marian89 1 Napisano Wrzesień 12, 2011 witam. mam mokre sprzęgło w Ducati ss 600 . przebieg to 75 tys km. sprzęgło zaczyna ślizgać. czy objawem wytartych tarcz będzie tez problem ze schodzeniem biegów na niskie. z 5 na 4 itd.? dźwignia biegów jest sztywna i przy niskich obrotach silnika ciężko jest zrzucić bieg na niższy. sprzęgło mam hydrauliczne i odpowietrzanie już przerabiałem.olej mam motula 5100. 20-w50 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Arnelize 0 Napisano Wrzesień 13, 2011 Zmien olej. Najlepiej na Agipa. Wloszczyzna nie lubi motula. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 13, 2011 Przy takim przebiegu możliwe że jest zuzyty, wybity kosz sprzegła. Tarcze "wieszając" się w wybitych rowkach uniemozliwiają pełne wysprzęglenie jednostki. Nie przeszkadza to w zmianie w górę, ale w dół mogą być takie objawy. P.S. Nie masz problemów ze znalezieniem luzu na postoju z pracujacym silnikiem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marian89 1 Napisano Wrzesień 20, 2011 Przy takim przebiegu możliwe że jest zuzyty, wybity kosz sprzegła. Tarcze "wieszając" się w wybitych rowkach uniemozliwiają pełne wysprzęglenie jednostki. Nie przeszkadza to w zmianie w górę, ale w dół mogą być takie objawy. P.S. Nie masz problemów ze znalezieniem luzu na postoju z pracującym silnikiem? jak byś jeździł na moim dukacie. taki problem z znalezieniem luzu jest odkąd pamiętam. kiedys był mniejszy teraz narósł. w takim przypadku i kosz i tarcze do wymiany ;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 22, 2011 W pierwszej kolejności demontaż i weryfikacja części zgodnie z zaleceniami producenta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DUCATI 0 Napisano Wrzesień 30, 2011 To ja sie doczepie i opowiem o przygodach z 620 sport... Najpierw wymienilem olej na polsyntetyk i bylo ok, na fabrycznym (podobno tez syntetyk) tez bylo ok, potem wymienilem na syntetyk i zaczelo sie slizgac sprzeglo.Cwaniaczki w Moto_Rex bez ogladania stwierdzili, ze sprzeglo do wymiany (moto mialo ok. 10000 przebiegu). Pojechalem do serwisu w Bydgoszczy, tam stwierdzili, ze sprzeglo idealne i niby dokrecili jakis docisk i po tym bylo ok. Za rok wymienialem olej znow na syntetyk u paterokow na Przemyslowej (Hard Rock Garage chyba, czy cos... moto po ich "regulacjach" chodzilo gorzej niz przed) i znow zaczelo sie slizgac sprzeglo. Potem nie wiem, bo moto rozwalilem i sprzedalem... Nie chce mi sie wierzyc, by olej mial az taki wplyw na sprzeglo, producent zalecal syntetyk... Do dzis nie wiem o co chodzi... Przy okazji dodam, ze na tej PRzemyslowej wymianialem tez opone, odwrotnie przykrecil nakretke i mi ja wygial... Opona niby tania (uzywana),usluga tez, ale sie zastanawiam, czy aby nie byla przyczyna mojej wywrotki... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Październik 1, 2011 Theodor jak zwykle diagnozuje problem 1 poście. Zgodzę się mimo, braku jakiejkolwiek fachowej wiedzy, ale gdzieś to już widziałem, kosz to na 99% przyczyna objawień silnika, a ten 1%pozostawię Ci na ewentualność jego włoskiej złośliwości ;) Przy takim przebiegu możliwe że jest zuzyty, wybity kosz sprzegła. Tarcze "wieszając" się w wybitych rowkach uniemozliwiają pełne wysprzęglenie jednostki. Nie przeszkadza to w zmianie w górę, ale w dół mogą być takie objawy. P.S. Nie masz problemów ze znalezieniem luzu na postoju z pracujacym silnikiem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach