lkrencik 0 Napisano Maj 6, 2012 moto chodzi ładnie, nie przerywa itp ale nie ma mocy... tak jakby 1 to 2 itd - na czworce nie dokreca sie do konca nawet :( nadmieniam ze wszystko było rozpinane - co posprawdzac? pomocy bo juz moj skucio jest szybszy :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Maj 6, 2012 Linki? Wszystkie kostki wtrysku ? Klemy? Co z powietrzem ? ( U mnie brakowało mocy jak był problem z lufetm/filtrem ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Maj 6, 2012 Co z powietrzem ? ( U mnie brakowało mocy jak był problem z lufetm/filtrem ) Nie znam się na mechanice, ale wcześniej Łuki pisał (nie wiem, czy żartował), że jeździ bez filtra :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 6, 2012 nie żartował - jeżdzę bez :D Theo podpowiedzał że może na odwrót podpiąłem przewody paliwowe - zaraz bede z nimi walczył Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Maj 6, 2012 A dlaczego bez :?: :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marekst4s 0 Napisano Maj 6, 2012 Też się nie znam, a wtyczki przy wtryskach nie pozamieniałeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Maj 6, 2012 ... albo pompa paliwa pada.... :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Maj 6, 2012 Nie chodzi na pionowym cylindrze. Chyba byłem tak zajarany pierwsza przejazdzka ze nie zaueazylem. Jutro sprawdze cewki i świece. Wtryskow nie wypinalem tylko wyjalem z przepustnicami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Maj 6, 2012 Wtyki przy przekaźniku ? Nie wiem jak w 748, ale w 620 miałem już ( a mało nim przejechałem ) z tym problem ( styk ). A kable fotografowane+opisane były ? ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach