kongi25 0 Napisano Czerwiec 30, 2014 Motocykl jednak dopiero w następnym sezonie i pojawił sie dylemat. Zastanawiam się czy jednak nie przyinwestować w młodszego japonca jednak (2007-2008) czy jmoze warto pomeczyc sie i znalesc 999 dobrego choc widze ze to graniczy z cudem ;/ chyba ze ktos by mogl pomoc z tym tematem (gdzi szukac itd??) a druga sprawa to czy jednak nie ejst on zbyt wymagajacy obslugowo jezeli chce sie pare razy w roku pojechac na tor?? rozmawialem z paroma ludzikami i powiedziano mi ze co wyjazd tak naprawde nalezy ten pasek rozrzadu sprawdzac, regulowac zawory...? da rade przecietny czlowiek sam troche go serisowac ten pasek i innnego typu rzeczy?? gdyz rocznie sam serwis lcize ze wychodzilby w tysiacach... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Czerwiec 30, 2014 pasków czy zaworów to nawet ja nie sprawdzam co każda wizyta na torze, ktoś troszkę przesadził. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Lipiec 1, 2014 Motocykl jednak dopiero w następnym sezonie i pojawił sie dylemat. Zastanawiam się czy jednak nie przyinwestować w młodszego japonca jednak (2007-2008) czy jmoze warto pomeczyc sie i znalesc 999 dobrego choc widze ze to graniczy z cudem ;/ chyba ze ktos by mogl pomoc z tym tematem (gdzi szukac itd??) a druga sprawa to czy jednak nie ejst on zbyt wymagajacy obslugowo jezeli chce sie pare razy w roku pojechac na tor?? rozmawialem z paroma ludzikami i powiedziano mi ze co wyjazd tak naprawde nalezy ten pasek rozrzadu sprawdzac, regulowac zawory...? da rade przecietny czlowiek sam troche go serisowac ten pasek i innnego typu rzeczy?? gdyz rocznie sam serwis lcize ze wychodzilby w tysiacach... masz dylemat? bierz ryżopęda będziesz zadowolony a tacy ludzicy niech bzdur nie p*dolą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tjhamsiu 0 Napisano Lipiec 1, 2014 Motocykl jednak dopiero w następnym sezonie i pojawił sie dylemat. Zastanawiam się czy jednak nie przyinwestować w młodszego japonca jednak (2007-2008) czy jmoze warto pomeczyc sie i znalesc 999 dobrego choc widze ze to graniczy z cudem ;/ chyba ze ktos by mogl pomoc z tym tematem (gdzi szukac itd??) a druga sprawa to czy jednak nie ejst on zbyt wymagajacy obslugowo jezeli chce sie pare razy w roku pojechac na tor?? rozmawialem z paroma ludzikami i powiedziano mi ze co wyjazd tak naprawde nalezy ten pasek rozrzadu sprawdzac, regulowac zawory...? da rade przecietny czlowiek sam troche go serisowac ten pasek i innnego typu rzeczy?? gdyz rocznie sam serwis lcize ze wychodzilby w tysiacach... Jak byś chciał obejrzeć COŚ wartego uwagi to zapraszam...Miotam się trochę zmienić czy nie....oczywiście zostać dalej przy Ducatach :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Lipiec 1, 2014 Jeśli kolega ma wątpliwości, co do słuszności wyboru, i zastanawia się między japonią a włoszczyzną, znaczy, że nie jest do końca przekonany co do Ducati, więc powinien brać japsa... i części tanie, i serwis tani.... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
firewoman 0 Napisano Lipiec 2, 2014 Jeśli kolega ma wątpliwości, co do słuszności wyboru, i zastanawia się między japonią a włoszczyzną, znaczy, że nie jest do końca przekonany co do Ducati, więc powinien brać japsa... i części tanie, i serwis tani.... Pozdr. J-999 +1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
udoo 0 Napisano Lipiec 2, 2014 Siema. Dwa tygodnie temu stałem się właścicielem 999 i chcę dodać, że szczęśliwym :) Przygodę zacząłem z japończykiem i cieszę się, że przesiadłem się na ducata. Nie ujmując nic rzędówkom... "V" to jest to :D Tak wiec jeżeli ktoś ma dylemat czy japończyk czy Ducati... bez zastanowienia mówie Ducati :DPS.... wkręciłem się :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Lipiec 2, 2014 w sumie za duzo sie slucha obcych ludzi i stad pozniej takowe watpliwosci. troche w sumie jedyne czego sie boje to wiek bo to juz bedzie 8-10 letni motocykl. a sie najaralem na niego jak szczerbaty na suchary - ten design, dzwiek no i najwazniejsze wlasciwosci jezdne "podobno" bo nie mialem mozliwosci sam sprawdzic :) ahhh ciezki kawal chleba przede mna do zgryzienia. ale chyba zaryzykuje i poszukam jakiegos w dobrym stanie. tylko niestety na nastepny sezon bo wczoraj sie dowiedzial o problemach ktore w krotce nadejda;/ dzieki wszystkim za wypowiedzi :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Lipiec 2, 2014 do zabaw na torze polecił bym jednak 749 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamo 1 Napisano Lipiec 2, 2014 do zabaw na torze polecił bym jednak 749 Rozwiniesz? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Lipiec 2, 2014 (edytowany) Cóż, jestem propagatorem mało popularnej filozofii jazdy po torze. Jako że nikt z nas zawodowym zawodnikiem nie zostanie i nie żyje z robienia wyników to wg mnie istotniejsze jest by uczyć się dobrze technicznie jeździć niż szybko tylko po to by było szybko. 749 jest istotnie słabsze i łagodniejsze od 999. Wybacza więcej błędów a i można sobie na relatywnie więcej pozwolić. Słabszy motocykl jest przyjaźniejszy, a więc łatwiej skupić się na elementach techniki jazdy bez nadmiernej walki z mocą motocykla. Moim zdaniem cała zabawa z jazdy po torze to podnoszenie swoich umiejtności w świadomy sposób. Tak więc lepiej jest uczyć się i trenować słabszym motocyklem, bo trenujemy swoje umiejetności a nie ogarnianie motocykla. Poza tym czas wykręcony słabszą maszyną jest konsekwencją płynności jazdy i utrzymywania dynamiki, a nie operowania jedynie hamulcem i gazem ze średnim poszanowaniem techniki jazdy, a wyniki sie zawdzięcza dobremu zawieszeniu i współczesnym oponom, których przyczepność niewyobrażalnie dużo wybacza. Oczywiście może jak bumerang powrócić opinia jako by jedynie czas okrążenia był wykładnikiem umiejętności, ale ja uważam inaczej. I słabszy motocykl jest fajniejszym sprzętem do trenowania technicznej jazdy. Edytowano Lipiec 2, 2014 przez theodor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Lipiec 2, 2014 zgadzam sie z toba w 100%. w sumie niewiele razy bylem poki co na torze i calkiem fajnie jest objezdzac litry szescsetka :D a jeszcze faniej sie ogladalo kolege 88 KM na ducacie ktory trobil wgl wszystkich =) 749 duzo tansze tak naprawde byloby od 999, jednak "slyszalem" mit ze 999 jest lepsza jakosciowo. z drugiej strony motocykl tez sluzylby do jazdy na traski male od czasu do czasu oraz po miescie czasem, tor zaledwie pare razy do roku (mysle ze do 4-5 razy maxxx). w takim wypadku chyba litr fajniejszy, bo na gsxr600 nie powiem-strasnzie mnie wkurzalo machanie biegami non stop na zwyklej drodze. no coz, szkoda ze nie mam szansy porownac 999 i 749 ;/ i pewnie kupie to co pierwsze w dobrym stanie sie znajdzie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Lipiec 21, 2014 (edytowany) boze... no i nie wiem co brac P.P mam juz pieniadze ale nie wiem na co wydac ;/ zostac przy japonskim suzi i kupic 750 k8 czy jednak zaczac przygode z ducatami 749/999? tak mnie kusi sprubowac- jednak boje sie ze nie bd mnie na nie stac ;/ tyle sie naczytalem jakie sa niesamowite w trasie i na tor no ale... 4-5 razy do roku tor to jeden komplet paskow na sezon starczy?- to samo z regulacja zaworow?? czy wiecej w tej sprawie wydatkow?;/ <--- ogolnie tyle to i suzuki co rok tak przyotowywalem po sezonie na zimowanie i na nowy sezon (nie powiem bede chcial jak najwiecej amatorsko na tor pojechac bo na litwe mam calkiem blisko i tanio :) ) Edytowano Lipiec 21, 2014 przez kongi25 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
topgear68 0 Napisano Lipiec 21, 2014 Bier suzuryża Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NastroAzzurro 16 Napisano Lipiec 23, 2014 (edytowany) Weź sobie na początek jak nie chcesz przepłacać ss750 bądź ss900 suchara też jest frajda latania na tym po torze lekki ,zwinny, przyjazny użytkownikowi do tego nadaje się na dalsze wypady po za miasto, zobaczysz czy to są motocykle dla Ciebie. Później rozglądaj się za koniem 749/999 ceny utrzymania podobne czasem taniej to wychodzi niż sushi regulację zaworów podobne ceny między 40zł a 50zł szt. różnica między japońcami tylko że dochodzą ci paski co jakiś czas i tarcze adige jak masz suchara reszta - ceny standardowe... tak koleżanki na torze objeżdżają gsxr na ss750 heh :) ;) Edytowano Lipiec 23, 2014 przez NastroAzzurro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Sierpień 26, 2014 no coz.... ostatni raz dziekuje za cierpliwosc w odpowiedzach;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piolek 0 Napisano Sierpień 28, 2014 (edytowany) no coz.... ostatni raz dziekuje za cierpliwosc w odpowiedzach;) Widzę kolega szanowny i tu zawitał, wcześniej nie zauważyłem, ale powodzenia życzę i nie zastanawiaj się tylko szukaj odpowiedniego sprzęta. Edytowano Sierpień 28, 2014 przez piolek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 28, 2014 Ależ z odpowiedzi kolegi wynika, że już znalazł, niestety / lub stety nieDucati :mrgreen: ... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Sierpień 28, 2014 (edytowany) nie , nie, wlasnie nic nie znalazl. Niby bardziej bylo bardziej zmotywowanie kwestiami pienieznymi na japonca, jednak ten co chcialem jest pare tysiecy drozszy od 999 (wiec to co bym "zaoszczedzil" mialbym na zainwestowanie w niego :) ). po za tym no mowie, co nie uslsyze gdzies w poblizu ducata to serce mocniej lomocze i kark prawie sobie skrece... ;) po za tym caly czas czekam zeby odzyskac pieniadze wiec juz na nowy sezon sobie prawdopodobnie z zagranicy sciagne, ale ciezsze to jest niz cokolwiek wczesniej w zyciu myslalem, z taka szybkoscia predzej umre niz cos wybiore:D no ale chyba polece carpe diem i wkoncu czerwona strzałe z koncówka S wezme i zaryzykuje z pojemnoscia prawie litrowa :) Witojcie towarzyszu piolek :D Edytowano Sierpień 28, 2014 przez kongi25 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 28, 2014 Hehehe, fajnie jest się pomylić ... Myślę, że słusznie robisz, dozbieraj "tugrików", i w następnym sezonie akurat może coś ciekawego zagranicą znajdziesz...się trafiają okazje na wiosnę... Życzę powodzenia! Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kongi25 0 Napisano Sierpień 28, 2014 (edytowany) "by te way| wymiana tych paskow nie wyglada na zbyt skomplikowana i bez wiekszych problemow widze ze kazdy moze ot zrobic ^ ^ co rowniez byloby na + :) (ponizej 3 czesci filmu instruktazowego) przy okazji czy tak wyglada wymiana sprzegla...? bo to robi sie z tego co widze wrecz banalne.. O.o Edytowano Sierpień 28, 2014 przez kongi25 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Sierpień 29, 2014 Przy tym sprzęgle tego nie widać na filmie, ale ważne jest ułożenie tarcz, przekładek i convexów, ja to jeszcze pomierzyłbym sprzężyny ich wysokość jak za krótkie podlegają wymianie.... ten docisk, trzeba dokładnie docisnąć, czasem pierdankąć pięścią, delikatnie nim kręcąc, żeby się frezy ułożyły, bo istnieje możliwość, urwania tych kołków, przy dociąganiu śrubkami, śrubki smaruje się specyfikiem, i dokręca naprzemiennie z odpowiednim momentem( rodzaj specyfików i jakie momenty opisane są w serwisówce)... Do tego najlepsza jest serwisówka, którą ściągnąć można sobie z netu, kupić, lub ściągnąć z carlsalter.com jeśli oczywiście jest... Co do pasków o metodzie wymiany i napinania, się nie wypowiem, ale też jest opisane w serwisówce.. Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
firewoman 0 Napisano Sierpień 29, 2014 Przy tym sprzęgle tego nie widać na filmie, ale ważne jest ułożenie tarcz, przekładek i convexów, ja to jeszcze pomierzyłbym sprzężyny ich wysokość jak za krótkie podlegają wymianie.... ten docisk, trzeba dokładnie docisnąć, czasem pierdankąć pięścią, delikatnie nim kręcąc, żeby się frezy ułożyły, bo istnieje możliwość, urwania tych kołków, przy dociąganiu śrubkami, śrubki smaruje się specyfikiem, i dokręca naprzemiennie z odpowiednim momentem( rodzaj specyfików i jakie momenty opisane są w serwisówce)... Do tego najlepsza jest serwisówka, którą ściągnąć można sobie z netu, kupić, lub ściągnąć z carlsalter.com jeśli oczywiście jest... Co do pasków o metodzie wymiany i napinania, się nie wypowiem, ale też jest opisane w serwisówce.. Pozdr. J-999 +1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach