Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
musieli

999

Polecane posty

Gość   
Gość

Ciesze sie Oskar, ze moglem sprawic przyjemnosc. Znam te Trac-Testy niemal juz na pamiec, duzo sie mozna dowiedziec. Wlasnie szczegolnie porownanie 999, 999S i R. Juz jakis czas sie ogladam za 999R, mazenie. Moze uda mi sie kiedy przygarnac cacko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A możecie ogólnie podsumować ten test porównawczy trzech 999? Niemieckiego nie było mi dane przyswoić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A możecie ogólnie podsumować ten test porównawczy trzech 999? Niemieckiego nie było mi dane przyswoić :D

Spróbuj translatorem. W telegraficznym skrócie:

najlepsza 999S, 999R za droga, zwykła 999 ma gorsze podzespoły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
A możecie ogólnie podsumować ten test porównawczy trzech 999? Niemieckiego nie było mi dane przyswoić :D

Spróbuj translatorem. W telegraficznym skrócie:

najlepsza 999S, 999R za droga, zwykła 999 ma gorsze podzespoły.

 

 

Jako ciekawostkę dodam że zarówno wersja S przed jak i po lifcie jest lepiej oceniana niż wersja R - choć w głównej mierze to kwestia kosztów zarówno zakupu jak i eksploatacji.

 

post-968-1366038817,4157_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z hybryd to ja wolę szczupłe brunetki z biustem - miseczka D :D

 

No właśnie R-ke wszyscy odradzają ze względu na koszty ale jak to mi powiedział jeden znajomy włoch: "jak masz zaufanego mechanika to koszty są niewiele większe".

 

"R" nie nadaje się podobno na drogi publiczne bo lubi wysokie obroty czyli dostawać w piz...

Z tego względu,że moto było stworzone na tor większość jest tam użytkowana i ciężko jest znaleźć igiełkę a jak już się znajdzie to cena z kosmosu.

 

Czy ktoś mi może napisać jak to jest z wydechem Termignoni? Czy R-ka go ma w serii czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

O ile pamięć mnie nie myli to fabrycznie posiadał dodatkowo sam tłumik końcowy Termignoni z ECU.

Natomiast można było dokupić kompletny układ wudechowy Termi z kolektorami 57mm, był także dostępny układ wydechowy do wersji RS - Termignoni Titanium Evolutione z kolektorami 63mm.

post-968-1366038823,5876_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie nie miał, lecz właśnie dodatkowo (w zasadzie bez dopłat u dealera, w porządnym kraju) dostawało się końcówkę Termi ( 102 Db)+ filterki DP + ECU + stojak + kowerek na motocykl + tabliczkę okazjonalną( czy książeczkę nie pamiętam..) i nie wiem czy nie zegarek... no cóż 999 słabo schodził...

Co do wydechów full, to są one przeznaczone for race only i dodatkowo są do tego filterki + inny ECU...

Jeśli chodzi o poziom obrotów to nie wiem nie są aż takie wysokie, cebereki mają wyższe i jakoś jeżdżą hehehe...

Prawdę mówiąc moje 999 mają jeszcze wyższe obroty ( odcina 11500) i jakoś mi to nie przeszkadza...

Oprócz wyższych kosztów exploatacji ( tytanowe zawory- droższa regulacja) to różnice są powiedzmy umowne, mimo różnych silników i zawieszeń, ktoś narzekał na słabe hamulce 999, mi jakoś za słabe się nie wydają ( d...ę potrafi unieść), ale ja wymieniam płyn co rok i porządnie odpowietrzam i pompę i na zaciskach...

 

Oczywiście może to subiektywne odczucia i rzeczywistość może być inna, dlatego potrzebne są też inne opinie.

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Fabrycznie nie miał, lecz właśnie dodatkowo (w zasadzie bez dopłat u dealera, w porządnym kraju) dostawało się końcówkę Termi ( 102 Db)+ filterki DP + ECU + stojak + kowerek na motocykl + tabliczkę okazjonalną( czy książeczkę nie pamiętam..) i nie wiem czy nie zegarek... no cóż 999 słabo schodził...

Co do wydechów full, to są one przeznaczone for race only i dodatkowo są do tego filterki + inny ECU...

Jeśli chodzi o poziom obrotów to nie wiem nie są aż takie wysokie, cebereki mają wyższe i jakoś jeżdżą hehehe...

Prawdę mówiąc moje 999 mają jeszcze wyższe obroty ( odcina 11500) i jakoś mi to nie przeszkadza...

Oprócz wyższych kosztów exploatacji ( tytanowe zawory- droższa regulacja) to różnice są powiedzmy umowne, mimo różnych silników i zawieszeń, ktoś narzekał na słabe hamulce 999, mi jakoś za słabe się nie wydają ( d...ę potrafi unieść), ale ja wymieniam płyn co rok i porządnie odpowietrzam i pompę i na zaciskach...

 

Oczywiście może to subiektywne odczucia i rzeczywistość może być inna, dlatego potrzebne są też inne opinie.

Pozdr. J-999

 

 

Co do hamulców i narzekania to moja opinia - pozostawiają wiele do życzenia - mam tu na myśli wersję z klasycznie montowanymi zaciskami.

Oczywiście <font color='red'>[desmo]</font> unoszą ale to nie ma nic wspólnego z dobrymi hamulcami.

Więcej w temacie moich wrażeń z 999 tu:

viewtopic.php?f=114&t=10044

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fabrycznie nie miał, lecz właśnie dodatkowo (w zasadzie bez dopłat u dealera, w porządnym kraju) dostawało się końcówkę Termi ( 102 Db)+ filterki DP + ECU + stojak + kowerek na motocykl + tabliczkę okazjonalną( czy książeczkę nie pamiętam..) i nie wiem czy nie zegarek... no cóż 999 słabo schodził...

Co do wydechów full, to są one przeznaczone for race only i dodatkowo są do tego filterki + inny ECU...

Jeśli chodzi o poziom obrotów to nie wiem nie są aż takie wysokie, cebereki mają wyższe i jakoś jeżdżą hehehe...

Prawdę mówiąc moje 999 mają jeszcze wyższe obroty ( odcina 11500) i jakoś mi to nie przeszkadza...

Oprócz wyższych kosztów exploatacji ( tytanowe zawory- droższa regulacja) to różnice są powiedzmy umowne, mimo różnych silników i zawieszeń, ktoś narzekał na słabe hamulce 999, mi jakoś za słabe się nie wydają ( d...ę potrafi unieść), ale ja wymieniam płyn co rok i porządnie odpowietrzam i pompę i na zaciskach...

 

Oczywiście może to subiektywne odczucia i rzeczywistość może być inna, dlatego potrzebne są też inne opinie.

Pozdr. J-999

 

 

No a to już jest bardzo konkretna odpowiedź :D Jak to u Janka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Fabrycznie nie miał, lecz właśnie dodatkowo (w zasadzie bez dopłat u dealera, w porządnym kraju) dostawało się końcówkę Termi ( 102 Db)+ filterki DP + ECU + stojak + kowerek na motocykl + tabliczkę okazjonalną( czy książeczkę nie pamiętam..) i nie wiem czy nie zegarek... no cóż 999 słabo schodził...

Co do wydechów full, to są one przeznaczone for race only i dodatkowo są do tego filterki + inny ECU...

Jeśli chodzi o poziom obrotów to nie wiem nie są aż takie wysokie, cebereki mają wyższe i jakoś jeżdżą hehehe...

Prawdę mówiąc moje 999 mają jeszcze wyższe obroty ( odcina 11500) i jakoś mi to nie przeszkadza...

Oprócz wyższych kosztów exploatacji ( tytanowe zawory- droższa regulacja) to różnice są powiedzmy umowne, mimo różnych silników i zawieszeń, ktoś narzekał na słabe hamulce 999, mi jakoś za słabe się nie wydają ( d...ę potrafi unieść), ale ja wymieniam płyn co rok i porządnie odpowietrzam i pompę i na zaciskach...

 

Oczywiście może to subiektywne odczucia i rzeczywistość może być inna, dlatego potrzebne są też inne opinie.

Pozdr. J-999

Tabliczka okazjonalna w ducatowym pudeleczku a zegarek tylko dla bardzo dobrych klientow ;)

W testach potwierdzaja wszyscy piloci, ze obroty w 999s i 999R subiektywnie odcinane sa przez ECU za wczesnie. Podejzewano, ze wlosi poszli ze

wzgledow gwarancyjnych na ostrozne parametry.

999R schodzilo na pewno nie jak cieple buleczki poniewaz roznica cen powalala na nogi: 13.200€ wiecej niz "normalna" 999.

W testach nie znajdoje sie krytyki hamulcow w zadnej 999.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Darek, no w porównaniu do nowszej generacji hamowni Ducati to... nie ma porównania, ale nie jest aż tak źle, dajem radę, no ale ja jeździłem kiedyś na moto bezhamulców i na kwadratowych kołach, na dodatek mój rodzinny tor to tor Kurpie- "krowich placków" w szczycie zakrętu i pijanych traktorzystów :mrgreen: ,na dodatek goniła mnie Milicja Obywatelska ( m. in ojciec znajomego policjanta - Ducatisti ) dlategoż oceny me należy traktować subiektywnie a czasem z przymrużeniem oka...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Fabrycznie nie miał, lecz właśnie dodatkowo (w zasadzie bez dopłat u dealera, w porządnym kraju) dostawało się końcówkę Termi ( 102 Db)+ filterki DP + ECU + stojak + kowerek na motocykl + tabliczkę okazjonalną( czy książeczkę nie pamiętam..) i nie wiem czy nie zegarek... no cóż 999 słabo schodził...

Co do wydechów full, to są one przeznaczone for race only i dodatkowo są do tego filterki + inny ECU...

Jeśli chodzi o poziom obrotów to nie wiem nie są aż takie wysokie, cebereki mają wyższe i jakoś jeżdżą hehehe...

Prawdę mówiąc moje 999 mają jeszcze wyższe obroty ( odcina 11500) i jakoś mi to nie przeszkadza...

Oprócz wyższych kosztów exploatacji ( tytanowe zawory- droższa regulacja) to różnice są powiedzmy umowne, mimo różnych silników i zawieszeń, ktoś narzekał na słabe hamulce 999, mi jakoś za słabe się nie wydają ( d...ę potrafi unieść), ale ja wymieniam płyn co rok i porządnie odpowietrzam i pompę i na zaciskach...

 

Oczywiście może to subiektywne odczucia i rzeczywistość może być inna, dlatego potrzebne są też inne opinie.

Pozdr. J-999

Tabliczka okazjonalna w ducatowym pudeleczku a zegarek tylko dla bardzo dobrych klientow ;)

W testach potwierdzaja wszyscy piloci, ze obroty w 999s i 999R subiektywnie odcinane sa przez ECU za wczesnie. Podejzewano, ze wlosi poszli ze

wzgledow gwarancyjnych na ostrozne parametry.

999R schodzilo na pewno nie jak cieple buleczki poniewaz roznica cen powalala na nogi: 13.200€ wiecej niz "normalna" 999.

W testach nie znajdoje sie krytyki hamulcow w zadnej 999.

 

Moja 999S odcina przy 10500 obr/min co do krytyki hamulców trzeba pamiętać że większość testów była robiona w latach gdy hamulce te były standardem i trudno było na rynku o coś zdecydowanie lepszego. Proszę też pamiętajcie że ja odnoszę swoją opinię do jazdy po torze wyścigowym a nie codziennej eksploatacji.

Na torze hamulce te w moim odczuciu pozostawiają WIELE do życzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można by się z tym zgodzić jednak nie wolno zapomnieć, że tej klasy hamownia do mniej więcej 1997-98 siedziała w niektórych wyścigówkach / torówkach i chłopaki dawali radę nawet zwyciężali :mrgreen: ... po prostu nowa generacja to kosmos w porównaniu do 999 ( nawet 999R na radialach), i hmmm ciężko znaleźć się na czymś co gorzej hamuje i tyle...

Na dodatek na tor to lepiej chyba fabryczną klamę, pompę ze zbiorniczkiem wywalić w kąt i kupuje zestaw: pompa za 1800 $ + zbiorniczek wysoko pod szybę + klamka...

A może przód od 1098 ( tylko jak z geometrią???) ?

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Na dzień dobry będzie zamontowane to:

 

post-968-1366038823,9265_thumb.jpeg

 

Uzupełnieniem bedzie to:

 

post-968-1366038824,0006_thumb.jpeg

 

To wszystko okraszone zostanie odpowiednimi klockami i hebel będzie malinowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pasowałoby radiale wrzucić, ale nawet same doły lag Ohlinsa są drogie...

Śliczności... zazdraszczam... i się ślinię :mrgreen:

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Co to za tarcze bo niedowidze?

 

 

Galfer.

 

To robisz show bike czy torowke? :roll:

 

Tarcze są naprawdę dobre i sprawdzone na torze wiele razy, wielu zawodników z SSP śmiga na tych tarczach.

Miałem już w swoich sprzętach te tarcze i są naprawdę godne polecenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko w prawie tej cenie kupisz Brembo Clubman, ktorych nie musze reklamowac. Kupic chcesz pompe RCS to i tarcze do kompletu. Rozumiem gdybys poszedl po lini ''budget-owej'' i wybral Accosato MC, ktory nie odbiega parametrami od RCS ale jest polowe tanszy.

Ale ty na kasie spisz to dlatego marudze ;) :lol:

 

 

Btw. dopoki nie bedziesz mial radialnych monoblockow (min.M4) to i tak hamulce beda cienkie. A najgorzej jak juz sie rozgrzeja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Tylko w prawie tej cenie kupisz Brembo Clubman, ktorych nie musze reklamowac. Kupic chcesz pompe RCS to i tarcze do kompletu. Rozumiem gdybys poszedl po lini ''budget-owej'' i wybral Accosato MC, ktory nie odbiega parametrami od RCS ale jest polowe tanszy.

Ale ty na kasie spisz to dlatego marudze ;) :lol:

 

 

Btw. dopoki nie bedziesz mial radialnych zaciskow to i tak hamulce beda cienkie. A najgorzej jak juz sie rozgrzeja.

 

 

Te tarcze mam w naprawdę dobrej cenie więc jest to wersja budżetowa a zdając sobie sprawę że bez radialnych zacisków i tak szału nie będzie nie oczekuję cudu a jedynie poprawy tego co jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mikołaj u mnie już był, ale nie dostałem tego co zamawiałem...

Ducati 999 F05 Team Xerox.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Mikołaj u mnie już był, ale nie dostałem tego co zamawiałem...

 

 

Może byłeś niegrzeczny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.