Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

TomekL

MTS 1200 - pęknięcia głowic

Polecane posty

A mnie to troche zmartwiło bo zdarzyło mi sie ostatnio zrobic 800 km z temp 54 *C na silniku w ciągłym deszczu i co to oznacza, ze szlag go trafi od jazdy z taka temp ?

 

 

 

iMassive

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Massive dobre pytanie, juz od jakiegos czasu chodzi takze za mna.

Ok, wiem- odkryty silnik przede wszystkim w motocyklu.

Ale na prawde zamkniecie sie sprawnego oczywiscie termostatu nie pomaga w osiagnieciu 90st nawet przy temp w okolicach zera?

Przyjete jest ze optymalna temp dla silnikow spalinowych to wlasnie 90st +/-. A w takim Diavelu wentylator wlacza sie przy ponad 100 wiec 54 przy ktorych pracowal Diabeł Massive'a to polowa, no to halo! a raczej nie halo...

Edytowano przez Henshell

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"ten typ tak ma..." taka odpowiedz usłyszałem jak 2 lata temu napisałem reklamacje na swojego MTS-a ( wtedy jeszcze gwarancyjny) . Napiszę wiecej: z racji, że nie zgadzałem sie z ta opionia , a miałem termostat z 1198 to go przełożyłem . Niestety to samo..

Silnik nie osiąga optymalnej temperatury pracy przy spokojnej jeździe... średnio mam  67-75 stopni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś słyszałem o podobnym przypadku pęknięcia głowicy w Diavelu

 

Pocieszam się faktem, że mój Diavel raczej się przegrzewa niż jeździ niedogrzany - sam nie wiem czy to moja czy termostatu zasługa  :mrgreen:

tez tak mam zawsze sie boje ze sie przegrzeje - bo non stop w okolicy 90. Wiec bardziej w drugo strone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

:idea: Zastanawiam się jeszcze czy nie poszukać jakiegoś innego termostatu, który otwiera się przy 70-80 st. ale pytanie czy taki znajdę  :?:

Gdzieś na forum wyczytałem, że te w diabłach otwierają się przy 65st co by wskazywało na pewną zależność  :roll:

Edytowano przez Tomek G

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

będzie to problemem , bo w tych silnikach termostat jest trójnikiem... Zamontowanie innego w innym miejscu może przynieść więcej szkód niż pożytku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nasłuc$#$#ę  i komentuję.

W tamtym roku w okolicach początku lipca na krętych ,górzystych dróżkach Korsyki notowałem nagminnie w swojej MTS PP temp. 102-106 stopni. Po telefonie do Eurorajderów zostałem uspokojony ,że od 106 załącza się 2-gi wentylator.Więc ponoć lepiej za dużo niż za mało.

Ale czy na pewno skoro głowice bum,bum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Behr robi termostaty do multi ale w ich katalogach nie mogę znaleźć naszego. Może mają coś na wyższą temp. Muszę jeszcze poszperać  :ugeek:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak mają do 1098,1198 to podejdzie  ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to wynika z tego ze w Italii gorecej dlatego termostaty maja inna charakterystyke w danych przedzialach temperatur? Bo co to znaczy ten typ tak ma..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to wynika z tego ze w Italii gorecej dlatego termostaty maja inna charakterystyke w danych przedzialach temperatur? Bo co to znaczy ten typ tak ma..?

jesteś w błędzie.. termostaty są po prostu źle "obliczone" . Jeśli by były ustawione poprawnie to niezależnie od klimatu działały by właściwie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesteś w błędzie.. termostaty są po prostu źle "obliczone" . Jeśli by były ustawione poprawnie to niezależnie od klimatu działały by właściwie..

Wiem że głupie ale w osobówkach robią różne termostaty, na ciepły klimat i zimny, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie jest to głupie , ale tolerancja o której piszesz to wg. mojej wiedzy  -+ 10 stopni , a my tu piszemy o "normalnej " pracy przy 60 stopniach , czyli 30 stopni odchylenia. Uważam, że to spore niedociągnięcie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje byłe moto było z itali latało po torze, i powiem ci ciężko było go zagrzać, a była to suzuki srad 750 , wszyscy pisali jak im się one grezją a mi nic, nawet żekł bym że się wlaśnie niedogrzewała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To spore niedociagniecie ma rownie spory negatywny wplyw na silnik? I nie mozna tego naprawic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wczoraj gotowałęm mój termostat i otwiera się już przy ok 55st :!:

to chyba trochę za mało jak na nasz klimat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I stało się, głowica pęknięta :(

o kur...... i co teraz ? gwarancja jeszcze działa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszałem usterke kilka razy, dolewali płynu i nikomu się nie chciało przeprowadzić diagnostyki!! gwarancja mineła, zobaczymy jak to się skończy? ale na pewno bedzie ciekawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszałem usterke kilka razy, dolewali płynu i nikomu się nie chciało przeprowadzić diagnostyki!! gwarancja mineła, zobaczymy jak to się skończy? ale na pewno bedzie ciekawie.

przykra sprawa... mam nadzieję, ze serwis stanie na wysokości zadania i potraktuje Cię jak przystało na markę premium... Informuj na bieżąco, trzymam kciuki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tmsa ostatni wpis w tym temacie miałeś w lipcu 2013, przez 1,5 roku cisza i teraz takie info? Jakieś szczegóły? Skąd ta wiedza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj  Bielsku było trochę nerwowo, miny mechaników bezcenne, a remoncik pewnie będzie mnie kosztował 10 KPLN, jak się "Dukati" nie dołoży to zmienimy Markę :)  (fajny jest KTM 1290 SUPER ADVENTURE)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tmsa ostatni wpis w tym temacie miałeś w lipcu 2013, przez 1,5 roku cisza i teraz takie info? Jakieś szczegóły? Skąd ta wiedza?

DESMO service po 48K Km i zmusiłem Ich do tego! prawie siłą :(

dolewałem płynu chłodzącego, coraz więcej! przez ostatnie 1,5 roku zgodnie z zaleceniem serwisu 

Edytowano przez tmsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tomek, powinieneś porozmawiać z Rafałem.

Rozmawiałem dzisiaj godzinę, na razie robią dobrą minę do złej gry, dajmy Im działać, bez nerwowych ruchów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.