siman 0 Napisano Styczeń 23, 2013 jadę obejrzeć a może i kupić ST3, i od sprzedającego wiem że w ST3 które chce kupić słychać pracę sprzęgła. Wiem że Ducati tak mają , tylko że sprzedający ma też na sprzedaż Multistrade 1000 2003 r. i z tego co mówi to w multistradzie sprzeglo chodzi ciszej. W tych motocyklach są różne silniki wiec czy to może być przyczyną tych innych odgłosów pracy sprzęgła ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ropuch15 0 Napisano Styczeń 23, 2013 a przypadkiem st3 nie ma mokrego sprzęgła? i dla tego chodzi ciszej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Styczeń 23, 2013 nie wiem jakie ma sprzeglo chodzi ST3, tylko że w tym przypadku właśnie w ST sprzeglo chodzi głośniej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Styczeń 23, 2013 W ST3 sprzeglo jest mokre, tak przynajmneij twierdzi wujek G. Clutch: Wet multiplate with hydraulic control Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raxon 1 Napisano Styczeń 23, 2013 Szukając swojego Monstera na przełomie paźd/list spotkałem handlarza który powiedział mi że spuści z ceny 500zl bo sprzęgło jest walnięte i jakoś "głośno chodzi, trzeba sprawdzić bo się na tym nie znam" :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Styczeń 23, 2013 a ją myślałem że wszystkie ducati suche sprzęgła maja. :-) To mokre sprzęgła też powinny głośno pracować w ducati ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 23, 2013 Pierwszy wypust ST3 z 2004 roku miał suchara, od 2005 roku pojawiło się już mokre. Jeśli rozważasz ST3 trzeba uważać na kierownice, mają wadę fabryczną do której Ducati nigdy się nie przyznało - lubią pękać w miejscu skręcania śrubkami clipona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Styczeń 23, 2013 To jest model właśnie z tego2004 roku czyli powinien mieć suche sprzeglo. A czy jest tak że w określonych modelach praca sprzęgła jest glosniejsza ? Skąd wogóle bierze się ta głośna praca sprzęgła ? Ma na to wpływ budowa czy materiały ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Styczeń 23, 2013 Skąd wogóle bierze się ta głośna praca sprzęgła ? Ma na to wpływ budowa czy materiały ? Jak jest zużyte (kosz / tarcze) to napier.... jak cholera :lol: Tylko wytrawne ucho doświadczonego dukacisty słyszy, czy sprzęgło jest zużyte i z jakich materiałów jest kosz/tarcze ;) A najprostszym sposobem jest zdemontować pokrywę by bystre oko wytrawnego dukacisty oceniło jego stan 8-) Reasumując - nie jedź sam oglądać dukata, bo nie będziesz wiedział czego słuchać i na co patrzyć... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 23, 2013 Skąd wogóle bierze się ta głośna praca sprzęgła ? Z prawej strony silnika :-D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Styczeń 23, 2013 Skąd wogóle bierze się ta głośna praca sprzęgła ? Ojjj - bo się pogniewamy :evil: Trochę wysiłku i chęci wystarczy, żeby SAMEMU sobie odpowiedzieć: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gcIr75i_h_M&list=PL6717073C5A7D72DA ale musisz uważać, bo są podróbki suchego sprzęgła: ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Styczeń 23, 2013 Skąd wogóle bierze się ta głośna praca sprzęgła ? Ojjj - bo się pogniewamy :evil: Trochę wysiłku i chęci wystarczy, żeby SAMEMU sobie odpowiedzieć: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=gcIr75i_h_M&list=PL6717073C5A7D72DA ;) widzę że nie tylko będę musiał się nauczyć tematu DUCATI ale jeszcze angielskiego :shock: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Styczeń 23, 2013 widzę że nie tylko będę musiał się nauczyć tematu DUCATI ale jeszcze angielskiego eeee - dźwięk w filmiku jest polski :lol: :lol: :lol: a może włoski :roll: ;) :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Styczeń 23, 2013 Jak jest zużyte (kosz / tarcze) to napier.... jak cholera :lol: A ja myslalem, ze to zawsze tak jest!:P kurcze, pewnie cos jest u mnie nie tak, bo tak jakos to sprzeglo dzwoni i klekocze :D Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 23, 2013 Typowe klekotanie silników ducati, nawet mokrosprzęgłowych wynika z pierwotnego przełożenia napędu realizowane przekładnią zębatą o prostych zębach. Nawet ze zdemontowanym sprzęgłem taki silnik będzie klekotał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Styczeń 23, 2013 Przeglądam te filmy na youtube i wsłuc$#$#ę się w pracę silnika tych ducatów... Z tego co słyszę to jedne sprzęgła bardziej klekocą a inne bardziej "dzwonią" . Czy to "dzwonienie" to oznacza zużycie sprzęgła czy nie koniecznie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Styczeń 23, 2013 dzwonią przede wszystkim zużyte sprzęgła, szczególnie te ze stalowymi koszami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Styczeń 23, 2013 dzwonią przede wszystkim zużyte sprzęgła, szczególnie te ze stalowymi koszami. Moje zużyte sprzęgło tak dzwoniło w lipcu 2011 a tak na zakończenie sezonu 2012 czyli ok. 7000 km http://www.youtube.com/watch?v=TknJijX9-NU Wielkiej różnicy nie słyszę, a jak kupowałem Bestię (w listopadzie 2010) Maciej mówił: "szykuj się na nowe sprzęgło" :( Bestia ma u mnie kulnięte ponad 13 000 km. Myślę, że mimo tego, że to Monster jakoś mieszczę się w temacie :roll: ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Styczeń 23, 2013 Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Jadę w sobotę pooglądać tego ST3. O wynikach poinformuję po niedzieli. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Styczeń 24, 2013 A może wrzuć do "Ogłoszeń znalezionych" to, co chcesz jechać oglądać/kupić ? Może sprzęt komuś znany... ? Może ktoś już tam był oglądać... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mały 0 Napisano Styczeń 24, 2013 dzwonią przede wszystkim zużyte sprzęgła, szczególnie te ze stalowymi koszami. Hmmm to z moim musi być coś nie tak ! Wymienione tarczki (aluminiowe),przekładki,i sprężyny. Kosz jak nowy a wybierak ma na przodzie minimalne rowki(tak na dwie tarczki) A poniżej filmik jak to dzwoni :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Styczeń 27, 2013 ... a więc kupiłem ładne czerwone ST3 z 2004 r. Sprzedający miał też w ofercie MULTISTRADE DS1000 i przez moment zastanawiałem się czy jej nie kupić , ale była gorszym stanie i wróciłem do domu z ST3 :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ropuch15 0 Napisano Styczeń 27, 2013 foty wrzuć i gratulacje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
siman 0 Napisano Styczeń 27, 2013 Proszę : na razie mam tylko jedną :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ropuch15 0 Napisano Styczeń 27, 2013 czerwony jest szybszy :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach