Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
krl

999S for Race only.

Polecane posty

krl    0
W zasadzie motocykl jest już ukończony, pozostała do rozwiązania problem wydechu i wahacza.

Widoczny na zdjęciu wahacz z modelu przed liftem zostanie wymieniony na wahacz z modelu 05’ stąd brak łańcucha.

 

 

 

]

No spoko, tylko dwa razy ta sama robota, bo do wymiany wahacza w 999 trzeba całość rozłożyć.

 

Na szczęście to nie moja robota.

 

W tym lakierowaniu nawet ten wahacz jakiś taki ładniejszy jest. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
KRL - taki mial byc wlasnie logotyp Ducati Corse?

Aaaaale Wam zazdroszcze :cry:

 

 

Przeca to stara technologia to i logotyp stary ma być - no i sentyment do tego właśnie logotypu mam, więc z nim od razu 20 koni więcej jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Na Pani Gałce to chyba nowy?

 

 

Na Panigałce tylko nowy :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A na Dukach 'horzowskich' kawoszy?

Toć wyzwanie aby logotypy ustalac wg. lat produkcji... perfetto ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
A na Dukach 'horzowskich' kawoszy?

Toć wyzwanie aby logotypy ustalac wg. lat produkcji... perfetto ;)

 

 

U nas jest pełna demokracja i każdy ma taki logotyp jak sobie wymyśli - choć ja je później naklejam i zawsze mogę coś pomylić ;) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt z tym wahaczem.

To jest niepojete jak zmienia sie na plus wygląd 999 w wersji torowej. Jak dla mnie wyciagnąłeś tym malowaniem to co zepsuli w modelu na drogę. Myśle, że bedzie zapie....nie............... :D :D :D . Nie moge jaki ładny moto sie zrobił :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To jest niepojete jak zmienia sie na plus wygląd 999 w wersji torowej. :

Prawda jest taka że każdy bez wyjątku motocykl sportowy najlepiej wygląda w wersji torowej. Reflektor a szczególnie lusterka nigdy urody nie dodają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
To jest niepojete jak zmienia sie na plus wygląd 999 w wersji torowej. :

Prawda jest taka że każdy bez wyjątku motocykl sportowy najlepiej wygląda w wersji torowej. Reflektor a szczególnie lusterka nigdy urody nie dodają.

 

 

A to prawda, zawsze wersja torowa jest ładniejsza niż cywilna. Jednak są motocykle które wyglądają dobrze i w wersji cywilnej a dodatkowo wersja Race dodaje im tylko smaku. Jednak 999 - moim skromnym zdanie nie należy do tych motocykli w wersji cywilnej, które zaliczam do wyjątkowo udanych ( ja nawet powiedziałbym, że jak na Ducati jest brzydkie). Wersja torowa to już coś zupełnie innego, dziewiątki na tor zyskują diametralnie. Dodatkowo wydają sie znacznie lżejsze a co za tym idzie szybsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukasz innego układu wydechowego czy w inny sposób rozwiązujesz konflikt elementów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Szukasz innego układu wydechowego czy w inny sposób rozwiązujesz konflikt elementów?

 

 

Rozważam trzy opcje:

 

- Zakładam oryginalny wydech.

- Zakładam oryginalny wydech i do niego sam tłumik końcowy + kolektor dolny (wtedy musiałbym nabyć tą dolna rurę)

- Całość jedzie do Pana Spawarki i ten ogarnia sprawę za pomocą cięcia-gięcia i spawania.

 

Na 100% jeszcze decyzja nie zapadła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Profi robota krl :clap:

całość wygląda super, robi wrażenie. no i znów się rozmarzyłem, aby mieś i swoje dziewiątki :idea:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Darek, a to nie jest taki wydech jak w linku...

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-Duc ... 5e02#v4-42

 

może wystarczy sety odsunąć żeby kiełbaski się zmieściły...lub dobrać odpowiednią "przelotkę" odpowiedniej średnicy z nierdzewki i pospawać...???

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Darek, a to nie jest taki wydech jak w linku...

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-Duc ... 5e02#v4-42

 

może wystarczy sety odsunąć żeby kiełbaski się zmieściły...lub dobrać odpowiednią "przelotkę" odpowiedniej średnicy z nierdzewki i pospawać...???

 

Pozdr. J-999

 

 

Nie, w linku wydech jest inny.

By dopasować kolektor do nowego wahacza trzeba położyć rury które idą pod wahaczem w modelu 03-04 sa w pionie w 05 w poziomie i to jest cała zabawa.

 

Na zdjęciu doskonale widać problem.

post-968-1366039047,9582_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

kilka zdjęć z bliska, pompa RCS kierownice TSS i przód dziewiątek.

post-968-1366039060,9491_thumb.jpg

post-968-1366039061,2108_thumb.jpg

post-968-1366039061,4394_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Jaki kąt kierownic wybrałeś?

 

Jeszcze nie ustawiłem ich pod swoje wymagania ale zapewne będą ustawione szerzej niż oryginalne połówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam na mysli kąt w dół okreslony przez producenta. Oryginały maja chyba -12 stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
Mam na mysli kąt w dół okreslony przez producenta. Oryginały maja chyba -12 stopni.

 

 

W dół jest 10'

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To sobie zmień pod wygodę kąt zamontowania rury kierownicy w Clipie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.