krl 0 Napisano Listopad 20, 2012 Ducati zapowiedziało powołanie Bernhard Gobmeier na stanowisko Dyrektora Generalnego Ducati Corse. B. Gobmeier, 53 lat, ma dużą wiedzę w świecie sportów motorowych, potwierdzoną doświadczeniami Project Manager w BMW Superbike. Bernhard Gobmeier będzie bezpośrednio raportował do Gabriele Del Torchio, Prezesa Ducati Motor Holding, może liczyć na doświadczenie i wsparcie Filippo Preziosi. Który do tej pory był Dyrektor Generalny Ducati Corse a obecnie został mianowany Dyrektorem Badań i Rozwoju Ducati Motor Holding. Preziosi będzie raportował do Dyrektora Generalnego Ducati Motor Holding, Claudio Domenicali. Osobą odpowiedzialną bezpośrednio za projekt MotoGP został Paolo Ciabatti. Paolo ma olbrzymie doświadczenie w sportach motorowych, pracował już wcześniej dla Ducati a ostatnio odpowiadał za koordynację działań i projekt World Superbike. Rolę osoby odpowiedzialnej za projekt Ducati Superbike otrzymał Ernesto Marinelli, który jest w tej roli już dwa sezony. Zarówno Ciabatti jak i Marinelli będą raportowali bezpośrednio do Bernhard Gobmeier. Co to oznacza dla nas fanów marki i kibiców – oznacza to że w Ducati zostają wprowadzone dość duże zmiany, zapowiedziano także, plan który sięga roku 2015 w którym Ducati przewiduje ponowną walkę o tytuł w MotoGP. Oznacza to także i to jest dobra wiadomość, że szefostwo Audi zaczyna bardziej przyglądać się poczynaniom Ducati i przejmuje koordynacje tych projektów a biorąc pod uwagę doświadczenia Audi w budowaniu projektów w wyścigach, zasoby finansowe i ludzkie w Audi – można mieć nadzieję. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo77 0 Napisano Listopad 20, 2012 Jak to mawiają - nadzieja zawsze umiera jako ostatnia. Walka o tytuł dopiero w 2015? - zapewne chodzi nie o walkę a sam tytuł ;) Taki scenariusz bardzo mi się podoba :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 20, 2012 Ducati ogłosiło Bernharda Gobmeiera nowym dyrektorem generalnym Ducati Corse . Niemiecki inżynier posiada bardzo duże doświadczenie w świecie sportów motocyklowych , potwierdzone sukcesami przy Projekt Manager BMW Superbike . Techniczne i organizacyjne umiejętności pięćdziesięcio trzy letniego menedżera stworzy ( :?: :roll: )warunki dla nowego etapu rozwoju które Ducati zmierzyło po niedawnym przejęciu przez Grupę Audi. Bernhard Gobmeier zgłosił się bezpośrednio do Gabriele Del Torchio, prezesa Ducati Motor Holding . Filippo Preziosi natomiast , dotychczasowy dyrektor generalny Ducati Corse , został mianowany Dyrektorem Badań i Rozwoju Ducati Motor Holding, Prestiżowa i strategiczna rola dla czterdziesto cztero włoskiego inżyniera , pozwoli wykorzystać jego duże doświadczenie po osiemnastu latach z Ducati, w tym dwanaście w Ducati Corse . Paolo Ciabattiego natomiast , po doświadczeniach w koordynacji World Superbike Championship ,gdzie piastował stanowisko dyrektora naczelnego -mianowano dyrektorem projektu MotoGP. Kolejne zmiany i nominacje / degradacje Ducati ogłasza na styczeń 2013 r . Zmiany zmiany zmiany - oby tylko na lepsze :!: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 20, 2012 Też uwazam, że idzie na lepsze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 20, 2012 Info już jest, widze że mamy taką samą prasówkę ;) :lol: viewtopic.php?f=74&t=10285 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 20, 2012 Można to połączyć lub wykluczyć powtarzajaca sie? zrobione szybciej by było po wykorzystaniu przycisku "zgłoś" ;) magda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 20, 2012 Info już jest, widze że mamy taką samą prasówkę ;) :lol: viewtopic.php?f=74&t=10285 Tak jakoś wyszło piszę , gadam przez telefon , wrzucam i ni ma :D Audi wkracza z precyzyjnie przygotowanym niemieckim planem :D oby oby chopy ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 20, 2012 Mam pytanie. Czy Preziosi będzie w jakis sposób zalezny od Bernhard Gobmeier. Czy tylko bedą zdawać relacje dwóm innym w celu wypracowania na najwyzszym szczeblu decyzji bez ich fochów........ :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 20, 2012 Mam pytanie. Czy Preziosi będzie w jakis sposób zalezny od Bernhard Gobmeier. Czy tylko bedą zdawać relacje dwóm innym w celu wypracowania na najwyższym szczeblu decyzji bez ich fochów........ :D Wydaje mi się ,że Filippo będzie zależny od Bernarda . Niemiec pracując bezpośrednio "na torze" , otrzymuje informacje od jeżdzców testowych i zawodników na temat tego co motocyklowi powinno się poprawić , ewolucja jakiego podzespołu idzie w dobrym kierunku a jakiego jest zupełnie "be" . To on bezpośrednio określa zarys zmian motocykla natomiast Filippo pracuje przy projektowaniu nowych elementów które spełnią kryteria Gombeiera . Dobrze rozumuję :?: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 20, 2012 Mam pytanie. Czy Preziosi będzie w jakis sposób zalezny od Bernhard Gobmeier. Czy tylko bedą zdawać relacje dwóm innym w celu wypracowania na najwyższym szczeblu decyzji bez ich fochów........ :D Wydaje mi się ,że Filippo będzie zależny od Bernarda . Niemiec pracując bezpośrednio "na torze" , otrzymuje informacje od jeżdzców testowych i zawodników na temat tego co motocyklowi powinno się poprawić , ewolucja jakiego podzespołu idzie w dobrym kierunku a jakiego jest zupełnie "be" . To on bezpośrednio określa zarys zmian motocykla natomiast Filippo pracuje przy projektowaniu nowych elementów które spełnią kryteria Gombeiera . Dobrze rozumuję :?: Z jednej strony masz rację z drugiej, Preziosi odpowiada za projektowanie więc jego zadanie poza poprawianiem istniejących detali i części jest szukanie i projektowanie zupełnie nowych rozwiązań. Zapewne to dobry kierunek - Preziosi będzie mógł się skupić na wizjach i poszukiwaniach – jednocześnie pozostając w bezpiecznej odległości od zespołu więc nie będzie mógł wywierać presji na zawodnikach – twierdząc, że jego wizja jest słuszna a jedynie ich wykonanie jest słabe. Do tej pory większość zawodników pracujących bezpośrednio z Preziosim narzekało że nie słuchał ich zdania twierdząc że obliczenia i komputer mówi coś innego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Listopad 20, 2012 Wydaje mi się, że Filippo będzie zależny od Bernarda. Niemiec pracując bezpośrednio "na torze" , otrzymuje informacje od jeżdzców testowych i zawodników na temat tego co motocyklowi powinno się poprawić, ewolucja jakiego podzespołu idzie w dobrym kierunku a jakiego jest zupełnie "be" . To on bezpośrednio określa zarys zmian motocykla natomiast Filippo pracuje przy projektowaniu nowych elementów które spełnią kryteria Gombeiera . Dobrze rozumuję :?: Połączenie włoskiej fantazji z niemiecką precyzją (i kasą) - będzie dobrze. Myślę, że Niemcy dokładnie przemyśleli strategię, to przecież ich siła, tzw. 'Ordnung muß sein' :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 20, 2012 Aby nie wyszło z tego potem: "... arbait mach frei" :o :( ... J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 20, 2012 Polecam poczytac. Szczególnie komentarze Damiana Sapińskiego pod artykułem!!!!!! Z tego co pisze mick F. to prezisi idzie w odstawkę MOCNO!!!! Ciekawe rzeczy tez pisze Damian jakimi srodkami BMW próbuje dorównać Ducati i innym..... http://motormania.com.pl/sport/motogp/m ... ie-faktem/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 20, 2012 Polecam poczytac. Szczególnie komentarze Damiana Sapińskiego pod artykułem!!!!!!Z tego co pisze mick F. to preziosi idzie w odstawkę MOCNO!!!! Ciekawe rzeczy tez pisze Damian jakimi srodkami BMW próbuje dorównać Ducati i innym..... http://motormania.com.pl/sport/motogp/m ... ie-faktem/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 20, 2012 Polecam poczytac. Szczególnie komentarze Damiana Sapińskiego pod artykułem!!!!!!Z tego co pisze mick F. to preziosi idzie w odstawkę MOCNO!!!! Ciekawe rzeczy tez pisze Damian jakimi srodkami BMW próbuje dorównać Ducati i innym..... http://motormania.com.pl/sport/motogp/m ... ie-faktem/ KRL! Oskar! Jakitaki! Klekot! Mówcie coś!!!!!!! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 20, 2012 Polecam poczytac. Szczególnie komentarze Damiana Sapińskiego pod artykułem!!!!!!Z tego co pisze mick F. to preziosi idzie w odstawkę MOCNO!!!! Ciekawe rzeczy tez pisze Damian jakimi srodkami BMW próbuje dorównać Ducati i innym..... http://motormania.com.pl/sport/motogp/m ... ie-faktem/ KRL! Oskar! Jakitaki! Klekot! Mówcie coś!!!!!!! By wyrazić swoją opinię w tej materii musiałbym popełnić jakiś wielostronicowy artykuł, ponieważ nie da się patrzeć na osiągnięcia Ducati lub ich brak nie sięgając do Historii, więc nie będę was zanudzał. Co do MotorManii jestem zagorzałym przeciwnikiem i niestety nie jestem wstanie przebrnąć przez większość pojawiających się tam artykułów lub inaczej po przeczytaniu jednego mam wrażenie, że znam lub czytałem już wszystkie inne, włącznie z tymi które dopiero powstaną. Odnosząc się do teorii, artykułów i komentarzy Micka są mi bardzo dalekie a odkąd pojawia się jako komentator oglądam wyścigi z jedynym słusznym komentarzem Randyego Mamoli. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Listopad 20, 2012 Polecam poczytac. Szczególnie komentarze Damiana Sapińskiego pod artykułem!!!!!!Z tego co pisze mick F. to preziosi idzie w odstawkę MOCNO!!!! Ciekawe rzeczy tez pisze Damian jakimi srodkami BMW próbuje dorównać Ducati i innym..... http://motormania.com.pl/sport/motogp/m ... ie-faktem/ KRL! Oskar! Jakitaki! Klekot! Mówcie coś!!!!!!! By wyrazić swoją opinię w tej materii musiałbym popełnić jakiś wielostronicowy artykuł, ponieważ nie da się patrzeć na osiągnięcia Ducati lub ich brak nie sięgając do Historii, więc nie będę was zanudzał. Co do MotorManii jestem zagorzałym przeciwnikiem i niestety nie jestem wstanie przebrnąć przez większość pojawiających się tam artykułów lub inaczej po przeczytaniu jednego mam wrażenie, że znam lub czytałem już wszystkie inne, włącznie z tymi które dopiero powstaną. Odnosząc się do teorii, artykułów i komentarzy Micka są mi bardzo dalekie a odkąd pojawia się jako komentator oglądam wyścigi z jedynym słusznym komentarzem Randyego Mamoli. Ok rozumiem, ale...... czy uważasz, ze preziosi jest odsuniety dalej niz zakładalismy? O historii i zwyciestwach mniej wiecej wiemy i nam nie trzeba wyjasniać. intryguje mnie opinia Damiana, który na padocku spedził juz duzo czasu. Jak na warunki polskie bardzo duzo. Znam go z Dynotechu i nie był jakimś fascynatem Ducati gdy sie u niego pojawiłem po R1, ale czytając jego komentarz zauważam OBIEKTYWIZM, czego bardzo brakuje mi u Micka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 20, 2012 Polecam poczytac. Szczególnie komentarze Damiana Sapińskiego pod artykułem!!!!!!Z tego co pisze mick F. to preziosi idzie w odstawkę MOCNO!!!! Ciekawe rzeczy tez pisze Damian jakimi srodkami BMW próbuje dorównać Ducati i innym..... http://motormania.com.pl/sport/motogp/m ... ie-faktem/ KRL! Oskar! Jakitaki! Klekot! Mówcie coś!!!!!!! By wyrazić swoją opinię w tej materii musiałbym popełnić jakiś wielostronicowy artykuł, ponieważ nie da się patrzeć na osiągnięcia Ducati lub ich brak nie sięgając do Historii, więc nie będę was zanudzał. Co do MotorManii jestem zagorzałym przeciwnikiem i niestety nie jestem wstanie przebrnąć przez większość pojawiających się tam artykułów lub inaczej po przeczytaniu jednego mam wrażenie, że znam lub czytałem już wszystkie inne, włącznie z tymi które dopiero powstaną. Odnosząc się do teorii, artykułów i komentarzy Micka są mi bardzo dalekie a odkąd pojawia się jako komentator oglądam wyścigi z jedynym słusznym komentarzem Randyego Mamoli. Ok rozumiem, ale...... czy uważasz, ze preziosi jest odsuniety dalej niz zakładalismy? O historii i zwyciestwach mniej wiecej wiemy i nam nie trzeba wyjasniać. intryguje mnie opinia Damiana, który na padocku spedził juz duzo czasu. Jak na warunki polskie bardzo duzo. Znam go z Dynotechu i nie był jakimś fascynatem Ducati gdy sie u niego pojawiłem po R1, ale czytając jego komentarz zauważam OBIEKTYWIZM, czego bardzo brakuje mi u Micka. Myślę a wręcz jestem przekonany, że Preziosi nie został odsunięty tak daleko jak myślałem początkowo że zostanie odsunięty. Odsunięcie go całkowicie wymagałoby ogólnej zmiany koncepcji i budowania wszystkiego od nowa. Jak widać mimo wszystko Niemcy nie chcą tego robić, chcą jedynie mieć dokładny obraz sprawy i pełen ogląd a całkowita zmiana koncepcji nie jest ich celem. Więc Preziosi jako osoba która popełniła dzieło jakim jest Desmosedici (lepsze lub gorsze w zależności od opinii) pozostaje a jakie ujrzymy w nim zmiany i czy projekt jest wyczerpany czas pokaże. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
klekot999 29 Napisano Listopad 20, 2012 Mick jest antyfanem Ducati i to dało się odczuć nieraz, dodatkowo, jak chce z się z nim podyskutować, to wyjeżdża że ktoś coś palił, lub żeby zmienił dealera, a to NIEPROFESJONALNE Co do zmian...nie wiem jak będzie pod rządami Niemca, czas pokaże, chociaż jestem pod tym względem sceptykiem i coś mi w kościach podpowiada, że jak Włosi wymyślą jakiś genialny ale drogi myk, Niemiec wyskoczy z kalkulatorkiem przeliczy i powie, że się nie opłaca, a poza tym że niezgodne z normą unijną ece, czy jakąś tam.... Niemcy w poprawności pod względem prawa mają hopla... Obym się mylił.... Pozdr. J-999 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jakitaki 1 Napisano Listopad 21, 2012 Po przeczytaniu artykułu i wpisów pod nim tak mnie wzięło na przemyślenia ... Byłem i nadal jestem wielkim fanem VR kocham też całą ideologię Ducati , więc kiedy obie uwielbiane przeze mnie materie miały połączyć siły byłem wniebowzięty . Toż to sukces murowany :!: Ale stało się inaczej , Ducat ciągle nie jeżdził jak trzeba , wciąż coś było nie tak z motocyklem - bo przecież nie z siedmiokrotnym mistrzem świata . Po przejściu przez zespół ( bez widocznych wyników ) kilku naprawdę dobrych kierowców , w końcu zaczęto słuchać zawodnika a zmiany w motocyklu z wyścigu na wyścig były coraz to poważniejsze . Prawie stworzono "czerwoną jamahę" i nadal NIC :!: . W kategorii SBK Ducat rządził i rozdawał karty od lat natomiast w Moto GP mówi się że Desmosedici to "nowa " konstrukcja , otuż nie ! Ducati w Moto GP już NIE raczkuje . To dojrzała od praktycznie pierwszego sezonu w kategorii konstrukcja , na której już 3 lata po debiucie Casey zdobył mistrzostwo świata . Jakże ważne , jak wspaniałe , dla tak małej firmy z ograniczonym budżetem .Tytuł który uhonorował pasję i zapał kilku zaledwie inżynierów :?: Wart więcej niż 100 tytułów jamahy i hondy . Czy Preziozi się tym triumfem nie zachłysnął że tak żle przebiegała dalsza współpraca nawet z mistrzem Stonerem który zaczął odjeżdżać gdzieś " w bok" ... Dzisiaj kiedy to Audi "szefuje" w Ducati , kiedy to niemiecki inżynier jest dyrektorem D. Corse , mam pewne obawy co do przyszłości prac nad projektem Desmosedici . Bo to , że niemiecki czy jaki by nie był inny szef zespołu będzie dążył do sukcesów nie ma wątpliwości :!: Dokąd zmierzy projekt ? Czy nadal będziemy robić coś co będzie się różnić od innych motocykli tylko napisem na baku ? Dzisiaj bardzo brakuje mi carbonowej ramy , bocznych skrzydełek na owiewce i wszystkich innych udziwnień które świadczyły że to właśnie jest DUCATI :!: Innowacyjne , nietypowe rozwiązania nie były po prostu tylko inne dla inności , były po prostu lepsze . Często stawały się prekursorem trendów stosowanych we wszystkich motocyklach ,np wydech zastosowany pod zadupkiem 916ki mamy dzisiaj w każdej hondzie czy jamasze :D Po "kuble zimnej wody" może warto by spróbować jeszcze raz reanimować projekt z tymi wszystkimi dziwadłami ( sprzed przyjścia VR do zespołu ) oraz Preciozim trochę na dystans lecz nie odsuniętym zupełnie . Jest na to szansa tylko czy niemcy są w stanie pojąć " włoski styl" :?: :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
makaron 0 Napisano Listopad 21, 2012 Jak zniknie rozrząd desmo i pojawią się 4 garnki w rzędzie to będzie koniec.. :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Listopad 21, 2012 Zapewne nie pojawią się takie zmiany - tym bardziej że mimo wszystko od początku jednostka napędowa jest uznawana za najlepszy element Desosedici. Jedyne co może zostać zmienione to rozwarcie cylindrów o czym mowa już od dawna a i sam Preziosi mówił że została opracowana już jednostka 75° Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Listopad 21, 2012 bo tak naprawdę przy obecych technologiach argumant za silnikiem 90* na jednym wykorbieniu jest nieaktualny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rostwor 0 Napisano Listopad 21, 2012 Wydaje mi się, że w tym przypadku większość z Was podchodzi zbyt emocjonalnie do tematu... Ja jestem dobrej myśli i wydaje mi się, że Niemcy trochę uporządkują włochów, co bardzo im się przyda. Faktycznie kalkulator może przyciąć pewne nowe myśli techniczne, ale w ogólnym rozliczeniu wszystko będzie szło do przodu i postępy będą widoczne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
desmo77 0 Napisano Listopad 21, 2012 Dla mnie jest tylko jeden wyznacznik tego czy idą w dobrym czy złym kierunku - będzie mistrzostwo do 2015 będzie dobry kierunek. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach