krl 0 Napisano Grudzień 28, 2012 W zasadzie motocykl jest już ukończony, pozostała do rozwiązania problem wydechu i wahacza.Widoczny na zdjęciu wahacz z modelu przed liftem zostanie wymieniony na wahacz z modelu 05’ stąd brak łańcucha. ] No spoko, tylko dwa razy ta sama robota, bo do wymiany wahacza w 999 trzeba całość rozłożyć. Na szczęście to nie moja robota. W tym lakierowaniu nawet ten wahacz jakiś taki ładniejszy jest. :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Grudzień 28, 2012 KRL - taki mial byc wlasnie logotyp Ducati Corse? Aaaaale Wam zazdroszcze :cry: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 28, 2012 KRL - taki mial byc wlasnie logotyp Ducati Corse?Aaaaale Wam zazdroszcze :cry: Przeca to stara technologia to i logotyp stary ma być - no i sentyment do tego właśnie logotypu mam, więc z nim od razu 20 koni więcej jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Grudzień 28, 2012 Na Pani Gałce to chyba nowy? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 28, 2012 Na Pani Gałce to chyba nowy? Na Panigałce tylko nowy :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Frencci 5 Napisano Grudzień 28, 2012 A na Dukach 'horzowskich' kawoszy? Toć wyzwanie aby logotypy ustalac wg. lat produkcji... perfetto ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 29, 2012 A na Dukach 'horzowskich' kawoszy?Toć wyzwanie aby logotypy ustalac wg. lat produkcji... perfetto ;) U nas jest pełna demokracja i każdy ma taki logotyp jak sobie wymyśli - choć ja je później naklejam i zawsze mogę coś pomylić ;) :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Grudzień 29, 2012 Fakt z tym wahaczem. To jest niepojete jak zmienia sie na plus wygląd 999 w wersji torowej. Jak dla mnie wyciagnąłeś tym malowaniem to co zepsuli w modelu na drogę. Myśle, że bedzie zapie....nie............... :D :D :D . Nie moge jaki ładny moto sie zrobił :shock: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 29, 2012 To jest niepojete jak zmienia sie na plus wygląd 999 w wersji torowej. : Prawda jest taka że każdy bez wyjątku motocykl sportowy najlepiej wygląda w wersji torowej. Reflektor a szczególnie lusterka nigdy urody nie dodają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 29, 2012 To jest niepojete jak zmienia sie na plus wygląd 999 w wersji torowej. : Prawda jest taka że każdy bez wyjątku motocykl sportowy najlepiej wygląda w wersji torowej. Reflektor a szczególnie lusterka nigdy urody nie dodają. A to prawda, zawsze wersja torowa jest ładniejsza niż cywilna. Jednak są motocykle które wyglądają dobrze i w wersji cywilnej a dodatkowo wersja Race dodaje im tylko smaku. Jednak 999 - moim skromnym zdanie nie należy do tych motocykli w wersji cywilnej, które zaliczam do wyjątkowo udanych ( ja nawet powiedziałbym, że jak na Ducati jest brzydkie). Wersja torowa to już coś zupełnie innego, dziewiątki na tor zyskują diametralnie. Dodatkowo wydają sie znacznie lżejsze a co za tym idzie szybsze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Grudzień 29, 2012 Szukasz innego układu wydechowego czy w inny sposób rozwiązujesz konflikt elementów? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 29, 2012 Szukasz innego układu wydechowego czy w inny sposób rozwiązujesz konflikt elementów? Rozważam trzy opcje: - Zakładam oryginalny wydech. - Zakładam oryginalny wydech i do niego sam tłumik końcowy + kolektor dolny (wtedy musiałbym nabyć tą dolna rurę) - Całość jedzie do Pana Spawarki i ten ogarnia sprawę za pomocą cięcia-gięcia i spawania. Na 100% jeszcze decyzja nie zapadła. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Grudzień 29, 2012 tnij, spawaj na nowo i hajda - ma być custom made machine ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Grudzień 29, 2012 Profi robota krl :clap: całość wygląda super, robi wrażenie. no i znów się rozmarzyłem, aby mieś i swoje dziewiątki :idea: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 29, 2012 Darek, a to nie jest taki wydech jak w linku... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-Duc ... 5e02#v4-42 może wystarczy sety odsunąć żeby kiełbaski się zmieściły...lub dobrać odpowiednią "przelotkę" odpowiedniej średnicy z nierdzewki i pospawać...??? Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Grudzień 29, 2012 Darek, a to nie jest taki wydech jak w linku... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-Duc ... 5e02#v4-42 może wystarczy sety odsunąć żeby kiełbaski się zmieściły...lub dobrać odpowiednią "przelotkę" odpowiedniej średnicy z nierdzewki i pospawać...??? Pozdr. J-999 Nie, w linku wydech jest inny. By dopasować kolektor do nowego wahacza trzeba położyć rury które idą pod wahaczem w modelu 03-04 sa w pionie w 05 w poziomie i to jest cała zabawa. Na zdjęciu doskonale widać problem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Grudzień 29, 2012 No kurczę, ale ślepak ze mnie teraz widać wyraźnie... Dzięki... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Styczeń 8, 2013 kilka zdjęć z bliska, pompa RCS kierownice TSS i przód dziewiątek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 8, 2013 Jaki kąt kierownic wybrałeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Styczeń 8, 2013 Jaki kąt kierownic wybrałeś? Jeszcze nie ustawiłem ich pod swoje wymagania ale zapewne będą ustawione szerzej niż oryginalne połówki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 8, 2013 Mam na mysli kąt w dół okreslony przez producenta. Oryginały maja chyba -12 stopni. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Styczeń 8, 2013 Mam na mysli kąt w dół okreslony przez producenta. Oryginały maja chyba -12 stopni. W dół jest 10' Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Styczeń 8, 2013 Ja bym ustawiał jak mi wygodnie :idea: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 8, 2013 To sobie zmień pod wygodę kąt zamontowania rury kierownicy w Clipie :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Styczeń 8, 2013 Krl? Przód jest groźny he he he bardzo groźny! Jak tam naprawa rurek i dostosowanie.........? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach