Kamil9912 0 Napisano Październik 29, 2012 Witam pokazuje mój nowy nabytek.... Kupiłem niedawno w Białymstoku, może ktoś go zna... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
k3ss 0 Napisano Październik 29, 2012 ja nie znam, ale zacny batmobil :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Październik 29, 2012 Ja tylko słyszałem, zmień/ przesteruj główkę ramy, na "do jazdy po drogach publicznych", no chyba, że tylko na tor... Pozdr. J-999 P.S. Fajny tłumik :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil9912 0 Napisano Październik 29, 2012 Ja tylko słyszałem, zmień/ przesteruj główkę ramy, na "do jazdy po drogach publicznych", no chyba, że tylko na tor...Pozdr. J-999 P.S. Fajny tłumik :mrgreen: A co słyszałeś, mam rozumieć, że jeździł po torze??? Zależy mi na każdej najmniejszej informacji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil9912 0 Napisano Październik 29, 2012 Ja tylko słyszałem, zmień/ przesteruj główkę ramy, na "do jazdy po drogach publicznych", no chyba, że tylko na tor...Pozdr. J-999 P.S. Fajny tłumik :mrgreen: Kolego czy wiesz coś więcej na jego temat, jakieś wady, zalety ??? Jak był jeżdżony??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 29, 2012 Witam pokazuje mój nowy nabytek.... Kupiłem niedawno w Białymstoku, może ktoś go zna... Theo - czy mi się tylko wydaje, czy to ten sam co był u nas w zeszłym roku na sprawdzenie? :? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Październik 29, 2012 Nie słyszałem niczego konkretnego, ot koledzy z pracy co dojeżdżają do roboty z Białegostoku, a co nieco orientują "się w motorach" mówili, że widzieli czarne 999, i czy znam gościa..., chyba lewa rączka letko ugęta ze zdjęć coś mi się widzi... ale może Darek coś więcej wie??? Pozdr. J. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 29, 2012 Nie jestem przekonany czy to ta sama sztuka, ale raczej tak. Coś z nim było zdrowo nie tak w kwestii ramy, nie pamiętam już konkretnie co, ale gość odjechał od nas mocno szarozielony. EDIT: Tak to ten sam - kontrolkę "CHECK-ENGINE" (przynajmniej na załączonym zdjęciu) nadal ma zaklejoną czarnym plastrem :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil9912 0 Napisano Październik 29, 2012 Nie jestem przekonany czy to ta sama sztuka, ale raczej tak. Coś z nim było zdrowo nie tak w kwestii ramy, nie pamiętam już konkretnie co, ale gość odjechał od nas mocno szarozielony. EDIT: Tak to ten sam - kontrolkę "CHECK-ENGINE" (przynajmniej na załączonym zdjęciu) nadal ma zaklejoną czarnym plastrem :lol: Możesz coś więcej powiedzieć na jego temat??? Co z nim było nie tak, co z tą kontrolką, z ramą??? Chyba wlazłem w minę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 29, 2012 Musielibyśmy go mieć jeszcze raz przed oczami, możliwe że sprzedający usunął wady ukryte, chociaż po zdjęciach widzę że nie bardzo. Patrząc na zdjęcie z boku motocykla, spójrz na "przerwę" między przednim kołem a owiewką/wypełnieniem pługa i porównaj ze zdjęciem fabrycznego nowego oegzemplaża, a następnie sam sobie odpowiedz na pytanie co jest nie tak z ramą. Palący się CheckEngine to chyba najmniejszy problem w tym egzemplażu. Przykro przekazywać takie wieści, szczerze współczuję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil9912 0 Napisano Październik 29, 2012 Musielibyśmy go mieć jeszcze raz przed oczami, możliwe że sprzedający usunął wady ukryte, chociaż po zdjęciach widzę że nie bardzo. Patrząc na zdjęcie z boku motocykla, spójrz na "przerwę" między przednim kołem a owiewką/wypełnieniem pługa i porównaj ze zdjęciem fabrycznego nowego oegzemplaża, a następnie sam sobie odpowiedz na pytanie co jest nie tak z ramą. Palący się CheckEngine to chyba najmniejszy problem w tym egzemplażu. Przykro przekazywać takie wieści, szczerze współczuję. No patrząc na zdjęcia od wujka google, przerwa jest jakby troszkę większa, ramę sprawdzałem raczej dokładnie, nie było widać, że jest podbita, motocykl prowadzi się ok, co prawda posiada amor skrętu ale chyba bym to wyczuł, z naciskiem na chyba, a kontrolka się nie pali i nie jest zaklejona. Czy jesteś pewien, że to ten??? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 29, 2012 Tak, to ten sam. A ten "check" zapala sie chodziaż przy starcie zegarów czy nigdy się nie pali? Tu na zdjęciu ewidentnie widać że coś jest podklejone czy w inny sposób ściemnione szkło omawianej kontrolki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil9912 0 Napisano Październik 29, 2012 Tak, to ten sam. A ten "check" zapala sie chodziaż przy starcie zegarów czy nigdy się nie pali? Tu na zdjęciu ewidentnie widać że coś jest podklejone czy w inny sposób ściemnione szkło omawianej kontrolki Sprawdze dokładnie jutro ale dzisiaj chyba noc nie przespana.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Październik 29, 2012 ramę to sprawdź w specjalistycznym zakładzie. I bez paniki - jak coś wyraźnie bedzie nieteges ( a krzywa rama to raczej drobnostka nie jest ), to masz prawo sprzęta oddać, mimo zapisu w umowie o "kupujący zapoznał się ze stanem technicznym", więc śpij spokojnie - zmartwienie może mieć większe sprzedawca. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 30, 2012 Witam pokazuje mój nowy nabytek.... Kupiłem niedawno w Białymstoku, może ktoś go zna... Theo - czy mi się tylko wydaje, czy to ten sam co był u nas w zeszłym roku na sprawdzenie? :? Tak, ewidentnie było cos nie tak. Warto byłoby się dokładnie przyjżeć raz jeszcze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil9912 0 Napisano Październik 30, 2012 Witam pokazuje mój nowy nabytek.... Kupiłem niedawno w Białymstoku, może ktoś go zna... Theo - czy mi się tylko wydaje, czy to ten sam co był u nas w zeszłym roku na sprawdzenie? :? Tak, ewidentnie było cos nie tak. Warto byłoby się dokładnie przyjżeć raz jeszcze. Zwołuje dzisiaj ekipę i rozbieramy motura ale wstępnie chciałbym się umówić na wizytę u was, jak tam terminy??? Wciśniecie mnie gdzieś w połowie listopada? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 30, 2012 Napisz prosze w tej sprawie na [email protected] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Październik 30, 2012 zmień/ przesteruj główkę ramy, A potem sprawdzaj.... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 30, 2012 zmień/ przesteruj główkę ramy, A potem sprawdzaj.... Pozdr. J-999 To nie ma wpływu na rozstaw osi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Październik 30, 2012 No własnie, niemal wszyscy mysla że obrót mimośrodu w główce ramy w SBK ma wpływ na rozstaw osi motocykla. :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Październik 30, 2012 Nie o to chodzi, i nie wszyscy tak myślą... i nie wszyscy są najmądrzejsi... :mrgreen: ot co. Proponowałem, żeby chłopak miał punkt zaczepienia. Pozdr. J-999 P.S. Po prostu nie wierzą, żeby była rama krzywa, bez zniszczenia: lag, półek, koła tarcz itp... ale może też tak być, że po prostu komuś się "opłacało" wymienić uszkodzone elementy a rama została, jak została, w każdym razie bez sprawdzenia nie da się ugryźć na podstawie domniemywań.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil9912 0 Napisano Październik 30, 2012 Dzięki chłopaki za uwagi, dzisiaj dobrałem się do zegarów, sprytne rozwiązanie z tą taśmą, wcześniej nie zauważyłem tego, wstępnie obejrzałem ramę, nie widać śladów uderzenia, do końca tygodnia sprawdzę dokładną geometrię, klekot proszę napisz coś na temat ustawienia główki, szukam na necie, nie mogę nic znaleźć, a przyznam, że nigdy o tym nie słyszałem. Motocykl bardzo ciężko pali, znalazłem ciekawy przełącznik, pozycja wyłączona powoduje, że nie kręci rozrusznikiem... podejrzewając, że od tego zacznę aby wyeliminować błąd komputera, ktoś tam zdrowo nabroił. Ludzka pomysłowość nie zna granic, czuje, że będę miał niezłą przeprawę. Będę na bierząco informował o postępach w pracach i nowych niespodziankach ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Październik 30, 2012 Jeśli masz mozliwość zwrotu to go zwróć. Fajniej jest kupić tańszego i nawet starszego duka, ale w relatywnie dobrym stanie technicznym, a nie odmalowanego "trupa" podklejonego taśmą po przejściach, jak ten egzemplaż. Ale koniec końców, to Twój koń więc i Twoja decyzja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil9912 0 Napisano Październik 30, 2012 Jeśli masz mozliwość zwrotu to go zwróć. Fajniej jest kupić tańszego i nawet starszego duka, ale w relatywnie dobrym stanie technicznym, a nie odmalowanego "trupa" podklejonego taśmą po przejściach, jak ten egzemplaż. Ale koniec końców, to Twój koń więc i Twoja decyzja. Wiesz, decyzję podejmę, dopiero jak dokładnie wszystko sprawdzę, sprzedający jest trudny w kontakcie, nie napłaciłem także za niego, a znaleść coś idealnego także jest ciężko, jeżeli motocykl okaże się w stanie dostatecznym, jeżeli da się go zrobić z kosztem do 4000-5000 zostaje i dam mu drugie życie, ma w sobie coś, nie wiem jak to wytłumaczyć... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Alcapone 0 Napisano Październik 30, 2012 Byl tu kiedys temat o profesjonalnej firmie co prostuje motocyklowe ramy... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach