Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Piter748

Podkręcanie Classika

Polecane posty

Ładnie Piter :clap: Ładnie! Wykresik jak na początek wygląda nieźle :D

Czekamy na dalsze przyrosty :twisted:

pozdro!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skończyliśmy regulacje parę dniu temu. Efekty sa bardzo optymistyczne. Oczywiście chciałoby się aby przyrost momentu i koników był nieograniczony , ale to bez zmian w silniku jest to niemożliwe. Mam dużo większą wiedzę o swoim motocyklu i niezłe możliwości na przyszłość przy kolejnych modach :twisted:

Pewnie takie się pojawią..

Jak widać ładnie wyrównał się wykres , zostały "połatane" dziury. Sumarycznie aby nie gmatwać załączam wykres z pierwszego pomiaru przed modyfikacjami i nałożony na niego wykres z najlepszego ostatniego pomiaru , co daje obraz całego procesu i co udało się osiągnąć. Wyniki osiągnięte na kole a nie na wale jak powszechnie są przedstawiane.

 

To co ja czuję teraz "na manetce" to bezproblemowe podniesienie moto z gazu na dwójce , wcześniej musiałem się nieco szarpać.. :twisted:

 

Potwierdzam, Mechaniczna Pomarańcza lata teraz jak dzika, na gumę idzie z manetki bez namysłu... ;)

 

To be continued..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
:shock: Jedziesz se puszką, a tu classic na gumie cię łyka :o DOBREEEEE!!! :twisted:

 

Mogę powiedzieć więcej, jedziesz se Ducatem, a tu Classic na gumie cię łyka... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W chooy! Wpadam na wycieczkę do Was :mrgreen: ;)

 

Kiedy tylko przyjdzie Ci ochota, dawaj, zapraszamy, będzie git ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W chooy! Wpadam na wycieczkę do Was :mrgreen: ;)

 

Kiedy tylko przyjdzie Ci ochota, dawaj, zapraszamy, będzie git ;)

 

Boszsz a tu zima :roll: możżż pieszo, nie jest alfa i omega :lol:

dobra do lata dam wam spokój ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czesc;

 

Wpadly w moje rece wykresy robione w TOXICMOTO we Wroclawiu po strojeniu Classica 2006 przy pomocy Rapid Bike EVO.

Z tego co wiem drynda ma wlozony filtr BMC i chyba zmodyfikowany airbox. Wydechy sa akcesoryjne ale nie pytajcie mnie jakie.

 

Wykresy sa z kola, przy TPS30% i TPS100%. Przy pomiarze TPS100% widze, ze pomiar zaczal sie przy nieco wyzszych obrotach ale najwazniejsze widac.

 

Szczerze powiem, ze zdziwilem sie jak zobaczylem ten 30%....

 

Milego ogladania.

Ducati classic 100%TPS.pdf

Ducati classic 30%TPS.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakoś "cienko" to wygląda. O co kaman? :shock:

Dlaczego cienko? Przy TPS100% moment podniesiony o pare procent w calym zakresie + zniknely dziury.

Przy TPS30%, czyli w zakresie najczesciej uzywanym podczas jazdy bez "palowania" jest wrecz przepasc - przyrost o niemal 100% przy 2800rpm i usuniecie wielkiej dziury przy 3000rpm.

 

W sumie pomiary przy 100% sa bardzo podobne to Twoich, po strojeniu. Roznice w wartosciach maksymalnych mozna zrzucic na karb innej hamowni i korekcji T/p.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heheh!

Looknąłem tylko na pierwszy wykres i wartości.. :oops:

 

Masz rację. Wyprostowało bardzo ładnie wykres. Dowiedz się proszę na jakim układzie wydechowym. To bardzo ciekawe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heheh!

Looknąłem tylko na pierwszy wykres i wartości.. :oops:

Masz rację. Wyprostowało bardzo ładnie wykres. Dowiedz się proszę na jakim układzie wydechowym. To bardzo ciekawe ;)

Termi. Potwierdzilem tez info o filtrze BMC i zmodyfikowanym airboxie.

 

pozdrawiam;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując wątek chcę Wam się pochwalić nowym układem wydechowym.Z pomocą Pablo (w zakupie) i EnZo (projektowanie i wykonawstwo :twisted: ) "ulepiłem" Arrow hand made.. ;)

Tak więc do oryginalnej końcówki o zacnym tubalnym kształcie i niezłym designie dorobiłem kolektory. Wzorowałem się na oryginalnym prowadzeniu i wyglądzie lecz nieco go "ulepszyłem" aby ładnie wpasował się w sylwetkę motocykla. Chodziło również o ukrycie sondy lambda i optycznym skróceniu całości , tak aby nic nie wystawało poza obrys motocykla. Miało być czad!! A jak jest zobaczcie sami. Dla porównania dorzucam fotkę całego oryginalnego układu Arrow dedykowanego do SC.

Moto dostało teraz lepszego basu i wydaje się być charakterne. To stwierdzimy jednak niedługo jadąc na kolejną część "kręcenia" na rolce... ;)

Trochę głośny się również zrobił. Ale cóż - mus to mus :D

IMG_0043.JPG

IMG_0047.JPG

IMG_0048.JPG

IMG_0051.JPG

IMG_0041.JPG

IMAG0258.jpg

IMAG0251.jpg

$(KGrHqZHJBME63Uw4Y8SBO17eC6p4g~~60_12.jpg

IMG_6948.JPG

arrow1.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ten wydech jest MEGA! Wyszło nam :P dużo lepiej niż Arrow którego bardziej widać i jest wystający jak rakieta :lol: ten jest mega wkomponowany w moto i ma naprawdę soczyste brzmienie :mrgreen: Oby więcej takich projektów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piter, Enzo, Pablo - nie róbcie tego więcej !!!

Zawału przez Was dostanę. :evil:

 

Robota EKSTRAKLASA !!!

W szoku jestem ! :shock:

 

MegaGratulacje ode mnie. :thumbup: :clap:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Przyłączam się do zachwytu, wygląda to i zapewne brzmi fantastycznie a jak zbierzecie się w grupę SC to terror pełną gębą. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydech rzeczywiście jest rewelacyjny, brzmi super, ma w końcu tak porządany w Ducati bass. Spawy na kolektorach wykonane przez chłopaka z okolicy, wyglądają jak zrobione dla NASA, biżuteria... Aż serce się raduje, co potrafią zrobić zdeterminowani Ducatisti z potrzeby serca i miłości do swoich motocykli:)

Forza Squadra Resovia !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydech rzeczywiście jest rewelacyjny, brzmi super, ma w końcu tak pożądany w Ducati bass. Spawy na kolektorach wykonane przez chłopaka z okolicy, wyglądają jak zrobione dla NASA, biżuteria... Aż serce się raduje, co potrafią zrobić zdeterminowani Ducatisti z potrzeby serca i miłości do swoich motocykli:)

Forza Squadra Resovia !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Graty Piter. Jaką teraz masz średnicę kolektorów??? Czy pobrałeś ze strony dimsport oprogramowanie RB master, mają tam kilka gotowców na full exhaust dla 1000 DS, które fajnie by było porównać do mapy którą masz obecnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Graty Piter. Jaką teraz masz średnicę kolektorów??? Czy pobrałeś ze strony dimsport oprogramowanie RB master, mają tam kilka gotowców na full exhaust dla 1000 DS, które fajnie by było porównać do mapy którą masz obecnie.

To nie sa gotowce tylko przykladowe mapy opracowane na innych motocyklach. Bronciepanieboze traktowac to jako mape pod Twoj motocykl.

 

pzdr, dr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.