Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
cinek78

monster 696 - jakie napięcie pasków?

Polecane posty

jak w tytule - podrzuci ktos jakie ma być dla nowych i po przebiegu??? - chciałbym u siebie sprawadzić ,a manuala nie posiadam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

New Belts:

110 Hz +/- 5, Horizontal and Vertical

 

Used Belts:

90-100 Hz +/- 5, Horizontal and Vertical

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bardzo , bardzo dziękuję.... ;) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New Belts:

110 Hz +/- 5, Horizontal and Vertical

 

Used Belts:

90-100 Hz +/- 5, Horizontal and Vertical

 

Hmm... - czy ja wiem :roll:

 

Monster 696 '09

1.jpg

 

A tu dla ciekawskich dane dla 696 z rocznika 2010

2.jpg

 

A potem polskie opinie, że Ducati się psuje :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kurcze - jesteś w stanie mi wyjaśnić aż takie rozbieżności!!!! przecież w tych rocznikach nie było zmian konstrukcyjnych (może poza mod. ukł. wtryskowego) - nie sądzę, że dla rocznika 2009 były inne paski niżeli dla 2010 - wyjaśnieniem mogłoby być zastosowanie kół pasowych z innych materiałów , ale tego już nie mam gdzie sprawdzić... :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasem mam wrażenie, że Ducati nie robi testów długodystansowych a testuje swoje motocykle wypuszczając je na rynek i obserwuje w pierwszym roku co jest nie tak (patrz choćby na pękające zębatki tylne w pierwszych 1098). W 2007 roku zmniejszyli twardość sprężyn powrotnych desmo oraz zweryfikowano wartości napięcia pasków dla starszych modeli. Ostatnio zmodyfikowali mechanizm zmieniający biegi - zorientowaliśmy się jak go zamawialiśmy i ostatnio przyszedł inny, zmodyfikowany. Cały czas coś w Bolonii weryfikują i zmieniają - dlatego tak ich kochamy :lol: ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To działa nie tylko w przypadku Ducati :-) Japonia też tak ma.

 

Dlatego trzeba mieć dostęp do service manuali na bieżąco, oraz specjalizować się najlepiej w jednej marce, inaczej nie da się w 100% porządnie serwisować motocykli.

 

Ostatnio Texa wprowadziła przyrząd do kontroli napięcia pasków rozrządu, może stąd też zmiana częstotliwości naciągniętych pasków.

http://www.texapoland.pl/prodotti_dett. ... dett&id=37

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio Texa wprowadziła przyrząd do kontroli napięcia pasków rozrządu, może stąd też zmiana częstotliwości naciągniętych pasków.
http://www.texapoland.pl/prodotti_dett. ... dett&id=37

właśnie tą zabawke mam od 2 tyg. - rewelacyjna sprawa - super prosty pomiar - na chwilę obecną same zalety.....

 

a teraz zagryzka dla musieli: wg. tego co piszesz to... lepiej napiąć paski wg. manuala dla najmłodszego egzemplarza w danej rodzinie??? dobrze rozumiem??? jesli dla np. 2008r. powiedzmy 10 hz a dla 2011 15hz (a w międzyczasie nie było modyfikacji mechnicznych) to lepiej przeprowadzić procedurę modelowo dla 2011- po 3 latach pozbyli sie "usterek/chorób wieku dzieciecego" - tak uważasz??? czy wg. Ciebie trzeba się sztywno trzymać manuala???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.