macieksz 0 Napisano Marzec 14, 2013 Hej, Moja przygoda z Ducati zaczęła się nerwowo :twisted: Ale poszukiwania trwają. Wiem już o jednym 696, który jest blisko i pewnie umówię się na oględziny. Niestety, jest w złym kolorze ;) Ale znalazłem jeszcze takie cudeńko, bardziej w budżecie, który poświęcić: http://motonita.otomoto.pl/ducati-696-6 ... 61543.html Wiem, że Motonita ma obecnie dobrą opinię (jedna przygoda z przed kilku lat wyjaśniona przez nich rzeczowo), a motocykle w większości są w dobrym stanie, chociaż znacząco droższe od Polskiego rynku. Wiem, że po zdjęciach niewiele widać, ale może rzuci się Wam w oczy coś, na co uwagę trzeba zwrócić. (Wizytę w zaufanym warsztacie i tak odbędę, tylko chcę zbędnych kosztów uniknąć). M. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 14, 2013 Pozwole sobie na pewną uwagę ;) Wbrew pozorom między 696 a 695 jest przepaść niczym dno rowu mariańskiego. Po prostu to inne motocykle. Nie bardzo rozumiem kryteria wyboru przy takim rozstrzale. Bo chyba nie tylko kolor? ;) Dlaczego taka zmiana decyzji? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macieksz 0 Napisano Marzec 14, 2013 Pozwole sobie na pewną uwagę ;) Wbrew pozorom między 696 a 695 jest przepaść niczym dno rowu mariańskiego. Po prostu to inne motocykle. Nie bardzo rozumiem kryteria wyboru przy takim rozstrzale. Bo chyba nie tylko kolor? ;) Dlaczego taka zmiana decyzji? Inne? Chyba dla starych wyjadaczy od stu lat siedzących w desmo, jak Wy ;). Dla mnie i to i to jest małym nakedem. 695 może i ma mniej dynamiczny silnik, dłuższe przełożenia i mniejszy prześwit w złożeniu... Ale to będzie motocykl dla kobiety. Pierwszy. I tak mam duże wątpliwości, czy do dobry pomysł, więc emocja (Ducat) konkuruje z rozsądkiem (Kawa er6n). Różnice w jeździe będą do wyłapania przy drugim, trzecim moto... Chyba, że jest to moto tak diametralnie różne od 696, że krzywda może się stać od samego patrzenia na niego? Patrząc na charakterystykę silnika, chyba nie... Ale może się mylę. W sumie moje Vdwójki to jednak inna bajka. Dlaczego zmiana? Pewnie, że dobrze byłoby mieć nowego 696 z absem i to jeszcze w białej perle, ale czasami zamiast bentleyem trzeba jeździć używanym golfem. Więc budżet, to raz. Daleki jestem od poglądu, że pierwszy motocykl jest od tego, żeby walił się na glebę na każdym parkingu, ale w razie co... I Theo pamiętaj, że mówimy o kobiecie. Kolor MA znaczenie większe niż marka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bialy114 1 Napisano Marzec 14, 2013 mówimy o kobiecie. Kolor MA znaczenie większe niż marka Akurat przy Monsterze kolor to zbiornik, zadupek i przedni błotnik (o ile nie jest z "wąglika" ;) ) Przy M696 na zbiorniku są plastikowe nakładki, więc możesz pierwotny kolor zostawić na półce i dokupić inne według gustu Żony - bez lakierowania. ;) Nota bene - Theo ma rację: to inne motocykle. Motocykiel to przecież nie tylko silnik, nie ? ;) M695 to "klasyczna" sylwetka, a M696 to już Monster "nowej generacji". To przecież WIDAĆ. To tak, jak Golf I i Golf V ;) Kwestie techniczne zostawiam mechanikom, np. Theo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theodor 2 Napisano Marzec 14, 2013 Inna geometria, inne prowadzenie Inne hamulce, przepaść Inne zawieszenie, Przepaść Inna ergonomia, przepaść Nie twierdzę że 695 to zły wybór, ale to inne motocykle. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki 19 Napisano Marzec 14, 2013 W pierwszej kolejności to bym się przejechał (bardziej docelowy użytkownik). Bo dyskusja, które cukierki są lepsze - na podstawie koloru pozłotka - jest bezsensu. Szczególnie że porównujesz do siebie zupełnie inne smaki - jak to już było wspominane. Nawet nie trzeba być smakoszem słodyczy aby to zauważyć. Może nie będzie to żaden. A już argument że to dla dziewczyny, jest dla mnie zupełnie nie zrozumiały. Ze niby to dla niej obojętne - aby była to biała perła. Motocykl ma dawać przyjemność użytkownikowi, aby to wiedzieć trzeba spróbować i dopiero porównywać. Tu przykład jak można po małym liftingu zrobić fajne motocykl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martini 34 Napisano Marzec 14, 2013 Inna geometria, inne prowadzenieInne hamulce, przepaść Inne zawieszenie, Przepaść Inna ergonomia, przepaść Nie twierdzę że 695 to zły wybór, ale to inne motocykle. Zgadzam się w 110% 696 i 695 są tak różna jak kolor biały od czarnego a słodki od słonego... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macieksz 0 Napisano Marzec 14, 2013 Wierzę Wam na słowo, chociaż dane nie wskazują na to ;). http://www.motocykl-online.pl/testy/Duc ... kontra_695 Zdecydowanie nie będzie to różnica taka, jak między moim V2 1,6 a rzędową czwórką w ZX6R. :lol: Oczywiście, że 696 jest inny, według testów nawet lepszy. Pytanie, czy obecnie nie wystarczy po prostu dobry. A 695 taki jest. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Quartt 0 Napisano Marzec 14, 2013 Macieksz, Panowie dobrze podpowiadają, przepaść dzieli oba modele. Jeżeli będziesz sugerował sie rozumem bierz 696, sercem 695. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Marzec 14, 2013 chyba sie przejade nowym monsterem, tak opowiadacie ciekawie o ile jest lepszy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MOTOMANIAXpl 0 Napisano Marzec 14, 2013 chyba sie przejade nowym monsterem, tak opowiadacie ciekawie o ile jest lepszy. Napewno na "nowym" monsterze ugnieciesz sobie jajka - to ta "przepaść" o której wspominają koledzy ;) :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
martyn 0 Napisano Marzec 15, 2013 Ja jak szukałam Monstera te kilka lat temu (również dylemat 695/696) to jeździłam z mechanikami, prosiłam znajomych o pomoc w poszukiwaniach. Dla laika jest mnóstwo niuansów, które mogą świadczyć o poważnej przygodzie, na które nawet nie zwraca się uwagi. Lub dla niego niektóre "niegroźne" i absolutnie normalne "rany wojenne", będą de facto dyskwalifikowały motocykl, bo się nie zna, aż tak żeby wiedzieć, że "te" wady są absolutnie do zignorowania bo nie wpływają na stan techniczny. Może weź po prostu jakiegoś znajomego, który ogarnia temat, albo wyślij na oględziny mechaników, albo jak się da to niech właściciel podjedzie do zaufanego serwisu ze swoim motocyklem. Jak wiadomo, jeżeli wszystko będzie w porządku z motocyklem, to nie będzie robił problemów :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dlugim 0 Napisano Marzec 15, 2013 macieksz, tutaj masz porównanie przeprowadzone przez motocykl-online.pl: http://www.motocykl-online.pl/testy/Duc ... kontra_695 technologicznie 696 to rzeczywiście wyższa półka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macieksz 0 Napisano Marzec 15, 2013 macieksz, tutaj masz porównanie przeprowadzone przez motocykl-online.pl:http://www.motocykl-online.pl/testy/Duc ... kontra_695 technologicznie 696 to rzeczywiście wyższa półka. Jak zobaczysz mój post wcześniejszy, to też pokazywałem ten artykuł. Co do wyższej półki technologicznej, to nie ma wątpliwości. Cenowo też inna półka ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dlugim 0 Napisano Marzec 15, 2013 moj bląd, mam małe zaległości na forum:) Poza ogłoszeniami typu otomoto i allegro radzę sprawdzić jeszcze salony Ducati, np. w Rumi w ac motors stoi ładna, zadbana, używana 696 , której nie widziałem nigdzie w necie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
macieksz 0 Napisano Marzec 15, 2013 moj bląd, mam małe zaległości na forum:) Poza ogłoszeniami typu otomoto i allegro radzę sprawdzić jeszcze salony Ducati, np. w Rumi w ac motors stoi ładna, zadbana, używana 696 , której nie widziałem nigdzie w necie. W ASO właśnie o mało co nie kupiłem godziny do przelewu zabrakło :lol: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach