musieli 30 Napisano Czerwiec 7, 2012 2006 rok, po lifcie za dużym wahaczu i promieniówkach, w oryginale biposto - założony tył laminatowy monoposto (oryginał w pudełku), 14999km przebiegu, zestaw wydechowy: końcówka Termignoni + komputer + filtry powietrza, wysoka szyba Ducati Performance, otwarte sprzęgło: docisk Ducati Performance + osłona RIZOMA, osłona zębatki przedniej RIZOMA. Na kołach ładne kapcie Dunlop D211 GP Racer. Import Włochy, cena 26900 w tym dokumenty do rejestracji w kraju oraz wymiana płynów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Czerwiec 7, 2012 gdyby nie ta dycha pomyłki... ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano Czerwiec 7, 2012 Piękna... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Czerwiec 7, 2012 ładna jest, fakt... ;) może kiedyś................... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pepik 0 Napisano Czerwiec 7, 2012 Ojej, ojej cóż za cudo! :shock: Trzy dziewiatki u mnie zawsze na czele. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Czerwiec 9, 2012 Aktualne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seerek 0 Napisano Czerwiec 17, 2012 zamienię na mój biposto :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
radoslaw 0 Napisano Czerwiec 17, 2012 czy ja widzę dobrze że to dziewiątki z etapbike Sękocin Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boa 0 Napisano Czerwiec 17, 2012 Z tego co wiem, to Darek sam ściąga moto. Przeca jest napisane import włochy, chociaż tak na prawdę, każda Duca kiedyś była stamtąd importowana :lol: ps. z drugiej strony tłumaczyło by to obecną kategorię, w której ogłoszenie się znajduje :arrow: reklama czyjejś maszyny :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Czerwiec 19, 2012 czy ja widzę dobrze że to dziewiątki z etapbike Sękocin Tak, motocykl był u nas w celu usunięcia drobnego wycieku. Takie więc to ogłoszenie uprzejmościowe ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
radoslaw 0 Napisano Czerwiec 19, 2012 rozumieć, a którego wycieku bo oglądając zauważyłem dwa? i to mnie troszku zraziło. odp. może być na prv. . bo jeśli wyciek(delikatny) usunięty to może się skusze na wozidło diabła. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Czerwiec 19, 2012 rozumieć, a którego wycieku bo oglądając zauważyłem dwa? i to mnie troszku zraziło.odp. może być na prv. . bo jeśli wyciek(delikatny) usunięty to może się skusze na wozidło diabła. Z pod wysprzęglika - uszkodzone oringi na popychaczu, to prowadziło do zaolejenia praktycznie całego dołu silnika oraz okolicy przedniej zębatki. A drugi wyciek? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
radoslaw 0 Napisano Czerwiec 19, 2012 wysprzęglik oki. drugi wyciek/pocenie się zauważyłem na misce tak jakby w okolicy(nie wiem jak się to fachowo nazywa i pewnie strzele babola) wstępnego filtra czy coś na dole miski olejowej z tym że nie mogłem się dopatrzeć skąd to idzie czy czasem gdzieś nie z góry. szefa komisu nie był i nie można było zwalić prawego boczka/owiewki. więc jak to szło wszystko z wysprzęglika to oki. z tym że wysprzęglik puszczał płyn hamulcowy nie zostaje nic innego jak trzymać kciuki że po wakacjach jak wrócę nikt nie kupi,mało czasu by Duśkę szykować na 6tyś/km, a ryż już gotowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Czerwiec 19, 2012 Wszystko szło z pod wysprzęglika, a wrażenie że to płyn hydrauliczny bo sprzęt prawdopodobnie jest na Motulu 300V. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach