yarik 0 Napisano Lipiec 26, 2012 Czołem, Czy ktoś się orientuje (lub raczej: kto się orientuje) czy rozmiary/parametry ramy 796 są takie same jak w 696 (ew. 1100)? Zależy mi na info, bo goście z Motorlandu mierzący laserowo ramy mają w systemie tylko parametry 696 i 1100. Dzwoniłem do jednego serwisu Ducati i powiedzieli mi, że "raczej tak" ale niestety nie na pewno... coś chyba nie bardzo chciało im się sprawdzic chyba w papierach:-) Z góry dzieki za pomoc. Yarik Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Lipiec 27, 2012 Na moj gust one sa identyczne. Jezeli mozna wiedziec, czy to ktoras z tych 796 za okolo 21 tysi ? :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Lipiec 27, 2012 Są takie same. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yarik 0 Napisano Lipiec 27, 2012 KGr, tak, dokładnie ten z Lubina.Chcę toto sprawdzić czy sie nadaje do zakupu... a coś może o nim wiesz? Ps. Jak znam życie to juz ktoś z tu obecnych się interesował i mi powie, żeby "dać se siana"? :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Lipiec 27, 2012 Mam tylko paczke zdjec od sprzedawcy, ale wygladala dosyc standardowo, wiec pewnie ty tez ja juz masz :) To ze costam gdziestam jest poobdzierane, to pal diabli. Felga krzywa - troche gorzej. Jedni mowia naprawiac, inni nie naprawiac... zdarza sie nawet w dziure wjechać. Kierownica urwana? trudno. Mi sie najbardziej niepodobalo to, ze w delku sprzegla byla sporej wielkosci dziura, na wylot. Moze sie nie znam, ale to musialo byc mocne uderzenie. Ale jezeli geometria jest prosta a silnik nie oberwal za mocno (nie wiem jak w tych dusiach, ale sprzegło pływa w tym samym oleju co silnik, wiec jezeli silnik chodzil chwile po zrobieniu dziury, to brak smarowania mogl sie odbic na jego zdrowiu...) - to ta "kosmetyka" o ktorej mowi sprzedawca jest do przełkniecia. Jeżeli :) Poza tym z cena schodzi z 28 tysi systematycznie w dół, wiec pewnie zainteresowania nie ma... a do myslenia daje ile on za niego zaplacil tam skad go sciagnal, ze 21 tysi to jeszcze z zyskiem :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yarik 0 Napisano Lipiec 27, 2012 Wiesz, moto po szlifie, mniejszym czy większym, nie może być poprzecierane na zbiorniku, deklu i tyle. Na zdjęciach, o których mówisz, wygląda jak wygląda, sporo do zrobienia, co może świadczyć o tym, że z zewnątrz nic więcej nie było uszkodzone... a może się mylę.... Ale rzeczywiście najważniejszy jest silnik i rama, stąd wizyta w Motorlandzie + Ducati. Jak to będzie ok, to reszta to "kosmetyka":-) Na minę w każdym bądź razie wpakować się nie dam ;) Czy wezme czy nie wezmę, to na pewno na forum sie podzielę wynikami... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Lipiec 27, 2012 Bardzo zdrowe podejscie :) Ja czekam z ciekawością co się okaże po oględzinach! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
yarik 0 Napisano Sierpień 17, 2012 Obiecalem, ze sie odezwe, wiec sie odzywam...:-) ze smutkiem donosze, ze niestety do ogledzin i tym samym zakupu nie doszlo. Urwanie glowy w robocie spowodowalo, ze poszukiwania Monsterka lub Hypermotarda spelzly na niczym:-( Okazja kupna w dobrej cenie nowiutkiego moto spowodowala jednak, ze znalazlem tzw. "międzyczas" na kupienie motocykla... Ku smutkowi wiekszosci forumowiczow, ale jednak z pewną nieukrywaną radością odebrałem dzisiaj z salonu Aprilie Dorsoduro 750. Marnym pocieszeniem dla Was będzie chyba stwierdzenie, ze pozostalem przy włoskim stylu:-) Mimo braku V2 spod znaku D. pozwole sobie jednak pozostać aktywnym członkiem forum.. mając jednocześnie nadzieję że jeszcze kiedyś wróce do Ducata:-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Sierpień 18, 2012 Nie wszyscy jezsza tu na ducatach :) Nie wszyscy nawet jezdza na wloskich motocyklach. Niektorzy nawet nie na V2... :( Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Sierpień 18, 2012 zamilcz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Sierpień 18, 2012 Co nie znaczy, ze by nie chcieli! I juz nic nie mowie :shh: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Sierpień 19, 2012 a to ducati produkuje jakiś silnik w układzie V? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Sierpień 19, 2012 a to ducati produkuje jakiś silnik w układzie V? Ducati nie, ale Moto Guzzi tak ;) :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Sierpień 20, 2012 a to ducati produkuje jakiś silnik w układzie V? Juz nie. Desmosedici RR mialo bardziej V niz L :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach