Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Bernatowitz

Kupię paski rozrządu do silnika 1000 DS do Classica 2008 r.

Polecane posty

Jak w temacie poszukuję pasków rozrządu do mojego Classica z 2008 roku, silnik jak w Monsterze 1000 DS i Multistradzie 1000.

 

Szukam czegoś w dobrej cenie niekoniecznie oryginalne.

 

Pozdrowienia

Bern.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cycleworks. Znadź kogoś w podobnej potrzebie i zrzucicie sie na przesyłkę z usa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak - nie znajdziesz ich gdzie indziej. Mozesz probować dayco, flennory nie klepią, gates nie klepie na boku, nie spotkałem jeszcze innych pasujących.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz próbować, jedynie niestety dużo ludzi do mnie dzwoni i pisze że dostało niepasujące paski do swoich dukatów. Te są w larssonie przecież - on jest dystrybutorem dayco - tam bedziesz mieć taniej jeśli się zdecydujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poprosiłem Krisa, który ma paski rozrządu oryginalne od mojego ex monstera z silnikiem 1000ds, żeby zmierzył pasek i policzył zęby.

 

Był uprzejmy zmierzył i wynik jest taki - 70 x 180 i 71 zębów

 

a ja znalazłem coś takiego i też policzyłem zęby - http://allegro.pl/pasek-rozrzadu-ducati ... 88885.html

 

 

Myślisz że to może pasować.. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Got damn it- ręce opadają - czy wobec ogromu ryzyka jakie niesie za sobą uszkodzenie rozrządu a jednocześnie i silnika w wyniku założenia z tyłka wziętych pasków nie warto wydać 3-4 stówy więcej i kupić oryginalne paski???

 

Ludzie, nie jeździmy traktorami, hondami civic, fordami sierra i innymi śmieciami tylko wysokiej klasy motocyklami Ducati...

Jak kogoś stać na Sport Classic'iki, RS'y; 10'ki i inne motocykle w cenie przyzwoitego samochodu to chyba stać go na serwisowanie tegoż w NORMALNYCH warunkach. Jak go nie stać to niech se jeden z drugim kupi Fazera 600.

 

Ps. i nie pisać mi tu o dostępności i czasie bo wszystko jest dostępne na zamówienie a jak się ma głowę na karku to odpowiednio wcześniej planuje się i przewiduje pewne zdarzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Got damn it- ręce opadają - czy wobec ogromu ryzyka jakie niesie za sobą uszkodzenie rozrządu a jednocześnie i silnika w wyniku założenia z tyłka wziętych pasków nie warto wydać 3-4 stówy więcej i kupić oryginalne paski???

 

Ludzie, nie jeździmy traktorami, hondami civic, fordami sierra i innymi śmieciami tylko wysokiej klasy motocyklami Ducati...

Jak kogoś stać na Sport Classic'iki, RS'y; 10'ki i inne motocykle w cenie przyzwoitego samochodu to chyba stać go na serwisowanie tegoż w NORMALNYCH warunkach. Jak go nie stać to niech se jeden z drugim kupi Fazera 600.

 

Ps. i nie pisać mi tu o dostępności i czasie bo wszystko jest dostępne na zamówienie a jak się ma głowę na karku to odpowiednio wcześniej planuje się i przewiduje pewne zdarzenia.

 

Zgadzam się całkowicie z Włodim. Tym bardziej, że w przypadku zapytania któregokolwiek dealera o paski, każdy Ci powie, że ma je u siebie na stanie.

A paski do Twojego moto nie są z tych najdroższych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie się zdaje że twoje paski pasują również do :

• 1000 SS

• 1000 DS Multistrada

• 1100 Hypermotard

• 1100 Multistrada

• Paul Smart 1000 L.E.

• GT 1000

• Sport 1000 S (Biposto)

• 1000 Monster

 

I są to paski 72 zębowe z którymi miałem dość duży problem , szukałem do hypermotadra 1100 i właściwie jest to nieliczny model do którego zamienników nie znajdziesz . W Gliwicach mr. Mastermoto sprzedał parę dni wcześniej ostatki kpl. i wziąłem tu - http://www.ebay.pl/itm/Zahnriemen-DUCAT ... 971wt_1270 . Sprzedawcę mogę w 100% polecić a przesyłka dochodzi w 3 dni .

 

Ale sprawdz najpierw dokładnie , podzwoń co tam dokładnie jest !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej Bern,

jak bys bral te oryginaly co jakitaki podal to chetnie wezme 1 komplet do MTS 1000DS wiec mozemy przesylke podzielic na 2. nie mam ognia na zakup bo wymiana u mnie za rok ale jak taki problem z dostepnoscia to moga polezec. Jak cos to PW.

 

pozdr

Adam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czy oryginalne paski do DS nie kosztują przypadkiem trochę ponad 500 złotych w Polsce? Czy warto kupować z rocznym wyprzedzeniem i sprowadzać je z zagranicy skoro nie ma problemu z dostępnością u nas w kraju?

 

http://czesci.motomaniax.pl/szukaj.php?id=737.4.021.1A

 

Wyjąłeś mi to z ust :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mam DS-a, (2004) i przed zeszłym sezonem (2011) za paski płaciłem 277 zł za sztukę. (HRG)

Widzę, że Darek ma tak samo...uważam, że nie ma co oszczędzać na paskach...nie przesadzałbym natomiast z ideologią co do samej marki Ducati.

Czy to Duka, Kawa, Triumph czy każdy inny sprzęt: "Jak dbasz - tak masz !!"

 

Osobiście wolę (wolałem) jeździć z folią a'la carbon, a mieć założone paski w HRG - a tam: wiem, że gów** mi Maciej nie założy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurde najpierw zgodziłem sie z Włodim ale po chwili przypomniałem sobie ze u siebie mam "zamienniki" za 33pln/szt

 

Rozumiem Cię Bern gdyż wiem ile ostatnio musiałeś włożyć w SC

szukaj szukaja jak znajdziesz to daj znac gdzie i za ile

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyną alternatywą dla 72 zębów do DSa (nie wiem jak to liczyłeś Bern, że wyszło Ci 71) są paski CA-Cycleworks. I kropa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zgadzam się z Włodim w kwestii "oddać Ducatowi co Ducatowe", jednak rozumiem ciśnienie związane z Cash...

Decyduj mądrze Bern, bo prawda taka, że na tych tańszych też będzie jeździł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jeździłem na oryginalesach i nie miałem problemów ale nigdy nie szkodzi poszukać zamienników żeby sprawdzić.. Oczywiście rozrząd rzecz święta ale ja muszę na wszystkim teraz oszczędzać.. czasem dwa razy ;)

 

Co do Włodiego wywodu - nie każdego stać np na Zardy czy Termisy ale wielu chciałoby mieć dobre dudnienie.. Stąd np tłumiki a'la Termisy a'la karbony a'la zardy i nie wszystkie są syfiaste.. nie trzeba wywalać fortuny z paskami bywa podobnie.. czasami nawet zamienniki sa lepsze od oryginalesów.. a w przypadku Ducati to już w ogóle mam wątpliwości w sprawie słowa "oryginalne" - Ducati przecież nie produkuje pasków - no chyba że sie mylę..

 

Darek być może źle policzyłem zęby.. nie wiem ale były liczone na oryginalnym pasku..

 

 

Paweł to ile te pasożyty kosztują w IC i czy są dostepne..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej dziękuję wszystkim za zaangażowanie.. skończy się pewnie i tak na tym że pojadę to Theo na wymianę pasożytów i tyle..

 

Ale przynajmniej warto było poszukać... informacji nigdy za dużo..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.