Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Redjasper

Ducati Monster 620i DARK - czy ktoś oglądał tego ducata?

Polecane posty

Mam prośbę o przyjrzenie się temu egzemplarzowi http://otomoto.pl/ducati-monster-monste ... 86687.html

 

To co mnie dziwi to np. przebieg. Ocena wizualna poza moim zasięgiem - za mało wiedzy na temat ducatów - ech...

 

 

Właśnie znalazłem go na innej aukcji za 1000 zł więcej.... http://regiomoto.pl/oferta/ducati-monst ... 0515293255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak obejrzeć "na żywca" ;)

Spróbuj napisać do Resovia Squad - jesli Monster jest faktycznie w Rzeszowie - może ktoś obejrzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Jak wytrzymasz do poniedziałku to podjadę i rzucę okiem (co się nie robi żeby w pracy się poobijać).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@wwk nie rzucam się na niego :) - zaciekawił mnie, ale bez problemu poczekam do poniedziałku:)

 

Przez ostatni czas naoglądałem się ducatów na allegro i nie tylko a ten jest po prostu za czysty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem po małej glebie na prawo i lewo, wydechy poprzecierane, klamki pokrzywione, nowe ciężarki kierownicy, lusterka, kierunki, akcesoryjna kierownica, przebieg podejrzany bo za niski ale są wyjątki, zegary powinny podświetlać na zielono, jeśli są czerwone, będzie to znaczyć z innego modelu założono, nie dark (a może da się zmienić kolor podświetlania? nie wiem, gdy by się dało, to bym se zmieniał...)

 

Nie wiem na jakich oponach wyjeżdżały z fabryki, ale na takli przebieg powinien mieć oryginały... chyba że ktoś nadgorliwy lub kombinowany przebieg ;)

 

Silnik czyściutki, kolektor i pierwsza część wydechy, dziwnie odbarwione, chyba się ktoś znęcał??

 

do obejrzenia napęd, rozrząd, opony, kody produkcji pod siedzeniem, bakiem. Do objechania by sprawdzić jak to śmiga...

tyle widzę, reszta na szczegółowych foto lub ktoś na własne oczy musi ziornąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Byłem, zobaczyłem i nie polecam. Monster jest po całkiem dobrym szlifie, jeden z ograniczników ruszony, laga prawa na dole wyszlifowana, lampa wkład nie orginalny, ramka po szlifie. Generalnie cały przód był rozłożony na części pierwsze widać to po znakach (ducati wypuszczając motocykl z fabryki robiło takie kreseczki na śrubie i innym elemencie) tutaj się to nie schodzi. Prawy tłumik przetarty praktycznie "na wylot". Nie będę już pisał o tym co wypatrzył martini na zdjęciach tzn. pogięte klamki wymieniona kierownica itp. (poszlifowana jest nawet pompa hamulcowa), czy pogięte dźwignie zm. biegów. Mechanicznie motocykl wygląda na zaniedbany, opaciany smarem i olejem gdzie się tylko da - nie wiem jak komis chce sprzedać coś takiego. Jest jeden kluczyk (czarny), żeby było śmieszniej wygięty na tyle, że trochę trzeba było się mocować żeby wyjąć go ze stacyjki. Opony chyba oryginał bo obydwie były 2002, jaki rok taki stan. Rant na przednich tarczach po wewnętrznej stronie. Reasumując nie polecam, szkoda czasu na jazdę i oglądanie :D

Mam dokładne zdjęcia dla zainteresowanych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki DzikiBobr - już to namierzyłem dzięki pomocy ... miłego klubowicza :)

 

Wysłałem zapytanie przez allegro odnośnie napraw przy monsterze, itp. do Pani Kuleczki - zobaczymy co odpisze.

 

@Misiek dzięki za poświęcenie. Zastanawiam się czy chce szukać 620, czy 600. Przyglądałem się temu ducatowi na allegro z Konstancina. Wygląda ciekawie. Jeśli nie masz gdzie się przejechać to możesz do nich wpaść. Zawsze to jeden więcej zweryfikowany ducat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ducati Monster 620 2002, na żywo prezentuje się bardzo dobrze, nie widać śladów przewrotek czy innych uszkodzeń, wersja na 2-ch tarczach hamulcowych, 2 kluczyki czerwony i czarny, napęd jeszcze OK, krótki tył, w cenie komplet dokumentów do rejestracji (gwarancja rozruchowa na 1miesiąc lub 1000km) oraz przegląd przed zakupowy: wymiany płynów oleju, filtrów, regulacje, synchronizacja przepustnic, paski do sprawdzenia.

Wydechy górne z db-kilerami.

Na żywo motocykl prezentuje się bardzo dobrze, nie odpalałem i nie wykonywałem jazdy próbnej.

Jedyne dziwne że ma nie oryginalne klamki hamulca i sprzęgła, zmieniona kierownica. Po pompach, setach, nóżkach i dekielkach nie widać śladów szlifa.

Moim zdaniem wart jest zainteresowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.