Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

mandaryn

silikon a uszczelka-awarie

Polecane posty

Napisano (edytowany)

W pokrywie alternatora osadzony jest czujnik polozenia walu, wedlug serwisowki, szczelina pomiedzy kolem zebatym a czujnikiem powinna byc w przedziale 0.6 - 0.8mm

Dodajac uszczelke oddaliles ten czujnik o grubosc uszczelki (jakis milimetr)

Kiedys kolega zwrocil sie do mnie bo mu silnik nierowno chodzil, wczesniej pomalowal pokrywy proszkowo i zamontowal czujnik nie czyszczac gniazda z farby

Zmierzylem odleglosc i mial 1.5mm, po zeskrobaniu farby z gniazda wyszlo 0.7mm i wszystko wrocilo do normy

IMG_20161221_170427.jpg

Edytowano przez Arecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Strachy na lachy, nie słyszałem żeby jakikolwiek silnik sam sobie zdrapywał silikon i się nim żywił. Poza tym o wosku pszczołach i faszyzmie to kabaret można zrobić, ale juz na pewno nikt sobie nie pomoże dyskutując w temacie mechaniki i MODYFIKACJI- bo przecież taki temat aktualnie uskuteczniamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, Arecki napisał:

W pokrywie alternatora osadzony jest czujnik polozenia walu, wedlug serwisowki, szczelina pomiedzy kolem zebatym a czujnikiem powinna byc w przedziale 0.6 - 0.8mm

Dodajac uszczelke oddaliles ten czujnik o grubosc uszczelki (jakis milimetr)

Kiedys kolega zwrocil sie do mnie bo mu silnik nierowno chodzil, wczesniej pomalowal pokrywy proszkowo i zamontowal czujnik nie czyszczac gniazda z farby

Zmierzylem odleglosc i mial 1.5mm, po zeskrobaniu farby z gniazda wyszlo 0.7mm i wszystko wrocilo do normy

IMG_20161221_170427.jpg

Słuszna uwaga, na pewno podzielę się i tym spostrzeżeniem czy w jakikolwiek to wpłynęło na obroty. Taki mały szczegół i tak bardzo komplikuje sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od czasu operacji przejechałem ponad 1000 km i wszystko jest szczelne. Profilaktycznie sprawdziłem filtr oleju i dodatkowy filtr siateczkowy i nie było nigdzie ani skrawka silikonu. Silnik tyka tak samo dobrze jak przed wymiana uszczelki. Mogę polecić zakładanie dedykowanej uszczelki a nie tylko uszczelnianie silikonową masą jak to kest czynione na pierwszy montaż. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.