Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
lkrencik

Quickshifter do reverse gear lever

Polecane posty

witajcie

 

z racji że zachorowałem na quickshifter do mojego 748 zgłębiam temat i mam pytanie

mam u siebie akcesoryjne sety i odwróconą dźwignię zmiany biegów

chciałem zastosować PCIII z QS dedykowany, ale tam potrzebna jest normalna dzwignia

ma ktoś jakies pomysły/

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witajcie

 

z racji że zachorowałem na quickshifter do mojego 748 zgłębiam temat i mam pytanie

mam u siebie akcesoryjne sety i odwróconą dźwignię zmiany biegów

chciałem zastosować PCIII z QS dedykowany, ale tam potrzebna jest normalna dzwignia

ma ktoś jakies pomysły/

 

pozdrawiam

 

Masz sensory zarówno typu "push" jak i "pull"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witajcie

 

z racji że zachorowałem na quickshifter do mojego 748 zgłębiam temat i mam pytanie

mam u siebie akcesoryjne sety i odwróconą dźwignię zmiany biegów

chciałem zastosować PCIII z QS dedykowany, ale tam potrzebna jest normalna dzwignia

ma ktoś jakies pomysły/

 

pozdrawiam

 

A wiesz ile to kosztuje? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@musieli - owszem, są push, są pull ale to wtedy kiedy masz connection rod a nie dzwignie bezposrednio na wałku jak u Ciebie :D

 

@Piter - PCIII staram sie zaadaptować z innego moto niz ducati - podobno da sie, czujnik okolo 500pln

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie możesz doczepić do dźwigni prostopadle czujnik powercommanderowski, o tak:

 

 

 

Nie wyobrazam sobie jak to ma dzialac? Tego typu sensor nie ma ruchomego walka, a dzwignia biegow ma jakis tam skok. Wiec jak niby wrzucisz bieg jezeli takie polaczenie powoduje, ze dzwignia praktycznie nie pracuje. Albo ja czegos tam nie dowidze :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie możesz doczepić do dźwigni prostopadle czujnik powercommanderowski, o tak:

 

 

 

Nie wyobrazam sobie jak to ma dzialac? Tego typu sensor nie ma ruchomego walka, a dzwignia biegow ma jakis tam skok. Wiec jak niby wrzucisz bieg jezeli takie polaczenie powoduje, ze dzwignia praktycznie nie pracuje. Albo ja czegos tam nie dowidze :roll:

 

No kaman - wysil wyobraźnię ;) Nawet to zdjęcie jest ze strony powercommandera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie możesz doczepić do dźwigni prostopadle czujnik powercommanderowski, o tak:

 

 

 

Nie wyobrazam sobie jak to ma dzialac? Tego typu sensor nie ma ruchomego walka, a dzwignia biegow ma jakis tam skok. Wiec jak niby wrzucisz bieg jezeli takie polaczenie powoduje, ze dzwignia praktycznie nie pracuje. Albo ja czegos tam nie dowidze :roll:

 

No kaman - wysil wyobraźnię ;) Nawet to zdjęcie jest ze strony powercommandera.

 

 

To mi podpowiedz. Ja tylko widze tam jakas blaszke u gory trzymajaca sensor, ktora by mogla sie jakos poruszac przy zmianie biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie możesz doczepić do dźwigni prostopadle czujnik powercommanderowski, o tak:

 

 

 

Nie wyobrazam sobie jak to ma dzialac? Tego typu sensor nie ma ruchomego walka, a dzwignia biegow ma jakis tam skok. Wiec jak niby wrzucisz bieg jezeli takie polaczenie powoduje, ze dzwignia praktycznie nie pracuje. Albo ja czegos tam nie dowidze :roll:

 

No kaman - wysil wyobraźnię ;) Nawet to zdjęcie jest ze strony powercommandera.

 

 

To mi podpowiedz. Ja tylko widze tam jakas blaszke u gory trzymajaca sensor, ktora by mogla sie jakos poruszac przy zmianie biegu.

 

Sensor ma przesuwny wałek, zobacz w powiększeniu https://www.denniskirk.com/dk/product_i ... 010014.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie możesz doczepić do dźwigni prostopadle czujnik powercommanderowski, o tak:

 

 

 

Nie wyobrazam sobie jak to ma dzialac? Tego typu sensor nie ma ruchomego walka, a dzwignia biegow ma jakis tam skok. Wiec jak niby wrzucisz bieg jezeli takie polaczenie powoduje, ze dzwignia praktycznie nie pracuje. Albo ja czegos tam nie dowidze :roll:

 

No kaman - wysil wyobraźnię ;) Nawet to zdjęcie jest ze strony powercommandera.

 

 

To mi podpowiedz. Ja tylko widze tam jakas blaszke u gory trzymajaca sensor, ktora by mogla sie jakos poruszac przy zmianie biegu.

 

Sensor ma przesuwny wałek, zobacz w powiększeniu https://www.denniskirk.com/dk/product_i ... 010014.jpg

 

Aaaaaaa mowilem, ze czegos nie widze :lol:

No teraz to faktycznie na tym dolnym widac, ze sie przesuwal.

Dlatego sie dziwilem bo tak wygladajace sensory byly tylko ''wyczuwajace'' nacisk lub rozciaganie ale nic sie w nich nie przesowalo. Widocznie teraz robia tez takie o dzialaniu takim samym (linearne) jak te ktore zamiescilem w linku wyzej.

 

Cool :thumbup:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy PCIII oprócz quick shiftera potrzebny jest dodatkowy moduł który odcina na chwilę zasilanie cewek zapłonowych.

Są dostępne różnego rodzaju uniwersalne urządzenia typu quick shifter nie wymagającą dodatkowych urządzeń - wszystko jest w zestawie.

 

Tu jest fajny zestaw, w dobrej cenie:

http://allegro.pl/power-commander-v-qui ... 50378.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przy PCIII oprócz quick shiftera potrzebny jest dodatkowy moduł który odcina na chwilę zasilanie cewek zapłonowych.

 

Nie koniecznie. Bez tego tez dziala, a przerwa do shiftu jest robiona przez wylaczenie wtryskow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z samodzielnych qs masz jeszcze translogic (mam taki u siebie) i z firmy bazzaz - qs4. W przypadku tych urzadzen nie bedziesz podtrzebowal dodatkowych jednostek jak PC3-5 czy ZFi Bazzaz'a. Nie wiem tylko jak bedzie z osiagalnoscia ww sprzetow do twojego motocykla. Jesli nie kupisz dedyka to napewno czeka cie przerabianie wtyczek na swiecach, TPS i czujniku biegow - z tego co pamietam, w te miejsca wpinalem sie swoim qs.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wynalazłem to aby odpalić qs w 748 trzeba:

- wpiąć się we wtryski

- wpiąć się w TPS

- podac + i -

- podpiąć czyjnik pod dzwignię zmiany biegów

 

najwiekszy problem to znaleźć schemat pinów do PCIII od erłana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, ze pod wtryski wpina sie PC. QS podpina sie pod swiece. Przynajmniej tak jest u mnie w gixerze. Co prawda ja mam nizaleznego PC Bazzaz'a i qs translogic'a ale mysle, ze w przypadku innych rozwiazan zasada bedzie taka sama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z tego co wynalazłem to aby odpalić qs w 748 trzeba:

- wpiąć się we wtryski

- wpiąć się w TPS

- podac + i -

- podpiąć czyjnik pod dzwignię zmiany biegów

 

najwiekszy problem to znaleźć schemat pinów do PCIII od erłana

 

Ten QS który miałem okazję montować wpinało się w zasilanie cewek zapłonowych (odcięcie zasilania na czas regulowany w urządzeniu), do tego podane zasilanie po zapłonie + oczywiście podpięcie pod dźwignię.

Fajnie bo w górę można biegi bez odpuszczania gazu zmieniać. Na torze ma to znaczenie, jak i przy wyścigach na 1/4 mili, w innym przypadku nie koniecznie.

 

Jeśli chodzi o PCIII to polecał bym szukać czegoś od silnika V2 lub L2,

czasami w I-M mają na wyprzedaży w dobrej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.