Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Zaloguj się, aby obserwować  
FlowerFR

Myśl o kupnie S4R mała rada potrzebna

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam po długiej nieobecności byłęm posiadaczem DM 620 i.e. . Teraz po długich namysłach nad kupnem innego motocykla, a szukałem długo dobrego modelu Cagiva Raptor 1000 i ni huhu. Więc wpadłem na pomysł z DM S4R ale czy to nie jest duże ryzyko co do części?? Bo chyba jednak zostaje serwis i to chyba raczej są duże koszta związane z tym modelem, a jeśli będzie awaryjny lub może nie ?? Wiem to troche głupie pytania ale zależy mi na konkretnych odpowiedziach ja nie mówię, że nie mam kasy po zakupie motocykla i nie zamieżam już do niego nic dokładać czy wymieniać. Owszem ja liczę się z tymi kosztami chcę tylko żeby się nie utopić w kosztach i więcej ma stać jak jeżdzić pytanie to czy te modele mają wadliwe usterki. Wiem, że to gdzieś na forum jest napisane ale ja jeszcze dwa miesiące nie mam na to czasu bo pracuję na dwie roboty więc wybaczcie mi to :roll:  I jeszcze jedno czy może lepszy wybór to S2R ??

 

Interesuje mnie ten model i czy on jest z forum??

 

 

http://otomoto.pl/ducati-monster-s4r-M3561497.html

 

i jeszcze znalazłem tego

 

 

http://otomoto.pl/ducati-monster-s4r-996-M3613718.html

 

Edytowano przez FlowerFR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Witam po długiej nieobecności byłęm posiadaczem DM 620 i.e. . Teraz po długich namysłach nad kupnem innego motocykla, a szukałem długo dobrego modelu Cagiva Raptor 1000 i ni huhu. Więc wpadłem na pomysł z DM S4R ale czy to nie jest duże ryzyko co do części?? 

 

Chlopie, chciales Cagive a martwisz sie dostepem czesci do monstera? :) Mi sie tam cos wydaje, ze miedz Cagiva a Ducati jest taka roznica jak miedzy Ducati a japonia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chlopie, chciales Cagive a martwisz sie dostepem czesci do monstera? :) Mi sie tam cos wydaje, ze miedz Cagiva a Ducati jest taka roznica jak miedzy Ducati a japonia :)

Hehehe chodzi mi o to, że silnik Cagivy jest japoński i części mam w każdym serwisie suzuki a do Ducati są też na pewno ale 2 3 razy więcej trzeba za nie dać no nie okłamujmy się :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kup ruskiego weterana, części tanie i na każdym bazarze kupisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kup ruskiego weterana, części tanie i na każdym bazarze kupisz

 

Dobrze powiedziane :) (napisane).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

obecnie jeżdżę Intruderem 1400 i nadszedł czas na zmianę moto. Miała byc SV 650 jednak po przejażdżce stwierdziłem że troche jest za słaba. Oczy me skierowane są na S4 i chciałbym jak najwięcej się o nim dowiedzieć.

 

Czy faktycznie Ducati jest takie awaryjne jak mówią? jak wygląda serwisowanie S4 i cała reszta, późniejsze koszta związana z eksploatacją. Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie Monsterka ?

 

Ciekaw jestem też tego suchego sprzęgła, dobrze to pracuje czy niezbyt ?

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awaryjne jak diabli. Ciągle się psuje i brak możliwości naprawienia gdziekolwiek. Wszystko trzeba samemu kombinować z Włoch albo Niemiec a skoro z tych państw to drogo jak diabli. Sprzęgło ? sprzęgło pracuje tak jakby miało się zaraz rozsypać choć w sumie cały Ducat tak pracuje.

 

 

 

 

 

 

 

:twisted:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam,

 

Czy faktycznie Ducati jest takie awaryjne jak mówią? jak wygląda serwisowanie S4 i cała reszta, późniejsze koszta związana z eksploatacją. Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie Monsterka ?

 

 Zabawne, że ludzie żyją jeszcze tymi legendami. Ostatnio koleś na stacji pytał mnie czy poziomy cylinder już cieknie bo Dukati mają taką wadę fabryczną.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SV-ka szczególnie wytrzymała...hahahaha, mając problemy z wydajnością pompy oleju...

 

A Ducati się psuje już na postoju, bez odpalania już popsuty...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Czy faktycznie Ducati jest takie awaryjne jak mówią?

 

A można wiedzieć kto mówi ?

Edytowano przez bartekpartek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie dosc ze sie psuje to jeszcze wiadro lock tajtu na start bo po drodze rozkrecaja sie elementy.Mozna zgubic np jeden cylinder w trasie .Ja bym sie nawet nie zastanawial i bral japonie.Wszyscy jezdza i sobie chwalą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

prosiłbym o poważne wypowiedzi bez ironii i szyderstwa.

 

z kim nie rozmawiam to każdy mi mówi ze Ducati ładne ale awaryjne i zajebiście drogie części. Żaden z rozmówców jednak nie jeździł Monsterem i mówi ze tylko takie opinie słyszał, dlatego jestem na tym forum, żeby dowiedzieć się czegoś od was - użytkowników o tym motocyklu.

 

Mam możliwość kupna tego egzemplarza

 

http://www.subito.it/moto-e-scooter/ducati-monster-s4-livorno-66195716.htm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szydera beze mnie ??

No jak to tak ??  :cry:

 

 

Czy faktycznie Ducati jest takie awaryjne jak mówią? jak wygląda serwisowanie S4 i cała reszta, późniejsze koszta związana z eksploatacją. Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie Monsterka ?

 

Ciekaw jestem też tego suchego sprzęgła, dobrze to pracuje czy niezbyt ?

 

1. TAK - psują się SAME - bez udziału kierownika, właściwie, to już z fabryki wyjeżdżają popsute, bo w silnik klekoce, jak "dizel"

2. Suchar też nieporozumienie - dzwoni, jak tamburyno i kierowcy pokazują na światłach, że coś napiertralala i zaraz się rozleci.

3. Serwis...hmmm kosztuje kosmiczne cyfry, bo to "Ducato" to przecież kosmiczna technologia i mechanicy rzucają kamieniami gdy tylko usłyszą słowo "włoszczyzna".

4. Zwracać uwagę trzeba na każdą śrubkę, bo wystarczy, że ktoś wcześniej założył nieoryginalną, to tutaj każdy Ci powie, że to padaka po dzwonie i posklejania do kupy z przystankiem autobusowym.

 

 

 

 

 

 

 

 

:lol:

 

 

A tak na poważnie:

Motocykl, jak każdy inny tyle, że wymagający więcej uwagi, porządnego i rzetelnego serwisowania. No i nie ma zmiłuj - jak fabryka mówi "wymienić przy przebiegu X" to tak trzeba, bo zemsta "włoszczyzny" będzie droga.

Orientacyjne koszty serwisu zobaczysz tu : http://www.hrg.pl/index.php?go=ducati_uslugi

A na co zwrócić uwagę przy kupnie - tu : http://docpoland.com/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1

 

 

Żeby nie było, że "nikt mi nie powiedział" - NIE KUPUJ DUCATI ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Punkt 4 - czasami faktycznie mam takie wrazenie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem na tym forum, żeby dowiedzieć się czegoś od was - użytkowników o tym motocyklu.

 

Mistrzu !

Czego się spodziewasz po forum tematycznym Ducati od użyszkodników tej właśnie marki ??? 

Że ktoś CI tutaj powie to sam, co kuzyn szwagra sąsiada, który miał kolegę co miał kiedyś Ducati ?  :mrgreen:

 

 

z kim nie rozmawiam to każdy mi mówi ze Ducati ładne ale awaryjne i zajebiście drogie części. Żaden z rozmówców jednak nie jeździł Monsterem i mówi ze tylko takie opinie słyszał, 

 

A ja słyszałem, że Elvis żyje... No proszę Cię...

Albo CHCESZ jeździć na Ducati,  albo nie.

Reszta to już tylko trafienie zdrowego egzemplarza (to chyba dokładnie tak samo, jak w innych markach  :roll: )

 

Zarejestrowałeś się na forum, to czytaj, szukaj odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości.

Chyba nie uważasz, że takie dylematy to coś nowego i przecierasz szlaki ?

To wszystko już było...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie dosc ze sie psuje to jeszcze wiadro lock tajtu na start bo po drodze rozkrecaja sie elementy.Mozna zgubic np jeden cylinder w trasie .Ja bym sie nawet nie zastanawial i bral japonie.Wszyscy jezdza i sobie chwalą

 

taaa, Ty w prawo a cylinder w lewo. Trzeba go cały czas podczas jazdy trzymać przynajmniej jedną ręką.

 

 

 

 

 

Tak poważnie, sprawdź może ten wątek.

https://docpoland.com/temat/15886-monster-s4r/#entry238152

Może coś pomoże...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no - ja dokupiłem drugi bo to zawsze zwiększa szanse że którymś dojadę do pracy...

 

no ale przynajmiej wyglądają - zepsuta honda czy suzuki to szmelc a zepsute ducati  to nadal dzieło szutki (no może poza oczywistymi wyjątkami które wspaniałomyślnie przemilcze ;) ) 

 

 

prosiłbym o poważne wypowiedzi bez ironii i szyderstwa.

 

zwykle się powstrzymuję ale jakoś ciężko tym razem  :twisted:  - ale ciut poważniej: ja po przesiadce na ducati żałuję tylko że tyle lat zmarnowałem na innych sprzętach.

 

powodzenia w poszukiwaniach

Edytowano przez vip3r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.