Skocz do zawartości

Desmo Maniax is a group with desmo in their hearts!


Welcome, Guest!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Billy

Nowy monster ???

Polecane posty

nei jest taki zły... ale znów zgodzę się z przedmówcami że starsze monstery bardziej mi się podobają (i przynzam że 1sza seria najbardziej)

 

no ale znów jakbym miał kupić nowy motocykl i to miałby być naked to i tak bym ducati monstera kupił.

 

a tak refleksynie - nie trozumiem jednej rzeczy: czemu nie robią już normalnych okrągłych lamp?  - moim zdaniem nie ma nic ładniejszego przy nakedzie jak prosta okrągła lampa. a teraz nikt takich nie daje - czemu? to tylko moje zdanie że tak jest najładniej?

 

(a rozwiając myśl ciut dalej w samochodach też wydaje mi się że spora większość "kultowych" aut ma właśnie okrągłe reflektory - gdzieś to zostało zatracone i nie do końca rozumem czemu...)

 

lampa w tym mi się dość podoba (szczególnie na tle innych) w sumie chyba dlatego że jest dość zbliżona do okrągłej - po prostu :)

Edytowano przez vip3r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Monster zawsze kojarzył się z prostotą ( nie prostatą :mrgreen: ), miał mieć tylko tyle, żeby można było jechać, linia miała być lekka i mało skomplikowana, taki włoski kaworacer...

Teraz sam nie wiem, za dużo rurek, rureczek, chłodniczek, osłonek stelażyków osłony chłodnicy itp... zresztą silnik chłodzony cieczą jest mniej atrakcyjny wizualnie od powietrzaków, które to silniki uważam za małe dzieła sztuki

Może jak bliżej się przypatrzę, to bardziej przypadnie mi do gustu, narazie to: ot kolejny  Ducati...

 

Ja czekam na 250 - tkę w cienkościennej kratownicy...

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a tak refleksynie - nie trozumiem jednej rzeczy: czemu nie robią już normalnych okrągłych lamp?  - moim zdaniem nie ma nic ładniejszego przy nakedzie jak prosta okrągła lampa. a teraz nikt takich nie daje - czemu? to tylko moje zdanie że tak jest najładniej?

 

Firmy, które zdają sobie sprawę, że wróciły czasy retro robią takie lampy. Nie szukając daleko kilka modeli z oferty Triumpha, ba - nawet japońskie firmy to wiedzą - patrz Kawasaki W800 czy Honda CB1100 a pewnie Yamaha i Suzuki za chwilę do nich dołączą. BMW właśnie wypuściło caferacera, którego pokazało w Mediolanie 2 dni temu. Tylko Ducati ślepo twierdzi, że okrągłe jest już fe i nie w modzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to nie było tak??

Dzwoni pan Xiao- Ping do Hansa z Audi odpowiadającego za zamówienia dla Ducati...

 

Witam pana panie Hans... mam ciekawą ofertę dla pana, otóż zacięła nam się taśma produkcyjna i wyprodukowalim o  2 mln. lampek do skutera Xiallunga za dużo, a słyszałem, że wypuszczacie jakiś nowy motocykl, nie chcecie po 30 eurocentów za sztukę tego nadprogramu hurtem???

 

 

Mam nadzieję, że tak nie było..

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BMW NineT bije na łeb Włochów pod względem stylistyki wykonania przodu. Esencja harmonii z tym światłem. Jak dla ten niemiec to jedyny model na który zwróciłbym uwagę poza Monsterem. A szkoda bo dla mnie i chyba dla wielu fanów, Ducati było  wyznacznikiem nieprzeciętności i ponadczasowości zarówno w wyglądzie jak i mechanice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BMW NineT bije na łeb Włochów pod względem stylistyki wykonania przodu. Esencja harmonii z tym światłem. Jak dla ten niemiec to jedyny model na który zwróciłbym uwagę poza Monsterem. A szkoda bo dla mnie i chyba dla wielu fanów, Ducati było  wyznacznikiem nieprzeciętności i ponadczasowości zarówno w wyglądzie jak i mechanice.

 

Wrzucałem to BMW tu na forum - większość stwierdziła że nie ma polotu szkoda że milczą teraz :twisted: . I jeszcze jedno Cena BMW 55 tysi Monster 68 tysi :mrgreen:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Janek też zwrócił uwagę na te rury i rureczki, ja nie wiem w jakim kierunku to zmierza. Ferrari wciąż jest zajebiste i nie dostosowuje się do ogólnie panujących norm. Skoro Ducati jest marką premium jak pisał krl w swoim artykule to dlaczego dostosowuje się do norm i niejako do przeciętnego klieta - tak to rozumiem, może błędnie. Ale uczłowieczanie Monstera którego jestem psychofanem budzi we mnie takie spostrzeżenia. To tak jak z grami które kiedyś będąc zajebiście trudne, sprawiały że tylko najwytrwalsi przy nich zostawali, a lamusy się zniechęcały. Dziś każda gra jest ŁATWA z niskim poziomem trudności, która ma bawić i być przyjazna dla większości targetu, którym jest większość pospólstwa. W sumie też nie mogę mieć pretensji i patrze na to niedojrzałym okiem, bo Ducati w dobie swoich finansowych problemów musi dostosować ofertę do jak największej ilości kupujących. A ta największa ilość to niestety nie fani Ferrari i Lambo tylko kierowcy Priusa. Taka przenośnia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ferrari wciąż jest zajebiste i nie dostosowuje się do ogólnie panujących norm.

 

a ferrari FF?

 

kurcze dzieki za info o tym NineT - jakos przegapiełem - super wygląda ! - ciut bardziej "organiczne" kształty by dostał i byłby godny następca dla monstera :)

 

ale nie skreslajmy monstera - ciekawe jak na żywo sie bedzie prezentował.

 

(rozwijając dalej analogie samochodowe na Panamerę też na zdjeciach trudno sie patrzy a na żywo robi znacznie lepsze wrażenia)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

Cos w tym jest Raxon. "Nasza" marka zrobila na mnie takie wrazenie jak zrobila (te dobre 10-15 lat temu) bo jej kierowcow widzialem tak:

(zdjecie zreszta bylo w oficjalnym prospekcie monstera S*R z 2007 roku)

ducati.jpg

 

I motocykle tez. Z aury to byly sprzety budowane w konkretnym celu (niekoniecznie najlepszych wynikow sprzedazy!), bezkompromisowo sie tego celu trzymajace.

 

A teraz mamy 

Ducati-Main-Stage-Large.jpg

 

...ducati w kazdej perfumerii, w sklepach z bizuteria, zegarkami, w prasie dla biznesmenow i w czasopismach dla kobiet. Reklamuja je nie twardzi faceci w smarze po lokcie, nie torowi wyjadacze, a lale w skrojonych na miare gajerach i w najmodniejszych w danym sezonie koszulach od znanych projektantow, wychodzace prosto od manikirzystki (czy jakkolwiek sie to tam pisze).

 

Mam wrazenie ze marka swoj "premium" target upatrzyla w mlodych prezesach, ktorzy uwazaja ze na Harleya nie sa jeszcze dosc starzy. Motocykl jest portzebny zeby raz na rok sie pokazac na nim, a kupienie czegos japonskiego byloby pasee... Tacy ludzie nie potrzebuja bezkompromisowego narzedzia, zaprojektowanego w jakims konkretnym celu. Oni nie beda siedziec godzinami na forum ducati, jezdzic na desmomeetingi, desmo-GT ani zastanawiac sie jak zrobic swojego ducacika lepszym. Oni potrzebuja znaczka i manifestacji statusu.

 

Ale to tylko ja, wiec pewnie sie myle.

Edytowano przez KGr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

+1

 

ducati.jpg

 

I motocykle tez. Z aury to byly sprzety budowane w konkretnym celu (niekoniecznie najlepszych wynikow sprzedazy!), bezkompromisowo sie tego celu trzymajace.

 

-1 :!:  A teraz mamy. CZEGO TO JEST REKLAMA :?: :cry:

Ducati-Main-Stage-Large.jpg

 

...ducati w kazdej perfumerii, w sklepach z bizuteria, zegarkami, w prasie dla biznesmenow i w czasopismach dla kobiet. Reklamuja je nie twardzi faceci w smarze po lokcie, nie torowi wyjadacze, a lale w skrojonych na miare gajerach i w najmodniejszych w danym sezonie koszulach od znanych projektantow, wychodzace prosto od manikirzystki (czy jakkolwiek sie to tam pisze).

 

Mam wrazenie ze marka swoj "premium" target upatrzyla w mlodych prezesach, ktorzy uwazaja ze na Harleya nie sa jeszcze dosc starzy. Motocykl jest portzebny zeby raz na rok sie pokazac na nim, a kupienie czegos japonskiego byloby pasee... Tacy ludzie nie potrzebuja bezkompromisowego narzedzia, zaprojektowanego w jakims konkretnym celu. Oni nie beda siedziec godzinami na forum ducati, jezdzic na desmomeetingi, desmo-GT ani zastanawiac sie jak zrobic swojego ducacika lepszym. Oni potrzebuja znaczka i manifestacji statusu.

 

Ale to tylko ja, wiec pewnie sie myle.

 

To pewnie i ja też się mylę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

CZEGO TO JEST REKLAMA  :?:  :cry:

 

Akurat oficjalnych perfum (...) sygnowanych logo Ducati (tak, staly motocykle w perfumeriach jakis czas temu...). Mniejsza o to, przyklad znaleziony na szybko. Wystarczy natomiast przegladnac prospekty (polecam apke Ducati Reader na iOs) zeby zobaczyc ten sam styl. Ducati pojawia sie ostatnio doslownie wszedzie, nawet tam gdzie nie powinno.

 

Nie wiem jak Wy, ale ja nie utozsamiam sie ze stylem i z markami, z ktorymi co raz szerzej utozsamia sie Ducati. Wolalem wersje ze smarem po lokcie :) ale widac oni wola wlasnie taki ich "pi-ar" jak teraz (wyniki sprzedazy). Technicznie to pewnie nadal beda wspaniale i co raz wspanialsze maszyny, chociaz pojawia sie spore kompromisy (wygoda kosztem osiagow?) bo odbiorca docelowy sie zmienia. Tylko magia maszyny dla pasjonatow zamienia sie w magie maszyny dla bogatych.

 

Wracajac do tematu - monster (technicznie) jest na pewno lepszy i mocniejszy niz kiedykolwiek dotychczas, zapewne tez lepiej sie prowadzi i jest o niebo wygodniejszy niz poprzednie modele. Wiec i pewnie bedzie sie sprzedawal jak swieze buleczki. Z drugiej strony, japonskie motocykle tez sprzedaja sie w duzych ilosciach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to tylko ja, wiec pewnie sie myle.

 

Ja zatem też się mylę.

 

Tym bardziej uważam, że stare dukaciaki trzeba pielęgnować, bo są z innej - moim zdaniem fajniejszej - epoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ducati zamienia sie w ferrari i zaczyna zarabiac wieksza kase na brelokach kubkach do kawy i czapeczkach.Co tam motocykle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mata rację, zagubiła się lekkość linii , teraz poniżej zbiornika jest pełna zabudowa jak to teraz jest w modzie w kuchni...

Te stare zdjęcia bardzo przypominają mi pierwsze moje zetknięcia z Ducati i ich użytkownikami... zawsze to byli spoko ludzie, mieli swoiste podejście do życia, które zawsze kręciło się wokół motocykli Ducati.

 

Pozdr. J-999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak... Chciałem nabyć tego nowego Monstera ale cena mnie lekko zadziwiła. Faktycznie, o konkurencję trudno, szczególnie jeśli chodzi o cenę. Nie pozostawili mi wyboru i kupię Brutale...  :-|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawostek - w kwestii zbiornika powrót do korzeni. Zbiornik jest metalowy, otwierany na zawiasie umieszczonym z tyłu, klips zastąpiony gumowym paskiem mocującym z przodu, podobnie jak w STkach, gumowe stopki do wyparcia o ramę - a zatem dostęp do "wnętrzności" znowu ułatwiony :wink:

Edytowano przez musieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się nowy monster bardzo podoba, może zagorzałym fanom modelu brakuje więcej ramy itp. Wydaje mi się, celem producenta było również zrobienie motocykla praktycznego dlatego nacisk na wygodną pozycje i jazda także w trasy stąd dostępność kufrów itp. Jestem ciekaw jak cena będzie wersji S bo zastanowił bym się nas zamianą z MTS 1200 na to moto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

906470_664477410250663_183449531_o.jpg

 

Im dłużej na to patrzę to starszy Monster przy nowszym wygląda jak klocek :D nieforemny ;)

Edytowano przez morham

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KGr    1

A jak dla mnie to on (nowy) stracil cos z elegancji poprzednich generacji...

Edytowano przez KGr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak dla mnie to on (nowy) stracil cos z elegancji poprzednich generacji...

 

Klockowatość ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony


×

Ważne informacje

By using this site, you agree to our Warunki korzystania z serwisu.