Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
musieli

999

Polecane posty

Janek, a jeździłeś na 999R Ryśkowym? Jakie masz spostrzeżenia i porównania vs 999 "strada". 749R też jest fajne. Ciekawe ja w praktyce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trudno mi powiedzieć, ponieważ jeździłem sporadycznie, ale różnica jest, lepiej 999R wchodzi w obroty, lecz szybciej Ryśków ma odcięcie ( ale to dlatego, że mój ma inne ECU niż dała fabryka).

Zresztą Rychów 999 R to też nie jest taki fabryczny, jest po tuningu pełen wydech only race, + ECU + filterki + lżejsze masy zamachowe...

 

Mimo wszystko i tak, zwykły 1098 bije na głowę 999 R, pod względem oddawania mocy i osiągów ot co.

Ale osiąg to nie wszystko, mi tam zaczął nawet przeszkadzać.

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Boa    0

To ilu Wy tam macie tych Ryśków :?: :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale osiąg to nie wszystko, mi tam zaczął nawet przeszkadzać.

Pozdr. J-999

 

No właśnie. Dla mnie teraz to rzecz trzecio albo czwartorzędna a nawet powiem(napiszę) więcej, rozważałem 1198 ale 170 KM przeraża mnie na papierze a co dopiero na drodze. Oczywiście ktoś powie włączysz kontrole trakcji na tryb najbardziej kastrujący tylko po co wogóle kupowac takie moto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1
do słabego motocykla trzeba dorosnąć

 

Swiete slowa!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogłaszam wsiem:

To nieprawda że Dziewiątki słabo idą na koło...

 

Dziś się o tym przekonałem przebijając się przez tłum blaszanek wracających z Mazur zajeżdżających ciągle drogę wyprzedzających na zakrętach i pod górkę...ale kosztowało mnie to rekord spalania 999

11/100 km

:roll: :shock:

 

Musiałem odbić z tej trasy i ochłonąć trochę...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

11 to dużo. Ma potencjał do spalania :D Ja pamiętam jak upalałem kiedyś 999 przez tydzien to brał ok. 5/100.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no jeździłęm normalnie po Italii. Winkle i autostrady czasem. Sam byłem w szoku,że tak mało...ale gdzieś czytałem ,że jest to w miare normalne spalanie dla 999... o jest tu:

"Motocykl (999) posiada kapitalny uklad hamulcowy,cieszy rowniez zuzycie paliwa 5-6 l/100km"

To jest cytat z testu długodystansowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie no jeździłęm normalnie po Italii. Winkle i autostrady czasem. Sam byłem w szoku,że tak mało...ale gdzieś czytałem ,że jest to w miare normalne spalanie dla 999... o jest tu:

"Motocykl (999) posiada kapitalny uklad hamulcowy,cieszy rowniez zuzycie paliwa 5-6 l/100km"

To jest cytat z testu długodystansowego.

 

 

Ghost ma 999 i mówi , że też się mieści w 5,6l/100 aczkolwiek jak dziduję to dochodzi do 8,9l/100 ale Janek klekot pobił rekord , przynajmniej jak dla mnie słyszany dotąd , 11l/100 :shock: :mrgreen: :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego właśnie zjechałem nieco z tej trasy pozwalając opaść nieco emocjom, bo robiło się naprawdę niebezpiecznie....

a spalanie takie bo praktycznie nie wychodziłem poza 3 bieg...ciekawe co sprzęgło na to :roll: ...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dlatego właśnie zjechałem nieco z tej trasy pozwalając opaść nieco emocjom, bo robiło się naprawdę niebezpiecznie....

a spalanie takie bo praktycznie nie wychodziłem poza 3 bieg...ciekawe co sprzęgło na to :roll: ...

Pozdr. J-999

 

Pewnie gdybym Cię zobaczyła jak mkniesz koło mnie to skojarzyłoby mi się z Isle of Man TT :) :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo wtedy myślałem aż wstyd się przyznać, tylko jazda i uwaga napięta jak baranie jaja...no i fakt, tyłkiem prawie nie dotykałem siedziska...

J.

P.S. Nie było toto za mądre...dałem się podpuśćić jak małolat stary chłop, jak dziecko :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghost ma 999 i mówi , że też się mieści w 5,6l/100 aczkolwiek jak dziduję to dochodzi do 8,9l/100 ale Janek klekot pobił rekord , przynajmniej jak dla mnie słyszany dotąd , 11l/100 :shock: :mrgreen: :mrgreen:

 

5-6 na sto to mi się tylko raz przytrafiło... to było jak Litwę przemierzałem... zmobilizowany do przepisowej jazdy przez wysokość mandatów i nieustępliwość litewskiej milicji przejechałem na zbiorku 250 km i jeszcze przy tankowaniu okazało się że litr w zbiorniku jeszcze się ostał... :mrgreen:

 

No ale Janek to przegiął... 11litrów... :mrgreen: Może zbiornik Ci cieknie? :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W 748 przy mojej jeździe 10+ to nie problem. Niestety.

wyreguluj układ wtryskowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze wpływ na to ma raczej ciągła jazda w zakresie 9000 obrotów w górę

 

na trasie schodzę na 5,5 przy ciągłej 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wydaje mi sie ze wpływ na to ma raczej ciągła jazda w zakresie 9000 obrotów w górę

 

na trasie schodzę na 5,5 przy ciągłej 120

postaraj sie zmieniac biegi, stała jazda na jedynce nie tylko na zurzycie paliwa źle wpływa :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po kilku ostatnich treningach stwierdzam że 999 nawet na długim trailu to bardzo zwinny motocykl.

Zaczynam go szczerze lubić. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Terblanche miał niezłą zajawkę, ciekawe co on palił :mrgreen: :shock: :crazy: :wtf: :lol:

 

Pamiętając tamte czasy, sam oglądając zdjęcia 749/999 nie mogłem się nadziwić jaki to brzydal, lecz jak pierwsze 749 Dark pojawiło się w Desmostodole, umarłem ( słowami Franza) i odżyłem na nowo, po prostu byłem zaszokowany pozytywnie, jak usiadłem przymierzając się, nie mogłem wyjść z podziwu dla projektanta, tam nic nie jest przypadkowe, na dodatek, ja się pytam jaki trzeba mieć łeb, żeby zrobić moto dla:

- małego krótkonogiego i krótkoręcego knypka ( np ja)

- dla wysokiego długonogiego i ręcego dryblasa ( np Rych)

 

Next generation to już niestety nie to, dla mnie za wysoki i za daleko wyciągam ręce, a Rych musi za bardzo podkurczać nogi...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem o czym piszesz w sensie ergonomii 999. jest to wybitnie mały motocykl. Wręcz kierowcy przy 175cm wzrostu ciężko tam już się poukładać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie bardzo rozumiem o czym piszesz w sensie ergonomii 999. jest to wybitnie mały motocykl. Wręcz kierowcy przy 175cm wzrostu ciężko tam już się poukładać.

Totalna bzdura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.