Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
Kamil9912

Wydzielone - 999 z Białegostoku

Polecane posty

Ja tylko słyszałem, zmień/ przesteruj główkę ramy, na "do jazdy po drogach publicznych", no chyba, że tylko na tor...

Pozdr. J-999

P.S. Fajny tłumik :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja tylko słyszałem, zmień/ przesteruj główkę ramy, na "do jazdy po drogach publicznych", no chyba, że tylko na tor...

Pozdr. J-999

P.S. Fajny tłumik :mrgreen:

A co słyszałeś, mam rozumieć, że jeździł po torze??? Zależy mi na każdej najmniejszej informacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja tylko słyszałem, zmień/ przesteruj główkę ramy, na "do jazdy po drogach publicznych", no chyba, że tylko na tor...

Pozdr. J-999

P.S. Fajny tłumik :mrgreen:

 

 

 

Kolego czy wiesz coś więcej na jego temat, jakieś wady, zalety ??? Jak był jeżdżony???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam pokazuje mój nowy nabytek.... Kupiłem niedawno w Białymstoku, może ktoś go zna...

 

Theo - czy mi się tylko wydaje, czy to ten sam co był u nas w zeszłym roku na sprawdzenie? :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałem niczego konkretnego, ot koledzy z pracy co dojeżdżają do roboty z Białegostoku, a co nieco orientują "się w motorach" mówili, że widzieli czarne 999, i czy znam gościa..., chyba lewa rączka letko ugęta ze zdjęć coś mi się widzi... ale może Darek coś więcej wie???

 

Pozdr. J.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem przekonany czy to ta sama sztuka, ale raczej tak. Coś z nim było zdrowo nie tak w kwestii ramy, nie pamiętam już konkretnie co, ale gość odjechał od nas mocno szarozielony.

 

EDIT:

 

Tak to ten sam - kontrolkę "CHECK-ENGINE" (przynajmniej na załączonym zdjęciu) nadal ma zaklejoną czarnym plastrem :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie jestem przekonany czy to ta sama sztuka, ale raczej tak. Coś z nim było zdrowo nie tak w kwestii ramy, nie pamiętam już konkretnie co, ale gość odjechał od nas mocno szarozielony.

 

EDIT:

 

Tak to ten sam - kontrolkę "CHECK-ENGINE" (przynajmniej na załączonym zdjęciu) nadal ma zaklejoną czarnym plastrem :lol:

 

 

 

 

Możesz coś więcej powiedzieć na jego temat??? Co z nim było nie tak, co z tą kontrolką, z ramą??? Chyba wlazłem w minę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Musielibyśmy go mieć jeszcze raz przed oczami, możliwe że sprzedający usunął wady ukryte, chociaż po zdjęciach widzę że nie bardzo. Patrząc na zdjęcie z boku motocykla, spójrz na "przerwę" między przednim kołem a owiewką/wypełnieniem pługa i porównaj ze zdjęciem fabrycznego nowego oegzemplaża, a następnie sam sobie odpowiedz na pytanie co jest nie tak z ramą.

 

Palący się CheckEngine to chyba najmniejszy problem w tym egzemplażu.

 

Przykro przekazywać takie wieści, szczerze współczuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Musielibyśmy go mieć jeszcze raz przed oczami, możliwe że sprzedający usunął wady ukryte, chociaż po zdjęciach widzę że nie bardzo. Patrząc na zdjęcie z boku motocykla, spójrz na "przerwę" między przednim kołem a owiewką/wypełnieniem pługa i porównaj ze zdjęciem fabrycznego nowego oegzemplaża, a następnie sam sobie odpowiedz na pytanie co jest nie tak z ramą.

 

Palący się CheckEngine to chyba najmniejszy problem w tym egzemplażu.

 

Przykro przekazywać takie wieści, szczerze współczuję.

 

 

 

No patrząc na zdjęcia od wujka google, przerwa jest jakby troszkę większa, ramę sprawdzałem raczej dokładnie, nie było widać, że jest podbita, motocykl prowadzi się ok, co prawda posiada amor skrętu ale chyba bym to wyczuł, z naciskiem na chyba, a kontrolka się nie pali i nie jest zaklejona. Czy jesteś pewien, że to ten???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, to ten sam. A ten "check" zapala sie chodziaż przy starcie zegarów czy nigdy się nie pali? Tu na zdjęciu ewidentnie widać że coś jest podklejone czy w inny sposób ściemnione szkło omawianej kontrolki

M3288291_3.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak, to ten sam. A ten "check" zapala sie chodziaż przy starcie zegarów czy nigdy się nie pali? Tu na zdjęciu ewidentnie widać że coś jest podklejone czy w inny sposób ściemnione szkło omawianej kontrolki

 

 

 

Sprawdze dokładnie jutro ale dzisiaj chyba noc nie przespana....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ramę to sprawdź w specjalistycznym zakładzie. I bez paniki - jak coś wyraźnie bedzie nieteges ( a krzywa rama to raczej drobnostka nie jest ), to masz prawo sprzęta oddać, mimo zapisu w umowie o "kupujący zapoznał się ze stanem technicznym", więc śpij spokojnie - zmartwienie może mieć większe sprzedawca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam pokazuje mój nowy nabytek.... Kupiłem niedawno w Białymstoku, może ktoś go zna...

 

Theo - czy mi się tylko wydaje, czy to ten sam co był u nas w zeszłym roku na sprawdzenie? :?

 

Tak, ewidentnie było cos nie tak. Warto byłoby się dokładnie przyjżeć raz jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witam pokazuje mój nowy nabytek.... Kupiłem niedawno w Białymstoku, może ktoś go zna...

 

Theo - czy mi się tylko wydaje, czy to ten sam co był u nas w zeszłym roku na sprawdzenie? :?

 

Tak, ewidentnie było cos nie tak. Warto byłoby się dokładnie przyjżeć raz jeszcze.

 

 

Zwołuje dzisiaj ekipę i rozbieramy motura ale wstępnie chciałbym się umówić na wizytę u was, jak tam terminy??? Wciśniecie mnie gdzieś w połowie listopada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zmień/ przesteruj główkę ramy,

 

 

A potem sprawdzaj....

Pozdr. J-999

 

To nie ma wpływu na rozstaw osi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No własnie, niemal wszyscy mysla że obrót mimośrodu w główce ramy w SBK ma wpływ na rozstaw osi motocykla. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie o to chodzi, i nie wszyscy tak myślą... i nie wszyscy są najmądrzejsi... :mrgreen: ot co.

Proponowałem, żeby chłopak miał punkt zaczepienia.

Pozdr. J-999

P.S.

Po prostu nie wierzą, żeby była rama krzywa, bez zniszczenia:

lag, półek, koła tarcz itp... ale może też tak być, że po prostu komuś się "opłacało" wymienić uszkodzone elementy a rama została, jak została, w każdym razie bez sprawdzenia nie da się ugryźć na podstawie domniemywań....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za uwagi, dzisiaj dobrałem się do zegarów, sprytne rozwiązanie z tą taśmą, wcześniej nie zauważyłem tego, wstępnie obejrzałem ramę, nie widać śladów uderzenia, do końca tygodnia sprawdzę dokładną geometrię, klekot proszę napisz coś na temat ustawienia główki, szukam na necie, nie mogę nic znaleźć, a przyznam, że nigdy o tym nie słyszałem. Motocykl bardzo ciężko pali, znalazłem ciekawy przełącznik, pozycja wyłączona powoduje, że nie kręci rozrusznikiem... podejrzewając, że od tego zacznę aby wyeliminować błąd komputera, ktoś tam zdrowo nabroił. Ludzka pomysłowość nie zna granic, czuje, że będę miał niezłą przeprawę. Będę na bierząco informował o postępach w pracach i nowych niespodziankach ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz mozliwość zwrotu to go zwróć. Fajniej jest kupić tańszego i nawet starszego duka, ale w relatywnie dobrym stanie technicznym, a nie odmalowanego "trupa" podklejonego taśmą po przejściach, jak ten egzemplaż.

 

Ale koniec końców, to Twój koń więc i Twoja decyzja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli masz mozliwość zwrotu to go zwróć. Fajniej jest kupić tańszego i nawet starszego duka, ale w relatywnie dobrym stanie technicznym, a nie odmalowanego "trupa" podklejonego taśmą po przejściach, jak ten egzemplaż.

 

Ale koniec końców, to Twój koń więc i Twoja decyzja.

 

 

Wiesz, decyzję podejmę, dopiero jak dokładnie wszystko sprawdzę, sprzedający jest trudny w kontakcie, nie napłaciłem także za niego, a znaleść coś idealnego także jest ciężko, jeżeli motocykl okaże się w stanie dostatecznym, jeżeli da się go zrobić z kosztem do 4000-5000 zostaje i dam mu drugie życie, ma w sobie coś, nie wiem jak to wytłumaczyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.