theodor 2 Napisano Listopad 15, 2012 jaka masa motocykla wyszła ostatecznie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 15, 2012 jaka masa motocykla wyszła ostatecznie? Po złożeniu całości jak wróci zawieszenie podam dokładnie masę, cały czas nie dotarł jeszcze tylny stelaż racingowy. Ale faktycznie gram do grama i robi sie niezła dieta, same pompy RCS są lżejsze od tych oryginalnych o ponad 1kg. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 15, 2012 hmm, wysyłasz zawias na wymiane spręzyn pod Twoją wagę w kasku, kombi itp nie wiedzac ile wazy motocykl? Pomijam milczeniem wysyłanie tego włochom, zamiast dac zarobić rodzimym serwisom, nawet sciśle współpracujacym z Andreanim... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 15, 2012 hmm, wysyłasz zawias na wymiane spręzyn pod Twoją wagę w kasku, kombi itp nie wiedzac ile wazy motocykl? Pomijam milczeniem wysyłanie tego włochom, zamiast dac zarobić rodzimym serwisom, nawet sciśle współpracujacym z Andreanim... Jak Polacy, będą gwarantować taką jakość usług i odpowiednie przygotowanie zawieszenia zapewne nie będę wysyłał go do Włoch na razie nauczony przykrym doświadczeniem korzystam z usług firmy Andreani. Pozostaje jednak z nadzieją że doczekam momentu w którym PTM oddając mi amortyzator z tą samą sprężyną i fakturą na której widnieje wymiana sprężyny nie odpisze że widocznie założyli sprężyne nie do tego amortyzatora. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 15, 2012 Jaki PTM jest wszyscy wiemy, jednak nie sa jedyna firmą specjalizujaca się w zawieszeniach oferujących naprawde wysoki poziom i mozliwości warsztatowe z kryciem rur tlenkiem tytanu włącznie. I nie czarujmy się, wymiana sprężyn, uszczelniaczy czy tulei ślizgowych to żadna magia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 15, 2012 Jaki PTM jest wszyscy wiemy, jednak nie sa jedyna firmą specjalizujaca się w zawieszeniach oferujących naprawde wysoki poziom i mozliwości warsztatowe z kryciem rur tlenkiem tytanu włącznie. I nie czarujmy się, wymiana sprężyn, uszczelniaczy czy tulei ślizgowych to żadna magia. Kiedyś spróbuję skorzystać z firmy którą polecacie na razie korzystam ze sprawdzonego miejsca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 15, 2012 Wymień śruby na tytanowe, podobno daje to zyski ok. 1 kg... Tak naprawdę do poważnego ścigania torowego 999 potrzebna nieco inna rama Cóś takiego... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 15, 2012 "trochę" inna rama, wachacz, półki, zbiornik, chłodnice :D Prawdziwa R-ka nie ma nic wspólnego z "cywilnym" modelem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 15, 2012 "trochę" inna rama, wachacz, półki, zbiornik, chłodnice :D Prawdziwa R-ka nie ma nic wspólnego z "cywilnym" modelem Panowie ale tu nie ma mowy ani o poważnym ani nawet o nie poważnym ściganiu. Zamierzam tylko spełniać się na torze jeżdżąc okrążenia na track Day-ch i by robić to bezpiecznie i mieć z tego przyjemność należy przygotować do tego motocykl. Zamierzam więc wykonać niezbędne minimum, 999RS z tego nie da się zrobić i nie zamierzam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 15, 2012 OK... to tylko propozycja modyfikacji, Pierobon podobnież robi takie ramy, albo i lepsze... Inna propozycja to wymiana silnika na 1198 S, podałem linka w Motocykle modyfikowane...ale to też jako ciekawostka...bo to i koszty i komplikacja, czasochłonne... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 17, 2012 Kawałek metalu ale jak cieszy :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lkrencik 0 Napisano Listopad 17, 2012 Zeliwo? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Listopad 17, 2012 Kawałek metalu ale jak cieszy :D No prosze. I to sie nazywa porzadna tarcza :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 17, 2012 Kawałek metalu ale jak cieszy :D No prosze. I to sie nazywa porzadna tarcza :D Co prawda to prawda :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 17, 2012 Kawałek metalu ale jak cieszy :D A co w końcu będzie gryzło te talerze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 18, 2012 Kawałek metalu ale jak cieszy :D A co w końcu będzie gryzło te talerze? Niestety muszą pozostać oryginalne zaciski. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 18, 2012 Kawałek metalu ale jak cieszy :D A co w końcu będzie gryzło te talerze? Niestety muszą pozostać oryginalne zaciski. To czemu zmieniasz tarcze? Nie mają jakoś lepszych parametrów od oryginalnych :roll: No chyba, że oryginały zakończyły żywot? Btw, tania i naprawdę dobra alternatywa http://owiewki24.pl/pl/p/DUCATI-749-848 ... PRZOD/1173 podobno z tej samej linii produkcyjnej co Braking. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 18, 2012 Kawałek metalu ale jak cieszy :D A co w końcu będzie gryzło te talerze? Niestety muszą pozostać oryginalne zaciski. To czemu zmieniasz tarcze? Nie mają jakoś lepszych parametrów od oryginalnych :roll: No chyba, że oryginały zakończyły żywot? Btw, tania i naprawdę dobra alternatywa http://owiewki24.pl/pl/p/DUCATI-749-848 ... PRZOD/1173 podobno z tej samej linii produkcyjnej co Braking. Darek, to są tarcze HP!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 18, 2012 No przeca widzę, tarcze ze stali nierdzewnej, czyli troszkę lepszy i ładniejszy zamiennik szarych oryginałów. I jeśli to załączone zdjęcie konkretnie Twojej tarczy to powodzenia w montażu, bo to wersja do starszych modeli z innym offsetem i jeszcze na 6 śrub :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 18, 2012 już nic nie chciałem pisac, ale ciekawy byłem miny Krl-a po przyłożeniu do piasty :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 18, 2012 No przeca widzę, tarcze ze stali nierdzewnej, czyli troszkę lepszy zamiennik oryginałów. I jeśli to załączone zdjęcie konkretnie Twojej tarczy to powodzenia w montażu, bo to wersja do starszych modeli z innym offsetem i jeszcze na 6 śrub :?: Ten troszkę lepszy zamiennik oryginałów w zupełnosci wystarczy - jak już napisałem chodzi o poprawę tego co jest aktualnie. Lepsza pompa, lepsze tarcze, lepsze klocki i będzie zdecydowanie lepiej - jak nie to będę :cry: . Zdjęcie jest jedynie poglądowe. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 18, 2012 Oki. Pewnie będzie lepiej z dozowalnością i wyczuciem siły. Jednak przy tym setupie jeszcze bym mimo wszystko szarpnął sie na dodatkowy regulator odległości klamki hamulca od kierownicy ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 18, 2012 Oki. Pewnie będzie lepiej z dozowalnością i wyczuciem siły. Jednak przy tym setupie jeszcze bym mimo wszystko szarpnął sie na dodatkowy regulator odległości klamki hamulca od kierownicy ;) Wszedłem w posiadanie i takowego ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 22, 2012 Przybyła kolejna część chyba już ostatnia - dziś wszedłem w posiadanie wachacza od modelu 05. w dodatku za naprawdę rozsądne pieniądze. W piątek i sobotę lakierowanie tego i owego i 999s w wersji race będzie można na zima wstawić do salonu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 22, 2012 Nadszedł czas na zawieszenie, zostało zapakowane i wyjeżdża do Andreani na serwis, wymianę sprężyn które są dostosowane do mojej wagi w pełnym rynsztunku, wymianę uszczelniaczy i ewentualnie wymianę części które wyeksploatowały się w czasie kilkuletniej pracy. . Pozdrawiamy ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach