Pita 0 Napisano Luty 16, 2014 http://motormania.com.pl/testy/motocykle/ducati-monster-1200-s-pierwsze-wrazenia-z-jazdy/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kwinto 21 Napisano Luty 19, 2014 http://motormania.com.pl/testy/motocykle/ducati-monster-1200-s-2014-onboard-z-naszego-testu/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Motoricko 9 Napisano Marzec 20, 2014 "Przyszłość Ducati" rozmowa z projektantem Ducati Monster 1200 Giulio Malagolihttp://www.motogen.pl/Przyszlosc-Ducati-rozmawiamy-z-Giulio-Malagoli,20236.html Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Maj 14, 2014 Dziś zrobiłem 1200S-ką kilkadziesiąt kilometrów w cyklu mieszanym. Ogólnie mówiąc - jest dobrze :-) Pierwszy banał (ale zwraca uwagę) - wrócili do starego, nieprzekombinowanego modelu kluczyka SILKA! Kolejna zagwozdka - moto odpala ledwo wał korbowy zdąży ruszyć, podobnie jak dobrze rozgrzana stara gaźnikówka (posiadacze i znawcy wiedzą o co kaman ;-) Iphone'o podobny wyświetlacz pasuje do klimatu motocykla, trzeba przywyknąć ale następuje to całkiem szybko. Siedzisz na kanapie - powrót do korzeni, ale czuje się podobieństwo do Diavela, przynajmniej ja czułem się jak na Diavelu tylko bardziej przystosowanym do łojenia w miejskiej dżungli. Oryginalne sety + SIDI Vortice rozm. 44 = brak możliwości właściwej pozycji stopy na podnóżku. Pięta zapiera się o odlew konsoli pod stopkę pasażera wypychając ją na zewnątrz motocykla - tam jest stanowczo za mało miejsca, stwierdziłem to już w momencie przymiarki na prezentacji motocykla w Mediolanie. W tramkach było słabo, ale w butach motocyklowych to poprostu tragedia. Na szczęście firmy akcesoryjne pewnie są na progu prezentacji akcesoryjnych setów kierowcy/ pasażera. .... cdn. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
miki 19 Napisano Maj 14, 2014 Dziś zrobiłem 1200S-ką kilkadziesiąt kilometrów w cyklu mieszanym. Ogólnie mówiąc - jest dobrze :smile: Pierwszy banał (ale zwraca uwagę) - wrócili do starego, nieprzekombinowanego modelu kluczyka SILKA! Kolejna zagwozdka - moto odpala ledwo wał korbowy zdąży ruszyć, podobnie jak dobrze rozgrzana stara gaźnikówka (posiadacze i znawcy wiedzą o co kaman :wink: Iphone'o podobny wyświetlacz pasuje do klimatu motocykla, trzeba przywyknąć ale następuje to całkiem szybko. Siedzisz na kanapie - powrót do korzeni, ale czuje się podobieństwo do Diavela, przynajmniej ja czułem się jak na Diavelu tylko bardziej przystosowanym do łojenia w miejskiej dżungli. Oryginalne sety + SIDI Vortice rozm. 44 = brak możliwości właściwej pozycji stopy na podnóżku. Pięta zapiera się o odlew konsoli pod stopkę pasażera wypychając ją na zewnątrz motocykla - tam jest stanowczo za mało miejsca, stwierdziłem to już w momencie przymiarki na prezentacji motocykla w Mediolanie. W tramkach było słabo, ale w butach motocyklowych to poprostu tragedia. Na szczęście firmy akcesoryjne pewnie są na progu prezentacji akcesoryjnych setów kierowcy/ pasażera. .... cdn. bo on ma wiecej podobienstw do Diavela. Niz do starych Monsterow. Wyswietlacz fajny ma duzo informacji - ale nie ma wskaznika biegow, i ile mozemy przejachac km na posiadanym paliwie. To strasznie brakuje. Bo rezerwa wlacza sie dosc puzno. Po za tym moliwosc ustawien jest ogromna - wiekasz niz w Diavelu. Mi akurat sety lezaly idealnie (rowniez 44 Dainese lub TCX). Mam 187 i jak dla mnie jeden z wygodnieszych motocykli (po za Diavelem) Silnik niby podobny ale wg mnie bardziej ealstyczny niz w Diavelu. Zawieszenie (wersja S) lepiej wybiera dziury - ale to moze kwestia kapcia w Diavelu. Tryb Sport bardzo przyjemny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach