Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Boro

Poważny Tuning silnika Monster S4R

Polecane posty

Na Zimę będę sporo kombinował z Monsterem którego kupiłem od Gorzko. Zmiany Stylistyczne swoją drogą. Ale chciałbym żeby przybyło kilka kucy. Coś zacząłem czytać że zaczyna się od lekkiego kołą zamachowego . Powiedzmy coś takiego :

http://kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&view=artikel&artikel=1230

Od razu powiem że nie za bardzo wiem co dokładnie w silniku się wtedy zmieni. Z chęcią wysłucham jakiś opinii.

Dalej przeglądając tą stronę natrafiłem na większy cylinder. Większa moc itp. Coś takiego

http://kaemna.de/cms_en/katalog.htm?&view=artikel&artikel=1980

Koszt mnie nie przeraża, ale pytanie o inne modyfikacje jakie musiałbym poczynić w Monsterze. Wydech mam taki że sobie poradzi, mam też Power Commander. Tylko Czy dół silnika wytrzyma i co z Zaworami w takim wypadku ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co byś nie zrobił będziesz rozczarowany.

 

edycja "wycieczek osobistych"

 

magda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kup inny motocykl, naprawdę dobrze radzę, mielismy okazje sie poznać i z pełnym przekonaniem uważam że ducati jest nie dla Ciebie.

Co byś nie zrobił będziesz rozczarowany.

 

Nic dodać, nic ująć. Na początek proponuję zrobić porządek z dyndającym na przewodzie klaksonem po szlifie, który ostatnio wykonałeś - będzie to dobra "modyfikacja" w Twoim przypadku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

...nie wiem jakieś takieś opowieści dziwnej treści, kup seee lepiej R1 albo Hayabuse tam sobie można pogrzebać w bebechach i zrobić 400 kucyków ale czy to ma sens?! zwłaszcza ze s4r jest pozbawiony owiewek i z tego pędzącej strzały nigdy nie zrobisz, zresztą dukat to nie gęba u stomatologa że można grzebać co trochę.... :) :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytam poważnie. Zależy mi na tym żeby mieć unikatowy sprzęt a wygląd to dla mnie drugorzędna sprawa. Dlatego chce ingerować w mechanikę. A te kilka koni więcej zawsze się przyda.

 

edycja "wycieczek osobistych"

 

magda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak słyszę że Monster S4R desmoqattro nie idzie jak VTR-a to naprawde wiele mówi o wypowiadającym taka opinię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jest moja opinia. Tylko mechanika który robił mi kilka pierdół przy tym. I nie VTR a TLR.

 

 

Ja nie porównuje. Swój sprzęt staram się mierzyć inną miarą. Kończąc ten OffTopic. Jakbym chciał to bym kupił zx 10, R1 lub CBR. Widać nie chciałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
. Jakbym chciał to bym kupił zx 10, R1 lub CBR. Widać nie chciałem.

a szkoda, bo serce boli patrząc na to co już zdążyłeś z tym motocyklem zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widać, że S4R desmoquatro też nie chciałeś. Trza było kupić Gixa K5 - taniej, i kucy więcej - przeca jak sam powiedziałeś, wygląd to sprawa drugorzędna :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz co Boro - pełen szacun za zapał i checi , ale mam pytanie o taką prosta sprawę: kto Ci napisze indywidualną mapę wtrysku po tych wszystkich modach, skoro w polsce jest 3 certyfikowanych "stroicieli" PC , i na dodatek bez 2-3 tysi nie podchodza do takich map....

nie lepiej kupić sobie ponadprzeciętnie zadbanego S4R , ubrać go w Rizomę i się nim cieszyć , a do zapier... kupić cos bardziej podatnego na mody????

ps. nie zrozum mnie żle , ale wiem ile kosztuje modyfikacja... w vmaxa wyplułem 18 tysi (pełna własna praca - czyli taniej no ok. 5 klocków), kolesiowi robiłem zx-10 = 9 tysi... maszyny- nie powiem - pracuja profi.... ale ta kasa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

...nie wiem szkoda chłopaka może naciął się może liczył że zrobi z tego ze 180 rumaków i wtedy będzie to latało jak ninja albo R1 od świateł do świateł w linii prostej bo po winklach to już w nogawkach pełno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
...nie wiem szkoda chłopaka może naciął się może liczył że zrobi z tego ze 180 rumaków i wtedy będzie to latało jak ninja albo R1 od świateł do świateł w linii prostej bo po winklach to już w nogawkach pełno...

 

Lekkim offtopem - jak to powiedział jeden z potencjalnych nabywców mocno dopasionego 1098 od jednego z naszych klientów, w kwestii porównania z lytrowym K7: "nie, nie - zakręty mnie nie interesują"... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, no, nie trzeba umieć jeździć by mieć 150KM, a że sie przewraca i łamie motocykl, przecież nie wyglad jest najwazniejszy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

563962_439704012741282_1802309704_n.jpg

 

 

Tyle apropo winkli.

 

Postaram się podziałać coś z Monsterem. Jak wyjdzie coś ciekawego to pewnie napiszę. Wtedy ocenicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawde świetna pozycja na motocyklu :lol:

 

A tak na powaznie, to nie wstyd Ci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Stary kupujesz hayabuzerke jak dla murzyna wkladasz turbine i smigasz od swiatla do swiatla ,tumik odkrecasz i dziewczeta na wiosce same widly zostawiaja i majtki sciagaja.S4r jest na tyle fajnym modelem ze z zasady to mozna co najwyzej ,,karbonu nawkladac''.Jak tu kolega wczesniej stwierdzil chudniesz 10 kg i juz masz 1 sec ze swiatel do 100 mniej tanszym kosztem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Caly czas się uczę. Wiele mi jeszcze brakuje.

 

Wstyd mi tylko za takich jak ty. Co nie rozumieją że można pytać i błądzić.

 

 

Nic już tutaj nie napiszę bo temat jest o kan przysłowiowych 4 liter potłuc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak tu kolega wczesniej stwierdzil

 

Lekkim offtopem - koleżanka, jak już :lol:

 

Oj madzia będzie miała mnogo miotłą do zamiatania jutro z rana 8-) ;) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co do foty to nie jest zla ,ale ja osobiscie z taka pozycja na motocyklu w taki zakret bal bym sie wejsc.Takze szacun dla ciebie za odwage.

 

Tak poza tym tematem.Masz czarny kolor motocykla co czyni go wolniejszym od bialej wersji z lampasami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nic już tutaj nie napiszę bo temat jest o kan przysłowiowych 4 liter potłuc.

 

Oj to wielka strata dla tego forum i naszego klubu Ducati...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

....podkreślając fakt iż nie wygląd motocykla się liczy w tym przypadku jak u Boro, idąc tą logiką wynika fakt "iż u kobiety nie liczą się nogi - lecz serce bijące pomiędzy nimi..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wstyd mi tylko za takich jak ty. Co nie rozumieją że można pytać i błądzić.

 

 

.

No nie rozumiem. Można błądzić, można błądzić i pytać, ale pytać, dostać konkretna odpowiedź i błądzić nadal? No tego nie rozumiem rzeczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmmm dziwnie tu jedziecie po rajtuzach posiadaczowi s4r :) . Ja tylko powiem , ze co bys z monsterem nie robił nawet z s4rs to nie poczujesz zeby ci jaja urywało. Jeżeli chciałeś poczuc cos co daje wrażenie braku kontroli nad motocyklem to polecam streetfightera z pełnym układem wydechowym akcesoryjnym i wyłaczoną kontrolą trakcji jezeli bedzie to '"S", napewno się nie zawiedziesz. Jedyne co potrzeba to troche wiecej kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.