Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
krl

Testy WSBK Philip Island 2013

Polecane posty

krl    0

Dziś pierwszy dzień nieoficjalnych testów WSBK na Wyspie Filipa,

 

Po pierwszym dniu najlepszym czasem legitymuje się Laverty jutro część druga a od poniedziałku dwa dni testów oficjalnych przed pierwszą rundą.

post-968-1366039138,626_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Testów nieoficjalnych ciąg dalszy.

A. Badovini miał dość groźnie wyglądający wypadek podczas testów na Philip Island, leżał nieruchomo obok płonącego Panigale.

 

Został natychmiast przetransportowany śmigłowcem do kliniki gdzie stwierdzono brak większych obrażeń poza stłuczeniami, tak więc już od poniedziałku zespół Ducati Alstare będzie w całym składzie testował na wyspie Filipa.

 

Tuż przed wypadkiem Badovini odnotował najlepszy swój czas testów 1.32.2 i dało mu to 6 czas dnia. Myślę, że istotna i dość pozytywną informacją dla nas fanów Ducati jest fakt iż dosiadający w zeszłym sezonie BMW Badovini kręci na Panigale czasy lepsze o 0,5sek.

post-968-1366039138,9582_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Początek sezonu okazuje się być trudny dla wielu zawodników – Tom Sykes złamał przedramię i jego start w pierwszych oficjalnych testach i w pierwszej rundzie cyklu WSBK jest raczej mało prawdopodobny.

Kontuzji uległ także J. Cluzel – jednak z centrum prasowego Suzuki Cresent dochodzą dobre informację i jest szansa, że J. Cluzel stanie na starcie pierwszego wyścigu oraz poprzedzających go oficjalnych testów.

C. Checa próbował dziś dosiąść Panigale jednak z powodu dolegliwości grypowych na próbach się zakończyło.

Od. poniedziałku ruszają oficjalne testy i jak widać zabraknie na nich jednego z pretendentów do wygranej w pierwszej rundzie oraz całym cyklu zawodów T. Sykes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Testów nieoficjalnych ciąg dalszy.

A. Badovini miał dość groźnie wyglądający wypadek podczas testów na Philip Island, leżał nieruchomo obok płonącego Panigale.

 

Został natychmiast przetransportowany śmigłowcem do kliniki gdzie stwierdzono brak większych obrażeń poza stłuczeniami, tak więc już od poniedziałku zespół Ducati Alstare będzie w całym składzie testował na wyspie Filipa.

 

Tuż przed wypadkiem Badovini odnotował najlepszy swój czas testów 1.32.2 i dało mu to 6 czas dnia. Myślę, że istotna i dość pozytywną informacją dla nas fanów Ducati jest fakt iż dosiadający w zeszłym sezonie BMW Badovini kręci na Panigale czasy lepsze o 0,5sek.

 

W końcu coś zaczyna się dziać, mam na myśli czasy Badoviniego, FORZA DUCATI !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Niestety sumując czasy nie jest juz tak słodko, choć Badovini na Panigale jest szybszy niż był na BMW.

 

Czasy:

 

1. Leon Camier (GBR) Fixi Crescent Suzuki - 1′31.2

2. Guintoli (FRA) Aprilia Racing - 1′31.3

3. Jonathan Rea (GBR) Pata Honda World Superbike Team - 1′31.4

4. Melandri (ITA) BMW Motorrad GoldBet SBK Team - 1′31.6

5. Fabrizio (ITA) Aprilia Red Devils Roma - 1′31.7

6. Davide Giugliano (ITA) Aprilia Althea Racing - 1′31.8

7. Leon Haslam (GBR)Pata Honda World Superbike Team - 1′31.8

8. Eugene Laverty (IRL) Aprilia Racing - 1′32.1

9. Chaz Davies (GBR) BMW Motorrad GoldBet SBK Team- 1′32.1

10. Ayrton Badovini (ITA) Team Ducati Alstare - 1′32.2

11. Max Neukirchner (GER) Ducati MR-Racing - 1′32.6

 

 

Dodam może iz najlepszy czas na motocyklu SBK wykręcił w 2011 Carlos Checa 1.30.8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Niestety sumując czasy nie jest juz tak słodko, choć Badovini na Panigale jest szybszy niż był na BMW.

 

Czasy:

 

1. Leon Camier (GBR) Fixi Crescent Suzuki - 1′31.2

2. Guintoli (FRA) Aprilia Racing - 1′31.3

3. Jonathan Rea (GBR) Pata Honda World Superbike Team - 1′31.4

4. Melandri (ITA) BMW Motorrad GoldBet SBK Team - 1′31.6

5. Fabrizio (ITA) Aprilia Red Devils Roma - 1′31.7

6. Davide Giugliano (ITA) Aprilia Althea Racing - 1′31.8

7. Leon Haslam (GBR)Pata Honda World Superbike Team - 1′31.8

8. Eugene Laverty (IRL) Aprilia Racing - 1′32.1

9. Chaz Davies (GBR) BMW Motorrad GoldBet SBK Team- 1′32.1

10. Ayrton Badovini (ITA) Team Ducati Alstare - 1′32.2

11. Max Neukirchner (GER) Ducati MR-Racing - 1′32.6

 

 

Dodam może iz najlepszy czas na motocyklu SBK wykręcił w 2011 Carlos Checa 1.30.8

K...wa znowu na samym końcu. Totalna porazka myśli technicznej Ducati. Duzy krok w tył i w SBK i W MotoGp.

Żeby choc troche nawiazać do normalnych czasów Ducati SBK w pierwszych dwóch wyścigach minimum to 1 i 2 miejsce. Jak Checa tu na Filipie tego nie wyjeździ to wyjdzie , ze i tu jesteśmy w d....ie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem dobrej myśli, to nowe motocykle, w trakcie sezonu wszystko może się wydarzyć. Celem jest oczywiście miejsce na pudle, ale wg mnie najważniejsza jest walka i determinacja, oby jej nie zabrakło...

p.s.

dzieci mniej zdolne, brzydsze, gorzej uczące się, również należy kochać... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Nie można na tą chwilę demonizować sytuacji Ducati w WSBK – zapewne też nie można porównywać sytuacji Ducati z MotoGP do tej z WSBK.

W Mistrzostwach Świata motocykli produkcyjnych SBK, mam do czynienia z kompletnie nowym modelem motocykla co ważne nie jest to jak wypadku 1098 czy 1198 kontynuacja i rozwinięcie poprzednich modeli.

 

W przypadku Panigale możemy mówić o zupełnie nowej konstrukcji w dodatku bardzo mocno odbiegającej technicznie i technologicznie od poprzednika. Oznacza to, że początki w cyklu zmagań będę znacznie trudniejsze niż dotychczas a to za sprawa braku odniesienia do poprzedników.

Wcześniej mieliśmy do czynienia z mniej lub bardziej gruntownym usprawnieniem poprzedniej konstrukcji można było korzystać z początkowych ustawień teraz nie ma w ogóle takich ustawień i należy dopiero je wypracować.

 

Mamy więc do czynienia z początkami projektu i należy spodziewać się, że początki te mogą być trudne choć już dziś patrząc na czasy A. Badovini, który traci do najlepszego zawodnika testów sekundę napawać powinny raczej optymistycznie a nie pesymistycznie. Projekt MotoGP zapewne nie jest na początku swojej drogi a raczej na jej schyłku, oznacza to, że porównanie tej sytuacji kompletnie jest nie uprawnione.

 

Badovini przesiadł się na Ducati z BMW a więc motocykla o zupełnie innej charakterystyce w dodatku BMW to bardzo zaawansowany projekt w stawce WSBK. Jego czasy są więc w mojej opinii dobrym prognostykiem, musimy uzbroić się w cierpliwość i poczekać na poniedziałek gdy na Panigale zasiądzie Carlos – który w dodatku w ostatnich latach odnosił spore sukcesy na torze Philip Island.

 

No i tak na koniec, WSBK to nie tylko Ducati i ja jako wielki fan sportów motorowych - bedę oglądał je bez względu na to czy Ducati będzie tam wiodło prym czy nie.

W tym roku moje oczy zdecydowanie skierowane są na E. Laverty - na tego konia stawiam w sezonie 2013.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym sie miło rozczarować. Uważam, ze jak najbardziej są uprawnione. Konstruktor tego motocykla i załozenia to prosta droga z Motogp. To jeszcze tam do niedawna nie było ramy.

Wyscigi motocyklowe jak najbardziej, ale od takiej marki jak Ducati i jej DNA wymagam tylko wygranych. Ten motocykl zwrócił moja uwagę bo był najlepszy......i najpiekniejszy. Teraz sie to wszystko rozlazło.

Dla mnien Ducati ma wygrywac to jest częśc, wieksza część składowej. Choć fakt, Badovini na BMW był wolniejszy to jest prognostyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Offtopując dalej w tym temacie, oczywiście DNA Ducati to wyścigi. Natomiast osobiście kupiłem pierwszego dukata dlatego, że są to fajne motocykle którymi jeździ się super. Jeśli Ducati przestanie święcić tryumfy w SBK, nadal będę nimi jeździł i uważał, że są to fajne motocykle. Monstery w końcu nie są motocyklami walczcymi na codzień o tytuł najlepszego, no nie? To w końcu model o największej liczbie sprzedawanych sztuk ;)

 

Jeśli ktoś sympatyzuje z marką w dużej mierze dlatego, że zdobywa kolejne tytuły i jest numero uno, powinien przesiąść się (akurat w tym momencie) na Yamahę i zapomnieć o temacie drażniącej go i nieodpowiadającej sytuacji :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Offtopując dalej w tym temacie, oczywiście DNA Ducati to wyścigi. Natomiast osobiście kupiłem pierwszego dukata dlatego, że są to fajne motocykle którymi jeździ się super. Jeśli Ducati przestanie święcić tryumfy w SBK, nadal będę nimi jeździł i uważał, że są to fajne motocykle. Monstery w końcu nie są motocyklami walczcymi na codzień o tytuł najlepszego, no nie? To w końcu model o największej liczbie sprzedawanych sztuk ;)

 

Jeśli ktoś sympatyzuje z marką w dużej mierze dlatego, że zdobywa kolejne tytuły i jest numero uno, powinien przesiąść się (akurat w tym momencie) na Yamahę i zapomnieć o temacie drażniącej go i nieodpowiadającej sytuacji :D

 

Zgadzam się w 100%. Jeśli motocykle naszej ukochanej marki wygrywają, to nie ma lepszego połączenia, ale kocha się na dobre i na złe, a weryfikacja uczucia zwykle przychodzi w trudnych momentach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może Audi chce przeforsować swoje pomysły i nowości techniczne?

Skąd, my szaraki, możemy o tym wiedzieć! Nowe koncepcje potrzebują czasu na dotarcie.

Może w sezonie 2014 lub 2015 Ducati TDi wygra SBK :mrgreen:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Franz w tej sytuacji pozostaje ci przyłączyć się do petycji Alexa.G - choć on dotyczy MotoGP nie SBK ale małymi krokami tam kasę utnał to tu dołożą ;) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...ale jestem i tak dobrej mysli.

Prosze moderatora o usuniecie moich postów nie zwiazanych z tematem , i zasmiecenia Krl-owi jakze interesującego watku.

 

nie widzę nic szczególnego do usunięcia, chyba że dostanę zgłoszenie konkretnej wypowiedzi od krl

 

magda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

A.Badovini nie weźmie udziału w testach Superbike na Phillip Island jutro i we wtorek. Zawodnik Ducati Alstare został wypisany ze szpitala w sobotę w nocy, gdzie był hospitalizowany po bardzo groźnym wypadku podczas testów w piątek rano.

 

Kontrola w szpitalu nie wykryła na szczęście poważnych urazów, ale nadal Ayrton odczuwa ból. Tak więc, po wnikliwej kontroli w Clinica Mobile, postanowiono nie podejmować dalszego ryzyka. Badovini rozpocznie więc sezon dopiero w piątek podczas pierwszej rundy sezonu 2013.

 

Na Ducati zobaczymy natomiast od rana Carlos Checa, którzy przegapili poprzednie testy z powodu niedrożności jelit.

 

Myślę, że wyniki Carlosa będa znacznie więcej mówiły nam o formie Ducati w WSBK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A.Badovini nie weźmie udziału w testach Superbike na Phillip Island jutro i we wtorek. Zawodnik Ducati Alstare został wypisany ze szpitala w sobotę w nocy, gdzie był hospitalizowany po bardzo groźnym wypadku podczas testów w piątek rano.

 

Kontrola w szpitalu nie wykryła na szczęście poważnych urazów, ale nadal Ayrton odczuwa ból. Tak więc, po wnikliwej kontroli w Clinica Mobile, postanowiono nie podejmować dalszego ryzyka. Badovini rozpocznie więc sezon dopiero w piątek podczas pierwszej rundy sezonu 2013.

 

Na Ducati zobaczymy natomiast od rana Carlos Checa, którzy przegapili poprzednie testy z powodu niedrożności jelit.

 

Myślę, że wyniki Carlosa będa znacznie więcej mówiły nam o formie Ducati w WSBK.

 

Czy można gdzieś oglądać testy live ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
A.Badovini nie weźmie udziału w testach Superbike na Phillip Island jutro i we wtorek. Zawodnik Ducati Alstare został wypisany ze szpitala w sobotę w nocy, gdzie był hospitalizowany po bardzo groźnym wypadku podczas testów w piątek rano.

 

Kontrola w szpitalu nie wykryła na szczęście poważnych urazów, ale nadal Ayrton odczuwa ból. Tak więc, po wnikliwej kontroli w Clinica Mobile, postanowiono nie podejmować dalszego ryzyka. Badovini rozpocznie więc sezon dopiero w piątek podczas pierwszej rundy sezonu 2013.

 

Na Ducati zobaczymy natomiast od rana Carlos Checa, którzy przegapili poprzednie testy z powodu niedrożności jelit.

 

Myślę, że wyniki Carlosa będa znacznie więcej mówiły nam o formie Ducati w WSBK.

 

Czy można gdzieś oglądać testy live ?

 

 

 

 

Musisz zalogować się na stronie: http://energyzone.worldsbk.com i będziesz miał Live Timing.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A.Badovini nie weźmie udziału w testach Superbike na Phillip Island jutro i we wtorek. Zawodnik Ducati Alstare został wypisany ze szpitala w sobotę w nocy, gdzie był hospitalizowany po bardzo groźnym wypadku podczas testów w piątek rano.

 

Kontrola w szpitalu nie wykryła na szczęście poważnych urazów, ale nadal Ayrton odczuwa ból. Tak więc, po wnikliwej kontroli w Clinica Mobile, postanowiono nie podejmować dalszego ryzyka. Badovini rozpocznie więc sezon dopiero w piątek podczas pierwszej rundy sezonu 2013.

 

Na Ducati zobaczymy natomiast od rana Carlos Checa, którzy przegapili poprzednie testy z powodu niedrożności jelit.

 

Myślę, że wyniki Carlosa będa znacznie więcej mówiły nam o formie Ducati w WSBK.

 

Czy można gdzieś oglądać testy live ?

 

 

 

 

Musisz zalogować się na stronie: http://energyzone.worldsbk.com i będziesz miał Live Timing.

 

wielkie dzięki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Można powiedzieć, że sezon WSBK wystartował - oficjalne testy rozpoczęte poranne czasy wyglądają tak:

 

1. Eugene Laverty IRL Aprilia Racing RSV4 1m 31.730s

2. Leon Haslam GBR Pata Honda CBR1000RR 1m 31.858s

3. Davide Giugliano ITA Althea Aprilia RSV4 1m 31.924s

4. Jonathan Rea GBR Pata Honda CBR1000RR 1m 31.980s

5. Marco Melandri ITA BMW GoldBet S1000RR HP4 1m 31.993s

6. Michel Fabrizio ITA Red Devils Roma Aprilia RSV4 1m 32.088s

7. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R 1m 32.178s

8. Leon Camier GBR Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 1m 32.407s

9. Sylvain Guintoli FRA Aprilia Racing RSV4 1m 32.409s

10. Chaz Davies GBR BMW GoldBet S1000RR HP4 1m 32.688s

11. Jamie Stauffer AUS Honda Racing CBR1000RR 1m 32.949s

12. Carlos Checa ESP Alstare Ducati 1199 R 1m 33.013s

13. Max Neukirchner GER MR Ducati 1199 R 1m 33.541s

14. Jules Cluzel FRA Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 1m 33.746s

15. Glenn Allerton AUS Next Gen BMW S1000RR 1m 34.045s

16. Ivan Clementi ITA HTM Racing BMW S1000RR 1m 34.112s

17. Loris Baz FRA Kawasaki Racing ZX-10R 1m 34.499s

18. Vittorio Iannuzzo ITA Grillini Dentalmatic BMW S1000RR 1m 35.213s

19. Alexander Lundh SWE Pedercini Kawasaki ZX-10R 1m 35.572s

20. Federico Sandi ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R 1m 36.368s

post-968-1366039142,8626_thumb.jpg

post-968-1366039142,9298_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0

Dzisiejsze testy dobiegły końca i można z nadzieją wyczekiwać drugiego dnia testów.

 

1 2 L. CAMIER GBR Fixi Crescent Suzuki Suzuki GSX-R1000 1'31.243

2 91 L. HASLAM GBR Pata Honda World Superbike Honda CBR1000RR 1'31.396

3 84 M. FABRIZIO ITA Red Devils Roma Aprilia RSV4 Factory 1'31.401

4 58 E. LAVERTY IRL Aprilia Racing Team Aprilia RSV4 Factory 1'31.452

5 33 M. MELANDRI ITA BMW Motorrad GoldBet SBK BMW S1000 1'31.485

6 7 C. CHECA ESP Team Ducati Alstare Ducati Panigale 1199R 1'31.523

7 34 D. GIUGLIANO ITA Althea Racing Aprilia RSV4 Factory 1'31.701

8 50 S. GUINTOLI FRA Aprilia Racing Team Aprilia RSV4 Factory 1'31.966

9 65 J. REA GBR Pata Honda World Superbike Honda CBR1000RR 1'31.980

10 66 T. SYKES GBR Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10R 1'32.061

11 19 C. DAVIES GBR BMW Motorrad GoldBet SBK BMW S1000 RR 1'32.077

12 21 J. STAUFFER AUS Team Honda Racing Honda CBR1000RR 1'32.231

13 18 I. CLEMENTI ITA HTM Racing BMW S1000 RR 1'32.789

14 16 J. CLUZEL FRA Fixi Crescent Suzuki Suzuki GSX-R1000 1'32.817

15 31 V. IANNUZZO ITA Grillini Dentalmatic SBK BMW S1000 RR 1'33.162

16 27 M. NEUKIRCHNER GER MR-Racing Ducati Panigale 1199R 1'33.541

17 76 L. BAZ FRA Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10R 1'33.628

18 14 G. ALLERTON AUS Next Gen Motorsports BMW S1000 RR 1'34.009

19 23 F. SANDI ITA Pedercini Team Kawasaki ZX-10R 1'34.094

20 5 A. LUNDH SWE Pedercini Team Kawasaki ZX-10R 1'34.612

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzisiejsze testy dobiegły końca i można z nadzieją wyczekiwać drugiego dnia testów.

 

1 2 L. CAMIER GBR Fixi Crescent Suzuki Suzuki GSX-R1000 1'31.243

2 91 L. HASLAM GBR Pata Honda World Superbike Honda CBR1000RR 1'31.396

3 84 M. FABRIZIO ITA Red Devils Roma Aprilia RSV4 Factory 1'31.401

4 58 E. LAVERTY IRL Aprilia Racing Team Aprilia RSV4 Factory 1'31.452

5 33 M. MELANDRI ITA BMW Motorrad GoldBet SBK BMW S1000 1'31.485

6 7 C. CHECA ESP Team Ducati Alstare Ducati Panigale 1199R 1'31.523

7 34 D. GIUGLIANO ITA Althea Racing Aprilia RSV4 Factory 1'31.701

8 50 S. GUINTOLI FRA Aprilia Racing Team Aprilia RSV4 Factory 1'31.966

9 65 J. REA GBR Pata Honda World Superbike Honda CBR1000RR 1'31.980

10 66 T. SYKES GBR Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10R 1'32.061

11 19 C. DAVIES GBR BMW Motorrad GoldBet SBK BMW S1000 RR 1'32.077

12 21 J. STAUFFER AUS Team Honda Racing Honda CBR1000RR 1'32.231

13 18 I. CLEMENTI ITA HTM Racing BMW S1000 RR 1'32.789

14 16 J. CLUZEL FRA Fixi Crescent Suzuki Suzuki GSX-R1000 1'32.817

15 31 V. IANNUZZO ITA Grillini Dentalmatic SBK BMW S1000 RR 1'33.162

16 27 M. NEUKIRCHNER GER MR-Racing Ducati Panigale 1199R 1'33.541

17 76 L. BAZ FRA Kawasaki Racing Team Kawasaki ZX-10R 1'33.628

18 14 G. ALLERTON AUS Next Gen Motorsports BMW S1000 RR 1'34.009

19 23 F. SANDI ITA Pedercini Team Kawasaki ZX-10R 1'34.094

20 5 A. LUNDH SWE Pedercini Team Kawasaki ZX-10R 1'34.612

 

Żeby nie zapeszyć, wygląda to bardzo obiecująco, Checa poprawił czas między sesjami o ok. 1,5 sec i jego strata do 1 miejsca, to 0,3 sec. Jest progres, a to najważniejsze ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...no ta jak Badovini nie zaskoczy to wzorem motoGp zostaje nam jeden zawodnik w stawce liczący sie. Liczacy sie to zobaczymy, jeszcze Sykes musi wrócić.....1'30"882 do czasów z przed dwóch lat tez mamy kawałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
...no ta jak Badovini nie zaskoczy to wzorem motoGp zostaje nam jeden zawodnik w stawce liczący sie

 

Ale mistrz może być tylko jeden, chyba że czegoś nie wiem i są to zawody drużynowe? :roll:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krl    0
...no ta jak Badovini nie zaskoczy to wzorem motoGp zostaje nam jeden zawodnik w stawce liczący sie. Liczacy sie to zobaczymy, jeszcze Sykes musi wrócić.....1'30"882 do czasów z przed dwóch lat tez mamy kawałek.

 

 

Należy pamiętać, że tor Phillip Island mieści się w bardzo specyficznym miejscu nad samym brzegiem oceanu co powoduje, że bardzo często wieje tam wiatr o prędkości powyżej 60km/h.

Ma to bardzo duży wpływ na uzyskiwane czasy i to jest właśnie przyczyna i powód dla którego nie co roku poprawiane są rekordy toru zarówno w MotoGP jak i WSBK.

 

Tak więc nie sugerowałbym się bardzo czasem uzyskanym przez Carlosa w sezonie 2011 - były wtedy wyjątkowo sprzyjające warunki.

Oczywiście może się zdarzyć w tym roku także sprzyjająca pogoda a wtedy rekord będzie pobity. Jak na razie jest wyjątkowo ciepło i wiatr o prędkości jedynie 28km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
...no ta jak Badovini nie zaskoczy to wzorem motoGp zostaje nam jeden zawodnik w stawce liczący sie. Liczacy sie to zobaczymy, jeszcze Sykes musi wrócić.....1'30"882 do czasów z przed dwóch lat tez mamy kawałek.

 

 

Należy pamiętać, że tor Phillip Island mieści się w bardzo specyficznym miejscu nad samym brzegiem oceanu co powoduje, że bardzo często wieje tam wiatr o prędkości powyżej 60km/h.

Ma to bardzo duży wpływ na uzyskiwane czasy i to jest właśnie przyczyna i powód dla którego nie co roku poprawiane są rekordy toru zarówno w MotoGP jak i WSBK.

 

Tak więc nie sugerowałbym się bardzo czasem uzyskanym przez Carlosa w sezonie 2011 - były wtedy wyjątkowo sprzyjające warunki.

Oczywiście może się zdarzyć w tym roku także sprzyjająca pogoda a wtedy rekord będzie pobity. Jak na razie jest wyjątkowo ciepło i wiatr o prędkości jedynie 28km/h

Rekord jest wazny, ale Carlos na te chwile jest mocno poza podium, co na 1198 sie nie zdarzało na tym torze. i czy to byl pierwszy czy przedpierwszy dzien testów. No, ale jak mówisz: nowy motocykl, nowe wszystko. Ścigałes sie i wiesz co mówisz, reszta gdacze....

Więc trzymam cie za slowo Krl!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.