Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Patryho

Monsterowe ustrojstwa

Polecane posty

Właśnie jestem w trakcie przebudowy S2R 800 z 2005r i mam pytania do bardziej doświadczonych kolegów odnośnie kilku tematów.

 

Czy ma ktoś pomysł gdzie znaleźć jakieś risery, które pasowały by do kierownicy o średnicy montażowej 7/8" czyli 22,2mm?

Przeszukałem cały net i NIC! Czyżby nikt nie stosował standardowych kierownic w Monsterach?

 

Chciałbym też wymienić "korek" wlewu na nowy i zastanawiam się czy znajdę jakiś akcesoryjny ale z zamknięciem na kluczyk.

 

Będę wymieniał napęd ale nie kumam czy oprócz tylnej zębatki muszę wymienić też element ją mocujący tzw adapter?

Na alledrogo są też zestawy z adapterem ale nie wygląda on jak fabryczny - o co kaman?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7/8" czyli 22,2mm?

:shock: 7/8 cala to nasze 22mm - czyli zwykła kiera

ale nie wygląda on jak fabryczny

bo nie ma czegos takiego jak fabryczny zestaw - zawsze dostawca jest z "zewnątrz" - mniejsza o to...

jesli masz larssonoski adapter to kupujesz tylko 2x zebatka + łańcuch - zawsze wymieniamy kpl. !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z monsterów 22mm i przykręcane risery miały tylko gaźnikowe wersje i M900ie.

Pozostałe maja albo część risera zintegrowaną z półką, albo ą przeznaczone pod kierownicę 28,9mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
z monsterów 22mm i przykręcane risery miały tylko gaźnikowe wersje i M900ie.

Pozostałe maja albo część risera zintegrowaną z półką, albo ą przeznaczone pod kierownicę 28,9mm.

 

i dokładnie o to mi chodzi - chcę zamontowac kierę o średnicy 22,2mm czyli potrzebuje takich riserów, a obecnie mam te do 28,9mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam gdzieś w domu, jak dotrę to poszukam. Z tym że rozstawa śrub mocujących risery w półce jest inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszukam, ale lepszym rozwiazaniem chyba będzie poszukać półki od 620ki lub 695. mją zintegrowane risery pod 22mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No własnie cena jest taka sobie i lepiej pewnie będzie w co innego zainwestować ale nie mówię jeszcze NIE bo nic konkretnego na razie nie mam :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomierzyłem.

Risery, a co za tym idzie półka mają inne rozstawy otworów pod śruby mocujące.

Przy 22mm jest to 32mm przy 28,9 jest to 40mm. Riserów od takiej 22 milimetrowej kierownicy najzwyczajniej w swiecie nie da się przykręcić do półki S2R.

 

Albo wymiana półki na taką od 620, 695, albo wykonanie riserów wg własnego pomysłu.

 

Półki od wymienionych modeli monsterów sa w 100% kompatybilne z S2R, jak zreszta ze wszystkimi monsterami z "grubą" sztycą i zawieszeniam showa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kupiłem właśnie półkę od 620, ale dotrze do mnie dopiero za tydzień. ja chcę fatbara, ty 22mm-jak dotrze wtedy odezwę się w sprawie ew. zamiany ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo to się nie zamienicie, bo S4 nie ma rurowej kierownicy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Za bardzo to się nie zamienicie, bo S4 nie ma rurowej kierownicy :lol:

 

na razie nie, ale w planach jest ;)

póki co czekam na wylicytowaną półkę-niestety do przyszłego piątku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aaa w ten sposób to ok, Obaj bedziecie mieli co chcieliscie.

Te risery które Ci podpowiadałem można równiez zamontować do półki bez tych połówek riserów, wiec wszystko by zagrało na półce S2R, a jednoczesnie w Twoją wejdzie 22milimetrowa kierownica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znalazłem coś takiego - powinny mi pasować bo mają odsadzenie do góry i są w pełni regulowane.

Oryginalną półkę po prostu przeszlifuję i jakoś pozbędę się otworów do montażu riserów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
znalazłem coś takiego - powinny mi pasować bo mają odsadzenie do góry i są w pełni regulowane.

Oryginalną półkę po prostu przeszlifuję i jakoś pozbędę się otworów do montażu riserów.

 

Te które pokazujesz w aukcji są na lagę 43 mm.

Mój Monster 600 ma lagę 50 mm, więc wydaje mi się że Twój monster tym bardziej.

Doczytałem, że zmieniasz na lagi od gsxr. Czy te lagi od gsxr mają 43mm? Jeżeli tak, to w jaki sposób chcesz to połączyć z półkami od monstera? :roll: :)

 

S2R ma lagi 43 mm?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To skoro montujesz clipy to może półka od S4, ST bardziej Ci koncepcyjnie podejdzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymiarami pasuje oczywiście. Pozostaje rozwiązać mocowanie tego stelaża U do którego jest reflektor mocowany oryginalnie w monsterach.

A wygląda tak.

post-88-1366037694,5333_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Półka wygląda fajnie ale po zdjęciu widzę inny problem, a mianowicie clipony mimo odsadzeń do góry i tak są chyba zbyt nisko i kierownice pewnie są w niewygodnej dla kierowcy pozycji.

Do jazdy na torze pewnie OK ale do jazdy na co dzień chyba zbyt męcząca dla nadgarstków.

 

:? :roll: :ugeek: :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o nadgarstki to przy prawidłowej pozycji na motocyklu nie ma problemów z ich bólem.

 

Jednak jeśli motocykl ma być używany głównie do jazdy po mieście i przepychania się w korkach może czasami pojawić się problem pozycji.

 

Pamiętam jak na M900 po pierwszej jeździe przy oryginalnej kierownicy bolały mnie ręce i nadgarstki, po drobnych korektach ustawienia, kierownicy i pomp oraz zmianie stylu jazdy problem zniknął.

 

Na SS 750 czy SS 900 nie miałem problemów z nadgarstkami.

 

Niestety często trzeba wprowadzić drobne korekty do ustawienia kierownic, pomp itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.