikać wyłącznie z oczekiwań. Dla mnie krzywa rama jest raczej zastrzezeniem :roll: Zaciski hamulcowe w tym motocyklu pochodzą z egzemplaże sprzed 98 roku. Mają inny rozstaw otworów mocujących zacisk do jażma. Dlatego ktoś wystrugał takie adaptery. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Wrzesień 8, 2011 Jakoś nie miałem z krzywą ramą..., więc to mnie nie dotyczy... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ropuch15 0 Napisano Wrzesień 9, 2011 jak go lookniesz to napisz cóś i może jakieś foty zrób Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jankes12 0 Napisano Wrzesień 10, 2011 bylem dzis obejrzec to dziwadlo.Zlepek kilku motocykli zawieszenie przod(model showa gd 051) od modelu 996s albo 748s z 2001r na dodatek z wyciekami,tarcze od 748 kola wiadomo powinny byc w tym modelu piecio szprychowe, zaciski rzeczywiscie od starszych modeli z rozstawa mocowania 40mm dlatego ten adapter,rama fatalnie pomalowana, bez przesady, chyba za pomoca pedzla i walka, tak wiec nie idzie stwierdzic czy byla cieta spawana albo prostowana,silnik juz byl rozkladany na czesci pierwsze, wszedobylski bialy silikon. Ktos to zrobil niechlujnie, pekniety prawy reflektor,poklejone liczniki zdjecie zrobili tak zeby tego nie bylo widac.Dziwna rzecz gosc ma w dokumetach ze to wersja sps( nie wiem dlaczego) sprawdzalem numer vin i jest to zwykla wersja z 2000,r zagadka co? Silnik tez jest z podstawowej wersji - dla mniej wtajemniczonych wersja sps i s powinny miec modol sterujacy IAW P8 popdstawowe wersje maja IAW 1.6M i taki znajduje sie w tym motocyklu.Zbiornik paliwa szpachlowany i kiepsko polakierowany.Teraz plusy jest ich malo ale sa hihi.Zadziwiajace ale motocykl prowadzi sie dobrze pomimo nieszczelnego zawieszenia, wykluczam krzywa rame zawieszenie pólki tez nie byly prostowane sa oki, owiewki oki nie klejone choc ze starszych modeli,w silniku nie ma niepokojacych dzwiekow, nie kopci na niebiesko ma kopa sto razy lepszego niz ten ducat z gniezna co jest tez na allegro,dzwiek wydobywajacy sie z tych kominow przyspaza gesiej skorki,poezja,sprzeglo i skrzynia tez chodza super,ladowanie oki.TO TYLE Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Furious 0 Napisano Wrzesień 10, 2011 To ile jest wart ?? 4000 - 5000 ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach