Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

FlowerFR

Problem z prędkościomierzem Monster 620 i.e.

Polecane posty

Witam mam problem z Prędkościomierzem przy przekręceniu stacyjki obraca się tylko wskaźnik obrotomierza, a prędkościomierz w ogóle nie reaguje ??? Może miał ktoś taki problem lub spotkał się z takim przypadkiem bardzo prosił bym o jakieś informacje lub rady ponieważ jestem nowym Ducatocholikiem:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to do naprawy, ale niestety musisz znaleźć speca od liczników Ducati, Kwestia czy to Magneti Marelli czy Digitek ?

 

Te drugie niestety ciężko będzie zreanimować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie licznik, który miał być nie do naprawy, został przeze mnie rozebrany i znalazłem przerwę na druciku przy samej wskazówce.

 

Chwila lutowania i działa :lol:

 

Warto rozebrać i posprawdzać co i jak. O ile wiesz jak to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm tu mam zdjęcie tego licznika tylko dalej go nie rozbierałem bo nie chciałem go uszkodzić do reszty hmmm może jednak spróbuję. Ogólnie to mam jeszcze problem z kierunkami a słyszałem, że przerywacz jest w liczniku w środku. Na foto widać, że licznik chyba został trochę zalany chodź mogę się mylić.

 

573cd2243b5c6cb5m.jpg

 

c74fa0e0fe70b4fem.jpg

 

licznik to Magneti Marelli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak by była woda wewnątrz i doszło już do korozji.

 

Jeśli chodzi o naprawę to niestety potrzebny jest też sprzęt.

Kiedyś bawiłem się w reanimację zegarów od M620, ale nie zawsze udaje się je zreanimować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wygląda jak by była woda wewnątrz i doszło już do korozji.

 

Jeśli chodzi o naprawę to niestety potrzebny jest też sprzęt.

Kiedyś bawiłem się w reanimację zegarów od M620, ale nie zawsze udaje się je zreanimować.

 

A jak Ci go wyślę to zajoł byś się nim ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy nie lepiej poszukać 2-gich.

Te mogą być nie do uleczenis - ścieżki wyglądają na popalone i nie wiadomo jak reszta - elektroniki.

 

Niestety nie podejmę się reanimacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdybym kupił używane zegary z uszkodzoną obudową i podmienił środek tzn elektronikę to działało by normalnie czy od razu musiał bym zmienić stacyjkę i programować immobilizer itd... Wiem może piszę głupoty ale w ogóle się na tym nie znam i nie chcę zrobić głupoty i wydać kasy na marne.

 

Tu link do uszkodzonych zegarów: http://allegro.pl/ducati-monster-695-ze ... 03590.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i nikt mi nie pomoże, a czas ucieka katastrofa:(

monster 620 nie ma immo w liczniku ja tez sam naprawialem swoje zegary bo pekly na pół i działaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

monster 620 nie ma immo w liczniku ja tez sam naprawialem swoje zegary bo pekly na pół i działaja

Nie pisz takich bzdur, bo ludzi w błąd wprowadzasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To niech sobie sprawdzi czy zapali po odpięciu licznika i bedzie wiedzial moj pali i jezdzi po odpieciu licznika wiec wcale glupot nie pisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o magika od zegarów Magneti Marelli to znalazłam takowego w Ząbkach pod Warszawą.

 

W moim S4 mam te same zegary z wyświetlaczami lcd, popsuły się i jeszcze sama zniszczyłam silniczek od wskazówki. Więc zadzwoniłam do Pana i do tego zawiozłam dodatkowo analogowe od M900 i wszystko w dwa dni naprawił. Rzeczowy człowiek, który się zna i często ma na miejscu części zamienne, a jak nie to wie gdzie zamawiać.

 

Także podaję namiary  - po prostu trzeba tam podjechać albo zadzwonić: Ząbki, ul. Lipowa 3, tel. 604333604

 

A i nie ma co wypytywać przez telefon ile będzie kosztować naprawa lub co może się stało, bo po prostu trzeba dostarczyć mu zegary do ręki.

Edytowano przez martyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema, ja w mojej 620stce mam podobny problem, dlatego podepnę się pod temat. W zegarach wszystko działa, tylko prędkościomierz wariuje. Czym to się objawia:

- Co jakiś czas pokazuje poprawnie wskazania i wszystko jest ok.

- Przy przekręcaniu kluczyka wskazówki (prędkościomierza i obrotomierza) nie idą symetrycznie jak wcześniej tylko prędkościomierz lata randomowo i czasem się zatrzyma na 0 a czasem na 20...60 120 itp... To samo przy wyłączaniu - wskazówka ląduje w dowolne miejsce.

- Pokazuje bzdurne wskazania np. nie pokazuje prędkości powyżej 60...mimo iż jadę np 160.

 

Ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Dzisiaj jeszcze rozbiorę licznik i zobaczę co w nim siedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema, ja w mojej 620stce mam podobny problem, dlatego podepnę się pod temat. W zegarach wszystko działa, tylko prędkościomierz wariuje. Czym to się objawia:

- Co jakiś czas pokazuje poprawnie wskazania i wszystko jest ok.

- Przy przekręcaniu kluczyka wskazówki (prędkościomierza i obrotomierza) nie idą symetrycznie jak wcześniej tylko prędkościomierz lata randomowo i czasem się zatrzyma na 0 a czasem na 20...60 120 itp... To samo przy wyłączaniu - wskazówka ląduje w dowolne miejsce.

- Pokazuje bzdurne wskazania np. nie pokazuje prędkości powyżej 60...mimo iż jadę np 160.

 

Ktoś wie gdzie szukać przyczyny? Dzisiaj jeszcze rozbiorę licznik i zobaczę co w nim siedzi.

 

Ke? Szmalu po dwóch 900stkach - 620tka? To jakiś żart?... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ke? Szmalu po dwóch 900stkach - 620tka? To jakiś żart?... :D

Żart jak żart :P
 
W gwoli wyjaśnienia, bo trochę mnie tu nie było - W pierwszej 900 wysiadł silnik, druga dobrze się sprzedała w styczniu tego roku i miałem kupić coś jeszcze fajniejszego przed sezonem ale sytuacja się potoczyła nieco inaczej... Natłok zajęć sprawił (praca, remont chatki sic! itp.), że nie za bardzo miałem kiedy się zabrać za kupno nowego motonga, a gość, który mi obiecał nowy silnik do 900 poleciał ze mną w kulki ładnie mówiąc.
Od jakiegoś miesiąca jednak nie wytrzymałem i zacząłem się rozglądać. Miałem na oku s4 ale Darek go zbadał i okazało się, że numery przebite więc odpadł, po czym trafiła mi się 620 z pięknymi wydechami (karbonowe remusy ducati performance pod siedzeniem) i generalnie w dobrym stanie, więc kupiłem od kopa. Zrobię ją na bóstwo i chyba sprzedam na początku przyszłego sezonu i kupie wreszcie jakieś cudo, bo 600 fajna na miasto, ale:) Szczerze mówiąc byłem lekko w szoku, bo aż takiej przepaści się nie spodziewałem...
Mam nadzieje, że morderator3 mnie nie zabije za oftopa :P
 
A teraz do rzeczy. Nakręciłem filmik z zachowania licznika (link poniżej). Wszelka pomoc mile widziana:)
 
Edytowano przez Szmalu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LCD też widze nienaturalnie coś działczy.. Pęknięta szybka.. Prawdopodobnie mogla dostac się woda / wilgoć stąd elektronika wariuje.
Osobiście, na początek, poszukał bym kogoś z myjką ultradzwiękową i wsadził tam zegary na przeczyszczenie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LCD też widze nienaturalnie coś działczy.. Pęknięta szybka.. Prawdopodobnie mogla dostac się woda / wilgoć stąd elektronika wariuje.

Osobiście, na początek, poszukał bym kogoś z myjką ultradzwiękową i wsadził tam zegary na przeczyszczenie...

 

LCD działa prawidłowo. Generalnie wszystko działa prawidłowo za wyjątkiem prędkościomierza (który o dziwo również raz na jakiś czas zadziała prawidłowo). Wydaje mi się, że pęknięcie jest za małe żeby cokolwiek mogło nawalić, zwłaszcza, że po rozkręceniu licznika nie widać śladów wilgoci. Za to był problem z blokadą na silniczku wskazówki prędkościomierza (raz łapała raz nie) i tu bym szukał przyczyny...

Edytowano przez Szmalu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie licznik, który miał być nie do naprawy, został przeze mnie rozebrany i znalazłem przerwę na druciku przy samej wskazówce.

 

Chwila lutowania i działa :lol:

 

Warto rozebrać i posprawdzać co i jak. O ile wiesz jak to zrobić.

Cześć,

 

Mam podobny problem, na mojej płytce znalazłem takie 2 punkciki, ne znam się za bardzo na tym ale wyglądaja jakby nie powinno ich tam być :D myślisz że to przepalone miejsca?

post-90297-0-91977400-1449687975_thumb.jpg

post-90297-0-16057100-1449687996_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na org. lutowanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na pewno oryginalne 

mam swoje zegary rozebrane oraz jeszcze jedne i te miejsca wyglądają identycznie 

 

problem leży gdzieś indziej, ja go nie zlokalizowałem 

 

 

pozdro golot

Edytowano przez golot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.