Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
rostwor

The new 1199 Panigale is coming!

Polecane posty

kurde ta dyskusja przypomina wywody głuchego na temat wyzszosci mozarta nad Chopinem.

Ja wychodze z założenia że żeby mieć wyrobione zdanie na jakiś temat, trzeba go poznać

Nię będe się madrzył na temat tego że czarny kawior jest lepszy od czerwonego, skoro nie próbowałem czerwonego.

Tak samo jest w kazdej innej kwestii włączając w to motocykle. Mam moto bez TC, jeżdziłem takim z TC - przy TC mozna tez przegiąć - wszystko zalezy od nastawó - pamietaj ze TC nie jest zerojedynkowe - to mozna dostosować tak by sprawiało radochę. w motogp jest TC? JEST! są uślizgi i jazda na krawędzi? tak!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Tak więc mamy podsumowanie tematu zgodnie z przypuszczeniami Theo.

 

TEORIA, TEORIA a więc wydaje mi się, gdzieś czytałem, gdzieś słyszałem itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurde ta dyskusja przypomina wywody głuchego na temat wyzszosci mozarta nad Chopinem.

Ja wychodze z założenia że żeby mieć wyrobione zdanie na jakiś temat, trzeba go poznać

Nię będe się madrzył na temat tego że czarny kawior jest lepszy od czerwonego, skoro nie próbowałem czerwonego.

Tak samo jest w kazdej innej kwestii włączając w to motocykle. Mam moto bez TC, jeżdziłem takim z TC - przy TC mozna tez przegiąć - wszystko zalezy od nastawó - pamietaj ze TC nie jest zerojedynkowe - to mozna dostosować tak by sprawiało radochę. w motogp jest TC? JEST! są uślizgi i jazda na krawędzi? tak!

 

ikrencik - mi bardziej chodziło o pokazanie trendu w którym podążają współczesne motocykle i osobiste odczucie a nie udowadnianie co lepsze czy wyższe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak więc mamy podsumowanie tematu zgodnie z przypuszczeniami Theo.

 

TEORIA, TEORIA a więc wydaje mi się, gdzieś czytałem, gdzieś słyszałem itd.

 

 

To jeszcze dla wszystkich teoretykow o najprostszym systemie TC ;) :lol:

 

http://www.armyofdarkness.com/index.php ... on-control

 

 

 

Ps. Tak, tak trzeba troche przemoderowac ten temat, a wkrotce zapodam wam pelna relacje jaka jest roznica miedzy trackowym sprzetem bez i z tc. 8-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co lepsze w kwestiach torowych to chyba jasne - TC koniec i kropka. bez tego teraz nie da sie wygrywać

na codzien? wybrałbym opcje z TC bo ją zawsze można odłączyć jak chce sie poszaleć, a na codzien potrafi <font color='red'>[desmo]</font> uratować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Dla ukojenia nerwów i ku uciesze oczu, odrobina zabawy z wyłączonym TC.

 

!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ale się nakręciłem..!! Film chyba z raju :D

 

rzeczywiście, jest ogień ;) juz wiem, na co zbierac kasę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
każdy jest mądry do pierwszej poważnej gleby. Narazie mnie poważna jeszcze ominęła i tez czasem przeginam, Twój sposób jazdy jest podobny do mojego podejscia do jazdy w krotkich ciuchach tylko z żółwiem na plecach i w kasku. Dla Ciebie to głupota, dla mnie Twój sposób jazdy to głupota i tyle, ile tyłków tyle zdań

 

No i chyba w tym sedno: "racja jest jak <font color='red'>[desmo]</font>, każdy ma swoją" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w sumie kupa kasy. KTM organizujac porownywalne imprezy bierze jakies 300-600eur w zaleznosci od miejscowki. Gorny pulap to oczywiscie tory gp. Jednak jak sie nie ma co robic z kasiora to czemu nie ;)

 

No nie mow, ze 600 euro za 3 dni jezdzenia na torze wliczajac w to wynajecie sprzeta?

 

No wiesz niewiedziec czemu wziales ten gorny prog;) Np na pannoni placilo sie 300eur, a zalatwiajac przez dilera ktm jakos 250 ale to za 2 dni. Nie jest oczywiscie tak pieknie, ze masz sprzeta na caly dzien, ale w cenie mozesz polatac zdaje sie 2 sesje z 6 programowych - to w teorii, bo w praktyce sprzetow jest tyle, ze mozna naprawde smigac wszystkie sesje. Do wyboru przewaznie jest kilka rc8r, tyle samo zwyklych rc8, potem super dukie, dukie i jeszcze jakies jednocylindrowe koziolki, lacznie do kupy jakies 30 sprzetow. Ja np wogle nie korzystalem z kuponu do jazd bo na nie swoim sprzecie mnie stresuje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żal że nie ma już salonu ducati na Prymasa Tysiąclecia - tam sprzedawca był prawdziwym pasjonatem, mówił o każdym Ducati z większymi emocjami niż o czymkolwiek innym. Sam oczywiście był właścicielem Ducati i widać było że podchodzi do tego z pasją.

Ponadto na miejscu - piękne motocykle, nawet rodzynki jak STF S (tuż po premierze) czy 1098R.

Jazdy testowe - do wyboru, do koloru ;)

Sam nieraz jeździłem tam tyko po to żeby popatrzeć na motocykle i porozmawiać ze sprzedawcą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piękny, piekny, mnie bardziej interesuje jak tym się jeździ :twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piękny, piekny, mnie bardziej interesuje jak tym się jeździ :twisted:

 

Motocykl rzeczywiście piękny i nie ukrywam, że mam nieodpartą ochotę wejść w jego posiadanie, ale podobnie jak Theo, chciałbym wiedzieć, jak tym się "powozi" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To fakt piękna bestia i też ostrze sobie na nia pazurki. Zważywszy jednak na moje doświadczenia z 1098 nurtuje mnie inne pytanie..

Czy to sie będzie psuło????? Tym razem nie miał bym odwagi kupić rocznikowo pierwszego modelu ... Lepiej odczekać do puki nie poprawią wszystkich słabszych pkt które zawsze zdążają sie w zupełnie nowych maszynach...

Moja świnka skarbonka w związku z tym jak na razie może czuć sie bezpieczna :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Motocykl naprawdę robi wrażenie, widać, ze chłopaki zrobili naprawdę kawał dobrej roboty! pełne drive by wire, nie takie jak w Diavelu czy w MTS, bo nie posiada już linki, sterowanie każdą przepustnicą oddzielnie, nowy rozdział i sterowanie elektroniką, a do tego tak niska masa! Podchodząc do motocykla nie chce się uwierzyć, ze jest to 1200!!

Ciekawe, że mechanicy na tor polecają podstawową wersję, a nie S. choć jak by sę zastanowić, to faktycznie elektroniczne zawieszenie jest zbędne, a patrząc na rozmiar lag w podstawowej wersji 50mm, budzi to respekt. Ubierając ją jeszcze w koła i karbony z eSki uzyskujemy najlżejszą wersję Panigale.

Niecierpliwie czekam na bezpośrednie starcie z S1000RR. myślę, że będzie to ostra walka (z przewagą oczywistą :D )

 

Kto obstawia, ile się sprzeda tych diamencików w Polsce? :) ja liczę na jakieś 3-4 sztuki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kto obstawia, ile się sprzeda tych diamencików w Polsce? :) ja liczę na jakieś 3-4 sztuki.

 

Ja podejrzewam tegoroczny potencjał naszego rynku na kilkanaście sztuk, w tym kilka wersji S.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kto obstawia, ile się sprzeda tych diamencików w Polsce? :) ja liczę na jakieś 3-4 sztuki.

 

Ja podejrzewam tegoroczny potencjał naszego rynku na kilkanaście sztuk, w tym kilka wersji S.

 

byłoby fajnie, ale jak pamiętam, nigdy taka ilość nowych SBK w Polsce się nie sprzedała. ale zawsze mógłby to być ten pierwszy raz:) Wiadomo, że w ostatnich latach DUCATI z produkcją swoich nowości nie wyrabiała w stosunku do zamówień. dlatego poczekajmy do maja, aż się rozpocznie ich sprzedaż. (szkoda, że jednak z takim opóźnieniem wejdą one na rynek)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może być jedyny powód dla którego target może nie zostać zrealizowany :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Osobiście oceniłbym potencjał na 12-15 sztuk, oczywiście przy jednym podstawowym założeniu że motocykle będą dostępne w odpowiednim czasie na Polskim rynku.

Celowo nie wspominam o cenie ponieważ przy markach takich jak Ducati cena nie jest podstawowym kryterium wyboru a jednym z.

 

Poza tym należy pamiętać że na naszym rynku sprzedawały się motocykle typu 1098R, 1098S których cena znacząco przekraczała 100.000zł w wypadku 1098R, tak więc potencjał nie jest mały.

Problemem może okazać się jak zwykle możliwość zakupu takiego motocykla w Polsce lub czas w jakim można będzie dokonać takiego zakupu.

 

Zaznaczam że wyraźnie używam słowa (MOŻE), wszystko w rękach i możliwościach jak myślę nie tylko importera ale przede wszystkim fabryki.

 

Niestety nasz rynek dopiero się buduje więc nie ma co liczyć że fabryka będzie traktować ten rynek jako pierwszy w kolejności.

Jednak przy odpowiednim wolumenie sprzedaży może zacząć traktować ten rynek jako potencjalnie rozwojowy (w końcu to rynek cztery razy większy niż rynek w czechach) i tego sobie i importerowi życzę bo to może mocno poprawić sytuację desmo maniaków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.