Yoda 0 Napisano Lipiec 12, 2013 Witam wszystkich forumowiczów bardzo serdecznie, Jakiś czas temu nabyłem za symboliczną sumę Monster 750 z 1999 roku. Motor jak widać po dzwonie, poprzedni właściciel przy manewrze wyprzedzania napotkał na wysepkę i zakończył w rowie ( szczęście w nieszczęściu kierowca żyje cały i zdrowy). Fanem Ducati jestem od lat i zawsze marzyłem o własnym Ducacie, lecz marzenia marzeniami, a pensja pensją :razz: . Monstera kupiłem z zamiarem poskładania go na Cafe Racera i tu przyda mi się Wasze doświadczenie i wiedza :) 1. potrzebuje felgi szprychowe od czego najlepiej szukać ? myślę o dopasowaniu felg od supermoto 17`` dadzą radę ? 2. bak w moim jest metalowy czy plastikowe od nowszych roczników będą pasować ? 3. zegary może ktoś ma na sprzedaż bądź oddanie za dobrą flaszkę :) 4. lampę przód moi faworyci i w tym kierunku będę szedł biel perła plus czerwona rama i barwy włoskiej flagi w malowaniu :) felgi szprychy, kiera do lag, wydechy MIVV carbonowe, klasyczne zegary, lampa oryginał bądź okrągły zamiennik, ogon cafe racer style. http://racingcafe.blogspot.com/2012/07/ducati-monster-900-nasty-donkey-by.html http://il-ducatista.com/yuri-shif-custom-ducati-ms4r-bastardo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Lipiec 13, 2013 Dziś po umyciu motoru z lakierniczego pyłu moim oczom ukazała się bardzo niemiła niespodzianka w postaci pęknięć w miejscach w których przechodzi śruba trzymająca silnik w ramie.....Teraz moje pytanie da się coś z tym zrobić ? spawanie ? czy trzeba szukać nowego silnika ? a może poddać się ? Będę wdzięczny za szybkie odpowiedzi :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Lipiec 17, 2013 Mała fotorelacja z postępów prac. Jestem totalnym amatorem i pierwszy raz w życiu rozbieram motor :) Dziś silnik pojechał do zaspawania pęknięć. Jak widać mam małą pomocnicę :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Lipiec 19, 2013 fajni ci idzie. z tego co zasłyszałem pęknięcia w tych miejscach świadczyć mogą o uszkodzeniu ramy. może warto sprawdzić jej geometrię zwłaszcza, że i tak masz wszystko na wierzchu. co do zegarów to ciężko ci będzie przypasować coś drogą ekonomiczną (tak mi się wydaje) powodzenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Lipiec 30, 2013 Wczoraj pojechałem nabyć felgi do mojego Monstera, a że handlowanie szło bardzo pomyślnie to nabyłem drugiego Monstka 750 2003r. całego w częściach :) także niebawem sporo gratów będzie na sprzedaż :) w dobrych cenach. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Lipiec 30, 2013 fajnie że ci się trafiło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Lipiec 31, 2013 Panowie wtooopaaaa :( zakupiony sprzęt okazał się 695 chyba z roku 2007, a nie 750 z 2003 ;( doszedłem do tego dopiero po paru godzinach męczenia się z zamontowaniem przedniego zawieszenia, siedzenia itp itd :) no i nowo zakupiony silnik nie posiada chłodnicy oleju co mi dało do myślenia, później znalazłem oznaczenia na silniku ZDM695A2*009587* i wszystko stało się jasne niestety moja znajomość w mechanice zakończyła się na etapie motorynki,ogara i mz`tki :) stąd człowiek płaci za błędy, ale się nie poddaję i walczę dalej sprzęt lada dzień wystawię w dziale sprzedaż i na allegro jeżeli ktoś czegoś potrzebuje pisać na pw Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
picek 38 Napisano Lipiec 31, 2013 Panowie wtooopaaaa :( zakupiony sprzęt okazał się 695 chyba z roku 2007, a nie 750 z 2003 ;( doszedłem do tego dopiero po paru godzinach męczenia się z zamontowaniem przedniego zawieszenia, siedzenia itp itd :) no i nowo zakupiony silnik nie posiada chłodnicy oleju co mi dało do myślenia, później znalazłem oznaczenia na silniku ZDM695A2*009587* i wszystko stało się jasne niestety moja znajomość w mechanice zakończyła się na etapie motorynki,ogara i mz`tki :) stąd człowiek płaci za błędy, ale się nie poddaję i walczę dalej sprzęt lada dzień wystawię w dziale sprzedaż i na allegro jeżeli ktoś czegoś potrzebuje pisać na pw Dobry handlarz -sprzedaje nie wie co. A tobie parę groszy wleci więcej. Gratulacje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Luty 7, 2014 Troszkę odkurzę temat w wolnych chwilach troszkę porobiłem przy motorze: - dostał felgę przód od 695 - łożyska w kołach - łożyska w główce ramy - przerobiona rama pod ogon cafe racer - bak od 695 - clip-ony pod zamówienie robione przez www.dewils.eu - wydechy również zrobione przez Dewils - malowanie ramy na czerwony Ferrari Rosso 300 - malowanie felg na czarno - lampa przód od 695 Do zrobienia: - czyszczenie i matowienie silnika pod malowanie na czarny mat bądź czarny VHT baranek - pomalowanie wahacza na czarno - malowanie zbiornika, błotnika przód, ogon - zakup zębatki SuperSprox złoto czarnej i łańcucha - malowanie półek na czarno - filtry stożkowe K&N lub inne - większe dysze w gaźniki pod stożki i regulacja - zakup nowych przewodów pod hamulce i sprzęgło - zakup dużego obrotomierza - i coś pewnie jeszcze wyjdzie w trakcie Parę fotek z przebiegu prac: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bartekpartek 0 Napisano Luty 7, 2014 Napiszesz coś więcej o tych wydeszkach ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Luty 7, 2014 Napiszesz coś więcej o tych wydeszkach ? Wydeszki przelotowe zrobione z kwasiaka za 2 szt. dałem 800 zł. Dokładnej długości nie pamiętam ale jakieś 30cm - 35cm bo chciałem jak najkrótsze. Wykonanie bardzo ładne i dokładne. Jeszcze na nich motoru nie odpalałem ale mam nadzieję że będzie piekło :) skoro sam Diabeł je stworzył :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bartekpartek 0 Napisano Luty 7, 2014 A jeśli chodzi o czyszczenie i malowanie silnika, to jak się za to zabierasz ? W sumie to robisz kilka rzeczy, o których ja po cichu myślę, więc będę śledził na 100% temat. :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zbyszek 0 Napisano Luty 7, 2014 Bardzo ciekawią mnie te wydechy, można więcej fotek?? najlepiej od tyłu jak to wygląda :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gregi76 0 Napisano Luty 7, 2014 Trzymam kciuki za projekt i czekam na efekt końcowy + soundtrack :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Luty 7, 2014 A jeśli chodzi o czyszczenie i malowanie silnika, to jak się za to zabierasz ? W sumie to robisz kilka rzeczy, o których ja po cichu myślę, więc będę śledził na 100% temat. :mrgreen: Myślałem o szkiełkowaniu ale na poważnie tylko jedna firma w Bydgoszczy to robi i ceny kosmos także idzie robota ręczną czerwona szmata do matowienia i papier 600 długa i ciężka praca ale mam czas :) zrobiłem w biurze z magazynu mały warsztat i dłubię Wszystko by było pięknie gdyby kasa była, alee może to i lepiej bo bardzo dużo się uczę i mam masę satysfakcji z efektów pracy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bartekpartek 0 Napisano Luty 7, 2014 (edytowany) A jaki masz plan na malowanie ? edit:silnika Edytowano Luty 7, 2014 przez bartekpartek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blejz23 0 Napisano Luty 8, 2014 Myślałem o szkiełkowaniu ale na poważnie tylko jedna firma w Bydgoszczy to robi i ceny kosmos także idzie robota ręczną czerwona szmata do matowienia i papier 600 długa i ciężka praca ale mam czas hmm papierem nie wejdziesz we wszystki zakamarki jakie sa na silniku , ja rto robilem tak : dobry usuwacz do lakierow , szczootka miedziana i wio , troche mniej sie narobisz ale i efekt bedzie lepszy - to jesli chodzi o kartery , a glowice z cylindrami to hmm ...wyczyscic je recznie to ciezki temat ,sam chcialem to robic recznie ale przekonalem sie ze najlepsze bedzie szkielkowanie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Luty 8, 2014 A jaki masz plan na malowanie ? edit:silnika Silnik czarny mat bądź czarny baranek ala HD spray VHT, a kapy pod kolor zbiornika i zadupka czyli popiel/szary bo jak wiadomo faceci to daltony lakiernik widzi inaczej ten kolor niż ja :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bartekpartek 0 Napisano Luty 8, 2014 No właśnie... a jak czyścić te głowice z kraterami, przeca szparki wąskie są i dostęp dziadowski.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
plpt 0 Napisano Luty 8, 2014 Już mi się podoba :) Trzymam kciuki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Luty 8, 2014 No właśnie... a jak czyścić te głowice z kraterami, przeca szparki wąskie są i dostęp dziadowski.. Papier na patyczek i jechane tak to widzę praca żmudna ale mi się nie spieszy zaoszczędzoną kasę wydam na co innego :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Marzec 6, 2014 (edytowany) Z racji, że praca i małe dziecko pochłaniają prawie cały wolny czas to dziś nastawiłem budzik na 5:00 rano i pognałem prosto do lakierni pomagać w malowaniu efekty następujące: na bok zbiornika przyjdzie przyklejany aluminiowy znaczek Ducati Meccanica http://www.pure-ducati.com/images/Product/medium/812.jpg a w jajo czarny nr 83 Edytowano Marzec 6, 2014 przez Yoda Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
musieli 30 Napisano Marzec 6, 2014 Bardzo fajne lakierowanie! Prosto ale z jajem ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Yoda 0 Napisano Marzec 16, 2014 Zaczynam składać wszystko do kupy i mam pytanie jakim olejem zalać silnik? Jakie świece polecacie? Od poprzedniego właściciela wiem tyle, że był to Shell 10W40. Ale czy pół syntetyk czy syntetyk tego nie wiem. Kolejna sprawa czegoś mi brakuje w przedniej ośce tzn mam ślimak pod nim jest jakaś metalowa osłonka i potem łożysko z fiszek widziałem że chyba coś jeszcze powinno być, bo jak kręce kołem to ślimak nie napędza linki. Jeżeli chciałbym się pozbyć ślimaka to muszę dorobić jakiś dystans? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mioo 2 Napisano Marzec 16, 2014 lej pół-syntetyk, motul albo cinek wczoraj mówił o jakimś jeszcze specyfiku do V o dużej średnicy cylindra Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach