Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
krl

999S for Race only.

Polecane posty

krl    0
jaka masa motocykla wyszła ostatecznie?

 

 

Po złożeniu całości jak wróci zawieszenie podam dokładnie masę, cały czas nie dotarł jeszcze tylny stelaż racingowy.

Ale faktycznie gram do grama i robi sie niezła dieta, same pompy RCS są lżejsze od tych oryginalnych o ponad 1kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm, wysyłasz zawias na wymiane spręzyn pod Twoją wagę w kasku, kombi itp nie wiedzac ile wazy motocykl?

 

Pomijam milczeniem wysyłanie tego włochom, zamiast dac zarobić rodzimym serwisom, nawet sciśle współpracujacym z Andreanim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
hmm, wysyłasz zawias na wymiane spręzyn pod Twoją wagę w kasku, kombi itp nie wiedzac ile wazy motocykl?

 

Pomijam milczeniem wysyłanie tego włochom, zamiast dac zarobić rodzimym serwisom, nawet sciśle współpracujacym z Andreanim...

 

 

Jak Polacy, będą gwarantować taką jakość usług i odpowiednie przygotowanie zawieszenia zapewne nie będę wysyłał go do Włoch na razie nauczony przykrym doświadczeniem korzystam z usług firmy Andreani. Pozostaje jednak z nadzieją że doczekam momentu w którym PTM oddając mi amortyzator z tą samą sprężyną i fakturą na której widnieje wymiana sprężyny nie odpisze że widocznie założyli sprężyne nie do tego amortyzatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki PTM jest wszyscy wiemy, jednak nie sa jedyna firmą specjalizujaca się w zawieszeniach oferujących naprawde wysoki poziom i mozliwości warsztatowe z kryciem rur tlenkiem tytanu włącznie.

 

I nie czarujmy się, wymiana sprężyn, uszczelniaczy czy tulei ślizgowych to żadna magia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Jaki PTM jest wszyscy wiemy, jednak nie sa jedyna firmą specjalizujaca się w zawieszeniach oferujących naprawde wysoki poziom i mozliwości warsztatowe z kryciem rur tlenkiem tytanu włącznie.

 

I nie czarujmy się, wymiana sprężyn, uszczelniaczy czy tulei ślizgowych to żadna magia.

 

Kiedyś spróbuję skorzystać z firmy którą polecacie na razie korzystam ze sprawdzonego miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymień śruby na tytanowe, podobno daje to zyski ok. 1 kg...

Tak naprawdę do poważnego ścigania torowego 999 potrzebna nieco inna rama

Cóś takiego...

 

Pozdr. J-999

rs example.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"trochę" inna rama, wachacz, półki, zbiornik, chłodnice :D

 

Prawdziwa R-ka nie ma nic wspólnego z "cywilnym" modelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
"trochę" inna rama, wachacz, półki, zbiornik, chłodnice :D

 

Prawdziwa R-ka nie ma nic wspólnego z "cywilnym" modelem

 

 

Panowie ale tu nie ma mowy ani o poważnym ani nawet o nie poważnym ściganiu. Zamierzam tylko spełniać się na torze jeżdżąc okrążenia na track Day-ch i by robić to bezpiecznie i mieć z tego przyjemność należy przygotować do tego motocykl. Zamierzam więc wykonać niezbędne minimum, 999RS z tego nie da się zrobić i nie zamierzam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

OK... to tylko propozycja modyfikacji, Pierobon podobnież robi takie ramy, albo i lepsze...

Inna propozycja to wymiana silnika na 1198 S, podałem linka w

Motocykle modyfikowane...ale to też jako ciekawostka...bo to i koszty i komplikacja, czasochłonne...

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Kawałek metalu ale jak cieszy :D

 

No prosze. I to sie nazywa porzadna tarcza :D

 

Co prawda to prawda :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kawałek metalu ale jak cieszy :D

 

A co w końcu będzie gryzło te talerze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Kawałek metalu ale jak cieszy :D

 

A co w końcu będzie gryzło te talerze?

 

 

Niestety muszą pozostać oryginalne zaciski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kawałek metalu ale jak cieszy :D

 

A co w końcu będzie gryzło te talerze?

 

 

Niestety muszą pozostać oryginalne zaciski.

 

To czemu zmieniasz tarcze? Nie mają jakoś lepszych parametrów od oryginalnych :roll: No chyba, że oryginały zakończyły żywot? Btw, tania i naprawdę dobra alternatywa http://owiewki24.pl/pl/p/DUCATI-749-848 ... PRZOD/1173 podobno z tej samej linii produkcyjnej co Braking.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Kawałek metalu ale jak cieszy :D

 

A co w końcu będzie gryzło te talerze?

 

 

Niestety muszą pozostać oryginalne zaciski.

 

To czemu zmieniasz tarcze? Nie mają jakoś lepszych parametrów od oryginalnych :roll: No chyba, że oryginały zakończyły żywot? Btw, tania i naprawdę dobra alternatywa http://owiewki24.pl/pl/p/DUCATI-749-848 ... PRZOD/1173 podobno z tej samej linii produkcyjnej co Braking.

 

 

Darek, to są tarcze HP!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No przeca widzę, tarcze ze stali nierdzewnej, czyli troszkę lepszy i ładniejszy zamiennik szarych oryginałów. I jeśli to załączone zdjęcie konkretnie Twojej tarczy to powodzenia w montażu, bo to wersja do starszych modeli z innym offsetem i jeszcze na 6 śrub :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

już nic nie chciałem pisac, ale ciekawy byłem miny Krl-a po przyłożeniu do piasty :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
No przeca widzę, tarcze ze stali nierdzewnej, czyli troszkę lepszy zamiennik oryginałów. I jeśli to załączone zdjęcie konkretnie Twojej tarczy to powodzenia w montażu, bo to wersja do starszych modeli z innym offsetem i jeszcze na 6 śrub :?:

 

 

Ten troszkę lepszy zamiennik oryginałów w zupełnosci wystarczy - jak już napisałem chodzi o poprawę tego co jest aktualnie. Lepsza pompa, lepsze tarcze, lepsze klocki i będzie zdecydowanie lepiej - jak nie to będę :cry: . Zdjęcie jest jedynie poglądowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oki. Pewnie będzie lepiej z dozowalnością i wyczuciem siły. Jednak przy tym setupie jeszcze bym mimo wszystko szarpnął sie na dodatkowy regulator odległości klamki hamulca od kierownicy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Oki. Pewnie będzie lepiej z dozowalnością i wyczuciem siły. Jednak przy tym setupie jeszcze bym mimo wszystko szarpnął sie na dodatkowy regulator odległości klamki hamulca od kierownicy ;)

 

Wszedłem w posiadanie i takowego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Przybyła kolejna część chyba już ostatnia - dziś wszedłem w posiadanie wachacza od modelu 05. w dodatku za naprawdę rozsądne pieniądze.

 

W piątek i sobotę lakierowanie tego i owego i 999s w wersji race będzie można na zima wstawić do salonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nadszedł czas na zawieszenie, zostało zapakowane i wyjeżdża do Andreani na serwis, wymianę sprężyn które są dostosowane do mojej wagi w pełnym rynsztunku, wymianę uszczelniaczy i ewentualnie wymianę części które wyeksploatowały się w czasie kilkuletniej pracy.

 

.

Pozdrawiamy ;)

post-88-1366038906,7776_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.