Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
jakitaki

testy Jerez

Polecane posty

Trwają testy na hiszpańskim torze jerez ,lecz pierwsze dwa dni zespołu "Czerwonych" a właściwie dla Valentino upłyneły pod tytułem WTF ???

Choć nadal mówi się o problemach w środku zakrętu zespół zespół twierdzi że wystarczy tylko odszukać dobrych ustawień w tej jakby nie było zupełnie nowej maszynie . Patrząc na kłopoty z poprzedniego roku , Ducati stworzyło GP12 bardziej regulowalne :crazy: niż jakikolwiek inny motocykl w stawce . SZUKAJCIE CHŁOPAKI SZUKAJCIE !!

Pierwszy wyścig już 8 kwietnia - GP Kataru

post-392-1366037890,4013_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Bardzo dużo pracy przed całym zespołem Ducati ale jestem optymistą więc i nadzieji we mnie WIELKIE pokłady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Testy na torze w Jerez zakończone:

 

Vale traci prawie 1 sek, tak więc mam wrażenie że drepcze w miejscu ale wszystko będzie jasne juz za kilka dni.

 

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda (RC213V) 1m 38.780s (Lap 61/61)

2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory (YZR-M1) 1m 38.953s (18/84)

3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 1m 39.157s (21/73)

4. Ben Spies USA Yamaha Factory (YZR-M1) 1m 39.495s (57/61)

5. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 39.585s (79/83)

6. Valentino Rossi ITA Ducati Team (GP12) 1m 39.733s (68/90)

7. Andrea Dovizioso ITA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1m 39.860s (70/72)

8. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP12) 1m 39.919s (73/91)

9. Alvaro Bautista ESP San Carlo Honda Gresini (RC213V) 1m 40.017s (83/86)

10. Stefan Bradl GER LCR Honda (RC213V) 1m 40.098s (60/85)

11. Hector Barbera ESP Pramac Racing (GP12) 1m 40.287s (55/91)

12. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (GP12) 1m 40.579s (68/88)

13. Randy De Puniet FRA Power Electronics Aspar (ART)* 1m 40.601s (64/71)

14. Aleix Espargaro ESP Power Electronics Aspar (ART)* 1m 41.645s (37/69)

15. Danilo Petrucci ITA Came Iodaracing (Ioda-Aprilia)* 1m 41.926s (87/87)

16. Franco Battaini ITA Ducati Test Rider (GP12) 1m 42.057s (50/85)

17. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Suter-BMW)* 1m 42.073s (19/58)

18. Mattia Pasini ITA Speed Master (ART)* 1m 42.184s (55/59)

19. Michele Pirro ITA San Carlo Honda Gresini (FTR-Honda)* 1m 42.212s

20. James Ellison GBR PBM (ART)* 1m 42.437s (32/83)

21. Ivan Silva ESP Avintia (FTR-Kawasaki)* 1m 42.446s

22. Yonny Hernandez COL Avintia (FTR-Kawasaki)* 1m 42.906s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Vale po testach powiedział że mimo początkowych wielkich problemów i straconego dnia przez opady deszczu, testy zakończyli pozytywnie ponieważ ostatniego dnia testów poprawił się o sekundę a to za sprawą dopracowania wstępnych ustawień.

 

Rossi stwierdził że co prawda traci wciąż sekundę do najlepszych ale daje mu to szanse myśleć o podium.

 

Gdyby padło to z ust innego zawodnika powiedziałbym że jest WIELKIM optymistą ale V.Rossi jest na tyle wielkim zawodnikiem a wyścig to nie kwalifikacje więc może ten optymizm jest uzasadniony.

 

Zobaczymy już nie mogę się doczekać pierwszej rundy.

post-968-1366037904,4278_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na to zdjęcie i mam wrażenie, że Vale zaczął wreszcie podpatrywać technikę Stonera i Lorenzo (głowa zwieszona przy przednim kole)

Wydaje mi się, że to jest tajemnica Stonera, dlaczego jest taki szybki. To chyba on pierwszy zaczął tak jeźdzIć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też strasznie jestem ciekawy tego sezonu! :?

 

... BTW - patrząc na to zdjęcie po raz kolejny nasuwa mi się pytanie. Kiedy w MotoGP wpadną na pomysł zaprzęgnięcia aerodynamiki do równoważenia siły odśrodkowej na zakrętach, zamiast zmuszać jeźdźców do korzystania wyłącznie z siły ciążenia??

Wyobraźcie sobie takie "klapy" na bokach, podnoszące cię i składające na zakrętach. Tak, żeby motocykl mógł pokonywać zakręt z większą prędkością, bardziej w pionie. ;)

 

Jestem w prawdzie tylko teoretykiem i dużo myślę (żeby nie powiedzieć - kombinuję) z racji swojego zawodu ale, nie chwaląc się, już kilka moich wydumań na temat techniki motocyklowej, po kilku latach pojawiały się w motocyklach :? ... nie wiem, jak się to dzieje :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Też strasznie jestem ciekawy tego sezonu! :?

 

... BTW - patrząc na to zdjęcie po raz kolejny nasuwa mi się pytanie. Kiedy w MotoGP wpadną na pomysł zaprzęgnięcia aerodynamiki do równoważenia siły odśrodkowej na zakrętach, zamiast zmuszać jeźdźców do korzystania wyłącznie z siły ciążenia??

Wyobraźcie sobie takie "klapy" na bokach, podnoszące cię i składające na zakrętach. Tak, żeby motocykl mógł pokonywać zakręt z większą prędkością, bardziej w pionie. ;)

 

Jestem w prawdzie tylko teoretykiem i dużo myślę (żeby nie powiedzieć - kombinuję) z racji swojego zawodu ale, nie chwaląc się, już kilka moich wydumań na temat techniki motocyklowej, po kilku latach pojawiały się w motocyklach :? ... nie wiem, jak się to dzieje :?

 

 

Oby nie..............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.