Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
delta81

Hebel przód w 748

Polecane posty

Jak poprawić ten mizerny oryginalny hebel?

Zmiana pompy na radialną 18stkę wystarczy?

Czy szukać jakiś innych zacisków? Jakich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dyć na co Ci hamulce jak masz Ducati?

 

To Ty w ogóle wyjeżdżasz tym z garażu? Toto jeździ? Oo

 

Spoko wypycham z garażu, dalej już z górki, więc z pychu pali nieźle :D

Tylko własnie hamować nie chce :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale przepraszam, w jakich okolicznosciach brakuje Ci hamulcy?

Na torze w Radomiu czy na ulicy?

 

Jasne że mozna poprawić heble w dość łatwy sposób, tylko po co robić to ponad potrzeby.

 

Zaciski od 749/999 + pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wszystkie promieniówki montowane fabrycznie w ducati sa takie same. 18mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A zaciski od 9tek czym się różnią od moich?

Inne srednice tloczkow = inne przelozenie hydrauliczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Ja mam takiego moda (zaciski z 9tek pluz pompa z S4RS) u siebie i jestem zadowolony. Jest dużo lepsza dozowalność w porównaniu do serii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja mam takiego moda (zaciski z 9tek pluz pompa z S4RS) u siebie i jestem zadowolony. Jest dużo lepsza dozowalność w porównaniu do serii.

 

A ja mam Twoją pompę od 999 i jeszcze zaciski muszę takie dokupić do swojego pSSa , bo też mi nie hamuje .. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Parę razy w Radomiu bym w bramę wjechał , więc dłubię w zimę ;)

W psiaku do tej pory jezdziłem na gumowych przewodach :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0
Ja mam takiego moda (zaciski z 9tek pluz pompa z S4RS) u siebie i jestem zadowolony. Jest dużo lepsza dozowalność w porównaniu do serii.

 

A ja mam Twoją pompę od 999 i jeszcze zaciski muszę takie dokupić do swojego pSSa , bo też mi nie hamuje .. ;)

 

Będzie Pan zadowolony... ;D

 

Ale wymienić trzeba też przewody bo inne są kąty na końcówkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam porownanie w S4. Moj na pompie promieniowej i S4 na standardzie. Te same klocki. Z promieniowka wieksza dozowalnosc i sila hamowania, mimo ze przy slabych hamowaniach jest zludzenie odwrotne. Tak wiec wymiana samej pompy juz daje wymierne efekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wwk, Radziu, też Was pogięło? No i na co Wam takie hamulce na torze/drodze? 'po co robić to ponad potrzeby'?

Nie bardzo rozumiem po co te proby zlosliwosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wwk, Radziu, też Was pogięło? No i na co Wam takie hamulce na torze/drodze? 'po co robić to ponad potrzeby'?

Nie bardzo rozumiem po co te proby zlosliwosci.

 

 

Też nie bardzo rozumiem:

 

Ale przepraszam, w jakich okolicznosciach brakuje Ci hamulcy?

Na torze w Radomiu czy na ulicy?

 

Jasne że mozna poprawić heble w dość łatwy sposób, tylko po co robić to ponad potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W powietrzu unośi się zapach miłości :lol:

Ja się wyłączam , pompe już mam ;)

 

Wwk, Radziu, też Was pogięło? No i na co Wam takie hamulce na torze/drodze? 'po co robić to ponad potrzeby'?

Nie bardzo rozumiem po co te proby zlosliwosci.

 

 

Też nie bardzo rozumiem:

 

Ale przepraszam, w jakich okolicznosciach brakuje Ci hamulcy?

Na torze w Radomiu czy na ulicy?

 

Jasne że mozna poprawić heble w dość łatwy sposób, tylko po co robić to ponad potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem jak hamuje motocykl na oryginalnym ukladzie. Po paru pelnowymiarowych torach jezdzilem i uwazam ze przy takim uzytkowaniu jak Twoje te hamulce sa az nadto wystarczajace. Warto za to na pewno zainteresowac sie kilkoma istotniejszymi modami. Jak zakladasz temat to chyba powinienes sie liczyc z komentazami tego. I takie jest moje zdanie. Modyfikacja hamulcy do jazdy na torze w radomiu to jak kupowanie sobie 1098 by tam latac.

Chcesz, Twoja sprawa, ale temat absurdalny w takim wypadku jak Twoj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aaa to przepraszam, zapomniałem, że Ty wiesz wszystko najlepiej, jeździłeś każdym motocyklem wszędzie i w każdych warunkach, a nawet wiesz gdzie i jak będę użytkował swój motocykl i hamulce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wwk    0

Ja mam dukata tylko i wyłącznie na ulicę i uważam, że lepsze hamulce są ważniejsze niż większa moc. A, ze mnie pogięło - wydaje mi się, że w przypadku mojego monstera przy paru innych rzeczach mnie bardziej pogięło niż w przypadku hamulców. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W temacie coś chciałem.

 

Jeździłem 996 na oryginałach, potem na zamontowanej promieniówce i monoblockach z 1098 - w warunkach drogowo-radomskich, no może poza troszkę lepszą dozowalnością w przypadku setu z 1098, nie widziałem różnicy, wręcz lepiej się czułem po powrocie do oryginału.

 

Mam wrażenie, że potężne hamulce w jakie jest wyposażony dajmy na to 1098, sprawdzają się jedynie w warunkach torowych gdzie musisz ostro hamować z mega prędkości przed ostrym nawrotem. W warunkach drogowych (tu miałem okazje wiele razy sprawdzić), gdzie przyczepność asfaltu jest znacznie słabsza, ten setup jest stanowczo za ostry. Wiele razy zblokowałem przednie koło na szczęście bez konsekwencji w postaci gleby.

 

W moim 749 po kilku kółkach na Poznaniu, klamka zaczynała ostro wpadać na końcu prostej przed patelnią, mimo nowego płynu RBF600, i musiałem podkręcać klamkę co by więcej zakresu pracy pompy wykonywała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.