musieli 30 Napisano Listopad 4, 2013 Tylna lampa wygląda jak parodia lampy z suzuki gladius, o zgrozo! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 4, 2013 nie zrozumcie mnie zle, bo ja generalnie zachwycony jestem wszystkim co wychodzi z bolonii, ale to moto jest bez wyrazu... Nie widze w tym pomyslu na motocykl. Jest bo pewnie musial byc (obecna gen nie mlodnieje od 2008...) i tyle. Z cena pewnie ponad 60k (super duke r?) mamy silnik ktory stracil 30km po drodze z diavela (135/145 kuvy vs 162 diavela i 180 ktma), do tego rama balagan, szpetny wydech i tak jak pisal ducatista, ogolnie wyglad strasznie na sile... Ja poki co jestem na nie. Moze jak zobacze live... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Listopad 4, 2013 (edytowany) Byłem, widziałem, siedziałem. Subiektywnie to stylistycznie jest... bardzo źle. Jak można było tak skopać swój flagowy model??? Najlepiej było to widać na konferencji, gdzie wśród obecnych zapadła raczej dokuczliwa cisza niż jakieś "wow"... Domenicali próbował to jakoś ratować, nawet wyciągnięto na scenę niespodziewanie nadprogramowo trzech ziutków którzy zaprojektowali to nieszczęście, ale jakoś fajerwerków nie było. Pozostaje nadzieja, że motocykl obroni się sam w trakcie użytkowania. Był, widział, siedział i rozwiał ostatnie nadzieje :-D Edytowano Listopad 4, 2013 przez Kwinto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NeX 3 Napisano Listopad 4, 2013 No wg. mnie KTM pozamiatał konkurencje z nowym DUKE'em. Widziałem dziś też fotke nowego nakeda na bazie BMW S1000RR - też kupa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 4, 2013 1100 evo i wylecialo z oferty :( tak jak i duzy Stefan... W usa 1200 kosztuje 13495$ (tyle co stf 848) a 1200s 15995$. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlagamNiechOdpali 0 Napisano Listopad 4, 2013 No ja mieszane uczucia mam. Na pewno ma duzy plus za przednia lampe - bez tego ochydnego przedzialka i w klasycznym ksztalcie bez udziwnien. Ale reszta jakos na prawde bez szalu - brzydkie to nie jest, ale serducho nie bije szybciej jak sie na to patrzy. A powinno ;P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Włodi 0 Napisano Listopad 4, 2013 Wg. mnie (oczywiście każdy ma własny gust) nowy monster 1200S, który niby miał nawiązywać do S4RS to porażka, choć oceniam tylko wizualnie kierując się zdjęciami. Albo projektanci Ducati stracili gust albo ja po prostu nie idę z duchem czasu i swojego RS'a będę trzymał do us***nej śmierci bo nie widzę póki co dla niego następcy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlagamNiechOdpali 0 Napisano Listopad 4, 2013 No jak mial nawiazywac do s4rs, to im troche nie wyszlo ;P S4RS to chyba najpiekniejszy monster jaki popelnili - sam silnik, rama i wystajace chlodnice. Ten jest jakis taki zbyt "gladki" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Włodi 0 Napisano Listopad 4, 2013 No jak mial nawiazywac do s4rs, to im troche nie wyszlo ;P S4RS to chyba najpiekniejszy monster jaki popelnili - sam silnik, rama i wystajace chlodnice. Ten jest jakis taki zbyt "gladki" Zgadzam się z kolegą w 100% ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cymmer 0 Napisano Listopad 4, 2013 Ogólnie mi się podoba, ale wydech od razu do wymiany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ducafil 10 Napisano Listopad 4, 2013 stary monster pozostanie klasyką, tu nie ma wątpliwości. ale ten nowy nie jest zły, powiem więcej, mnie się podoba i nie miałbym nic przeciw, aby zamieszkał w moim garażu ze starą s4 :razz: myślę, że na pewno świetnie się prowadzi, jest milszy w obyciu na co dzień i napewno łatwiejszy do opanowania-abs,dtc itp, choć cena może i nie jest najniższa na pewno na wiosnę pojawi się kilka sztuk na naszych ulicach, a jak będą jazdy próbne chętnie się przymierzę :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Listopad 5, 2013 (edytowany) Próba zasiądnięcia i co? Stopa już w trampku nie mieści się między zintegrowanymi na jednej konsoli stopkami kierowcy i pasażera... a z prawej strony pięta dodatkowo podpiera się o jakże wyszukany stylistycznie wydech... Edytowano Listopad 5, 2013 przez musieli Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
delta81 0 Napisano Listopad 5, 2013 Nudny, ale dobra baza do zrobienia pod siebie :yawn: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 5, 2013 Ale wiecie co, jak patrze na poprzednie monstery, to i I gen i II gen - wszystko jest pieknie pochowane i calosc jest taka bardzo "czysta". A tu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chojny 0 Napisano Listopad 5, 2013 (edytowany) Jak zwykle od paru tygodni poszedłem sobie wieczorkiem do garażu... jak nie pojeździć to chociaż popatrzeć, w końcu co zostaje w pewnym wieku. :roll: Stary klunkier ma jednak to coś... uwielbiam starsze auta i chyba też to samo się zaczyna dziać z motocyklami. Klasyki rządzą!! PS Oczywiście, życzę aby nowy model sprzedawał się bardzo dobrze, ku chwale marki oraz wyniku finansowego polskiego importera i fabryki też... a co :mrgreen: Edytowano Listopad 5, 2013 przez chojny Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dardes 1 Napisano Listopad 5, 2013 (edytowany) Tylko że zdjęciami to jest trochę tak że się można mocno pomylić - wiele moto wygląda zupełnie inaczej live niż na foto. Myślę że tunerzy będą mieli sporo do powiedzenia - bo tak naprawdę wg. mnie np. seryjny monsterek 600 z jedną tarczą, bobrzym ogonem też nie był stylistyczną perłą, ale jak właściciel chociaż minimalnie go spersonalizował (tłumnik, ucięty ogon, itp.) to już wygląda zupełnie inaczej... Coś z niego będzie, ale jedno jest pewne - przednie koło będzie rzadko używane :mrgreen: Edytowano Listopad 5, 2013 przez dardes Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
morham 0 Napisano Listopad 5, 2013 ale jak właściciel chociaż minimalnie go spersonalizował (tłumnik, ucięty ogon, itp.) to już wygląda zupełnie inaczej... No z uciętym ogonem Monte (bo już nie Monster) wygląda jak pół d... za krzoka. No ale - w końcu nie wszystkich bozia wyposażyła w odpowiedni zmysł estetyki :D Niektórzy mają wypaczony i trza z tym żyć (umiem, akceptuje, rozumiem ale próby edukacji zawsze trza podjąć) XD Ale głośno bym nie mówił iż obcięcie ogona (bobra) poprawia wygląd Monstera :P ;) A nowy Monster budzi we mnie mieszane uczucia i stwierdzam... SZAŁU NIE MA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Raxon 1 Napisano Listopad 5, 2013 Moim skromnym zdaniem zadupek świetnie się prezentuje, jest masywny i proporcjonalny do reszty jak na moje oko. Nie taka piz*a jak poprzednio.. No z uciętym ogonem Monte (bo już nie Monster) wygląda jak pół d... za krzoka. Ale głośno bym nie mówił iż obcięcie ogona (bobra) poprawia wygląd Monstera :P o tototo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dardes 1 Napisano Listopad 5, 2013 Jak widać ortodoxy nie śpią :razz: :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Listopad 5, 2013 (edytowany) http://otomoto.pl/ducati-monster-1200-M3850030.html Jakby komuś się podobał to ... Edytowano Listopad 5, 2013 przez Kwinto Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 5, 2013 Szybko :) a cenowo tak by wlasnie wygladalo, ze mniej wiecej taka cene "S" bedzie mialo... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
emvespa 0 Napisano Listopad 5, 2013 patrze na zdjecie MT07 i wygladaja podobnie :P Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
unearth 0 Napisano Listopad 5, 2013 Ale wiecie co, jak patrze na poprzednie monstery, to i I gen i II gen - wszystko jest pieknie pochowane i calosc jest taka bardzo "czysta". A tu... Oglądam zdjęcie uwielbianego tutaj s4rs i nie widzę nigdzie tej "czystości". W ogóle nie rozumiem jak można mówić o czymś takim z motocyklach typu naked. Całkowicie popieram słowa ptysiornia. Motocykl bardzo fajny a "kultowy" będzie dopiero za 10 lat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KGr 1 Napisano Listopad 5, 2013 RS nie jest moze najszczesliwszym przykladem, ale i tak nie ma tam takiego balaganu. Czy bedzie kultowy? Zobaczymy za 10 lat. Osobiscie uwazam ze nawet moj (juz historyczny:)) 1100 ma na to male szanse. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pawelfilip 0 Napisano Listopad 5, 2013 niby wszytko fajnie, ale jakiś taki "wykastrowany" ten Monster... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach