arachnia 1 Napisano Wrzesień 16, 2012 Jeśli niedawno kupiłeś i już coś Ci brakuje to najlepiej zmienić motóra, bo wpakujesz kilka tys i po miesiącu znowu wróci temat za małej mocy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Wrzesień 16, 2012 . Jeżeli chciałeś poczuc cos co daje wrażenie braku kontroli nad motocyklem to ... Myśle że z brakiem kontroli to akurat w tym przypadku nie ma problemu :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
2wheels 0 Napisano Wrzesień 16, 2012 Oj musiał sie Wam kolega mocno narazić skoro tak Go obijacie :D . Jeżeli chciałeś poczuc cos co daje wrażenie braku kontroli nad motocyklem to ... Myśle że z brakiem kontroli to akurat w tym przypadku nie ma problemu :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marekst4s 0 Napisano Wrzesień 16, 2012 Dajcie już na luz ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Wrzesień 17, 2012 Dajcie już na luz ;) +1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Wrzesień 17, 2012 Dajcie już na luz ;) +1. Czyta się toto strasznie... winno się skończyć na 3-4 poście. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boro 0 Napisano Wrzesień 17, 2012 A co do tuningu S4R. Czy w oczach niektórych wyglądam tak czy inaczej zaraziłem się tą chorobą która nazywa się Ducati. I to nie po to żeby stratować spod świateł. Nie po to żeby szpanować. Lubie jak mi to gwoździe w silniku tłuką :D Jak ktoś ma pomysły co do tuningu silnika i elementów które mogę w nim zmienić żeby nie pociągnęło to tak jak powiedział kolega kosztów na poziomie 15 k - 20 k. A dało realny wzrost mocy albo przebiegu krzywej momentu (lubię jeździć od środka obrotomierza nie koniecznie go cisnąć aż tak mocno). Zawsze chciałem coś mieć w silniku pogrzebane. A jak teraz mam możliwość żeby sobie na to pozwolić to czemu tego nie zrobić? edycja OT magda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Wrzesień 17, 2012 Sprzedaj to co masz i kupuj Streetfightera. Lepiej na tym wyjdziesz... edycja OT magda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Wrzesień 17, 2012 Widzę Theo ze znów strasz się powrócić do roli pseudomentora, i źródła wszelkiej forumowej wiedzy. Żal. Motomaniax ch*j Was obchodzi Jak wyglada właściciel, jak jeździ, skąd ma kasę i na co chce ja wydać. Napisał pytanie a Wy robicie offtopa. Nie dla wszystkich liczy się latanie po winklach, performance itp. I nie Wam osądzać kto się nadaje na Ducati i jak ma smigac bo patrząc po czasach z Poznania nie widać zwłaszcza u Darka podstaw do krytykowania chłopaka. Tak tak oczywiście cwiczyliscie technikę hahaha. Na swoim 748 i pilot powerze robiłem regularnie takie czasy jak Theo ktory po torach europy lata, na 9 i oponie torowej. I czy ja się gdzieś mądrze itp? Boro jestem z Tobą. Rób co chcesz i nie przejmuj się nimi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mateuss 0 Napisano Wrzesień 17, 2012 I zdecydowanie popieram Krencika. Chłopak chce wywalić kasę na motocykl, a wy się przypieprzyliście. Nie chcecie widać zarobić jako serwis na wymianie elementów - wasz problem. W ogóle pozjadaliście wszystkie rozumy w tej kwestii. Przecież w motocyklach nie chodzi o rozsądek - chce tuningować S4Rs ? niech tuninguje. Jego sprawa a Wam tak naprawdę nie przystoi w tak prymitywny sposób wyśmiewać czyichś pomysłów. Za to powinien być ban. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Wrzesień 17, 2012 bo patrząc po czasach z Poznania nie widać zwłaszcza u Darka podstaw do krytykowania chłopaka Człowieku, a kto Ci powiedział, że ja pojechałem wykręcić czas życia na Poznaniu? Jestem w stanie Cię objechać 16 razy dookoła, zanim nawet to zauważysz. Mam powoli dosyć Twojego pierdolenia trzy po trzy. Ja przynajniej nie przewracam się na każdej wizycie na torze, w czym Ty jesteś mistrzem świata. Boro - ADHD, idiota, poznałem go raz w życiu i pogoniłem z serwisu, jak miał kupić od nas motocykl. Więcej problemów niż pożytku. Otrzeźwiej, a nie faworyzujesz i poklepujesz po plecach idiotów... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Wrzesień 17, 2012 Dobra, jasne, niech będzie. Boro - słuchaj porad lkrencika i mateussa - będzie git ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cinek78 124 Napisano Wrzesień 17, 2012 Jak ktoś ma pomysły co do tuningu silnika i elementów które mogę w nim zmienić żeby nie pociągnęło to tak jak powiedział kolega kosztów na poziomie 15 k - 20 k nie będę Ci pisał co masz zrobić , bo jesteś świadomym człowiekiem - , ale napiszę co ja chcę zrobić, żeby jaja urywało... chcę kupić diabła po szlifie, lub lekkim packu. założyć wałki lub pełne głowice od 1199 - tak powstanie za rozsądne pieniążki 200 konny potwór w owczej skórze :D powodzenia przy projekcie.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kurak 1 Napisano Wrzesień 17, 2012 Może na początku naucz się w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w tym zestawieniu, które masz, a potem myśl o modach. Jeżeli umiesz tym jeździć to będziesz bardzo szybki, a o wyścigach spod świateł zapomnij, kupiłeś złego sprzęta jeżeli to Twój priorytet. Jednak jeżeli dalej Ci za mało poweru, to tylko STF Ci zostaje, tym bardziej, że po Twoich wpisach widać, że kompletnie nie masz pojęcia jak to się robi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Wrzesień 17, 2012 OK, na chłodno. Już kilka tygodni temu dzwoniłeś do mnie w omawianym tu celu. Napomnę, że ciężko to nazwać rozmową, bo nie dajesz dojść do słowa osobie z którą próbujesz prowadzić rozmowę (słowne ADHD) - a próby były ze mną już 3. Wracając do sedna sprawy. Tak jak powiedział Theodor, otrzymałeś konkretne odpowiedzi, ale nadal błądzisz. Powiedziane było, że wszystko należy rozpocząć od postawienia motocykla na hamowni (bo odczucia subiektywne Twojego mechanika w stylu "nie idzie jak VTRa" kompletnie mnie nie interesują) oraz sprawdzenia, co jest na PCIII obecnym na pokładzie motocykla, bo z tego co mi wiadomo była tam mapa "zero". I teraz pytanie zasadnicze: czy którąkolwiek z powyższych czynności zrobiłeś? I mój subiektywny komentarz do sytuacji. Motocykl który posiadasz ma wszystkie podstawowe elementy, pozwalające na swobodną zabawę w podstawowym zakresie podniesienia momentu/mocy (PCIII USB, kompletny układ wydechowy ARROW, otwarty dolot). Uważam, że szukasz poklasku wyrzucając z siebie teksty ile to Ty nie masz na wydanie na tuning, co to mogłeś sobie kupić itp opowieści dziwnej treści. Dla mnie możesz wsadzić w ten motocykl i milion złotych, tylko że jak widać to Twój etap przygody motocyklowej gdzie nie jesteś w sposób właściwy wykorzystać nawet mocy seryjnej, oferowanej przez ten model, nawet gdybyś chciał się ścigać na 1/4 mili, o zabawie na torze nie wspominając. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Boro 0 Napisano Wrzesień 17, 2012 Wiem co mam Wiem co to dolot wydech i Power Commander. Ale zawsze chciałem mieć coś ekstra. Jedni kupują honde Civic i ładują do niej turbinę. Ja chciałbym zrobić coś takiego że z Moim S4R. Bo komu to ma dawać satysfakcje właśnie mi. Więc Opinia czy potrzebuje czy nie więcej mocy powinna być tylko moja własna. Ale ok powalczę narazie z tym co mam. Jak będę dalej działać poszukam info na forach zagranicznych. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Wrzesień 17, 2012 Twój koń, Twoja sprawa. Tylko jak się ma wydawanie majątku na silnik do Twojego ostatniego szukania oszczędności na koszu sprzęgłowym/tarczach? :lol: Kaman, nic tu się "kupy" nie trzyma... Szczęścia życzę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach