oskar 0 Napisano Sierpień 30, 2013 Superstock 1199 :thumbup: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Sierpień 30, 2013 (edytowany) Tak mnie ciekawi jak to jezdzi. Niektorzy z was jezdzili juz po torze 1199. Wielka jest roznica miedzy 1098/1198? Nie mowie tylko o mocy ale prowadzeniu. A moze ktos moze porownac do BMW lub Zx10? ps. wrocilem na tor choc sie zaklinalem i to na tym nieszczesnym bmw. Naprawa bya prosta, a czesc lezala u mnie w garazu :) Ale mysle sobie by ja wymienic na cos innego :mrgreen: Edytowano Sierpień 30, 2013 przez xxtreme Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Sierpień 31, 2013 Hej,moja klasyfikacja tor jezdzilem wszystkimi 1-1098R moj oczywiscie najlepszy,2-1198S,3-1098S moj stary 2007,4-ZX-10(2012),5 BMW1000R(2012),1199STC moj -niestety moto nie na tor,jeszcze nie dopracowany wiele mankametow najwiekszy problem front end.Na droge moze byc pod Kafejke número uno.Tylko jeszcze dodam ze 1098R jest w specyfikacji F10 tzn + - 50k Euro extras WSBK radiator i oil cooler,comp.corse slipper clutch,H/C pistons,fly wheel,titanium valves and conrods,ceramic coated heads,ported intake and exhaust,corse gearbox internals shoter/longer ratios full set,Ohlins internals kits,Akrop-evo3 pipes,Nemesis T/C,L/C,Stage3 P/com.Q/S,Upg Ecu / maps,full carbon R/F tank and 2sets BST wheels - dry weight 155kg,TSS Q/change hub 5 ratio sets,Short throttle system,Brembo pumps and master cyl. Lightech sets itd.Takze ciezko cokolwiek innego porownywac to tej maszyny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Sierpień 31, 2013 Tak mnie ciekawi jak to jezdzi. Niektorzy z was jezdzili juz po torze 1199. Wielka jest roznica miedzy 1098/1198? Nie mowie tylko o mocy ale prowadzeniu. A moze ktos moze porownac do BMW lub Zx10? ps. wrocilem na tor choc sie zaklinalem i to na tym nieszczesnym bmw. Naprawa bya prosta, a czesc lezala u mnie w garazu :) Ale mysle sobie by ja wymienic na cos innego :mrgreen: Miałem okazję karnąć się 1199S i oprócz potężnej mocy, największa różnica do 1098S, to lekkość prowadzenia, skręcania. Motocykl prowadzi się dosłownie z lekkością roweru, na początku dosłownie się wystraszyłem wchodząc w zakręt, bo ten wpada w niego błyskawicznie. Bartek W. jeździ zarówno 1199 i S1000RR i twierdzi że dużo mnie męczy się na Ducati niż na BMW. Jego zdaniem 8 okrążeń BMW = 20 na Panigale. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Sierpień 31, 2013 Miałem okazję karnąć się 1199S i oprócz potężnej mocy, największa różnica do 1098S, to lekkość prowadzenia, skręcania. Motocykl prowadzi się dosłownie z lekkością roweru, na początku dosłownie się wystraszyłem wchodząc w zakręt, bo ten wpada w niego błyskawicznie. Bartek W. jeździ zarówno 1199 i S1000RR i twierdzi że dużo mnie męczy się na Ducati niż na BMW. Jego zdaniem 8 okrążeń BMW = 20 na Panigale. Potwierdzam te słowa i mówił jeszcze, że wiele w nim drzemie. Natomiast marcin K o 1199s mówił, ze prowadzi sie jak 600 - tka. Zastanawia mnie ta R-ka nasza starszego modelu. Czy ona faktycznie tak bardzo odbiega od tego czym jezdzimy na drogach i co mamy w salonach ( 10,11) mówie tu o prowadzeniu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Wrzesień 1, 2013 R-ka std.to tak jak Honda dla MM wygrywasz wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Wrzesień 1, 2013 (edytowany) R-ka std.to tak jak Honda dla MM wygrywasz wszystko. Myslisz , ze jakby ja dalej rozwijali to carlos jeszcze mógłby byc na niej mistrzem, czy dla niej juz nie bylo możliwości rozwoju dlatego jest 1199? Xtreem wracajac do twojego pytania ( uwazam, ze i tak wiesz, że juz wiesz i my wiemy, ze wiemy, ze wiesz). Jak najbardziej se mozna rozważać,a le wybór jest jeden. Edytowano Wrzesień 1, 2013 przez Franz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Wrzesień 1, 2013 Nie,dla Ducati jedno tylko droga.V4 w WSBK Audi to bardzo szybko zorganizuje.W 2007 na Kayalami rozmawialem z factory inzynierami i pod przysega pszyznali ze 1098 to juz koniec twina bo chodzilo o koszta vs osiagi.Panigale to byl krzyk o pomoc z dna studni taka musztarda(pikantna) po obiedzie ale Audi podchwycilo i cos w krotce bedziemy widzec na horyzoncie.V2 bedzie dobre na kolekcje jak stare wino. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xxtreme 0 Napisano Wrzesień 1, 2013 To moze poczekam na V4, a do tej pory bede przewracal bmw :mrgreen: ps. najgorsze jest to, ze bmw jest prawie bsb spec. i jak je sprzedam to ledwie mi starczy na standartowa 1199 co zas bedzie sie wiazalo z kosztami. To moze lepiej od razu kupic 1199R :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Wrzesień 1, 2013 Obawiam się, że na V4 ze stajnie Ducati będziesz czekał bardzo, bardzo długo o ile w ogóle się pojawi no chyba że kupisz Desmosedici to silnik V4 posiada. Regulamin SBK idzie w stronę STK i przez kolejne trzy lata będzie coraz bliżej motocyklom seryjnym. Nie ma więc sensu zmiana koncepcji a to jak wiadomo kasa, której Niemcy nie chcą wydawać co widać już dziś. Dodatkowo jak pokazuje aktualnie stawka Aprilia kompletnie nie liczy się w klasie STK1000 a w SBK wymaga olbrzymich nakładów by być konkurencyjną. Moim zdaniem nie ma mowy w najbliższym czasie a więc kilku lat o pojawieniu się w Ducati motocykla V4 w klasie SBK, dowodem paradoksalnie może być pojawienie się Baby Panigale. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Wrzesień 1, 2013 Pozbywaja sie czesci 1199 V4 w drodze tylko glosno o tym nie mowic. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Wrzesień 1, 2013 ..............zastanawiam się, który z Was bedzie bliżej prawdy w tych przepowiedniach? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Wrzesień 1, 2013 Mam nadzieję, że to będę ja bo cztery cylindry w Ducati to dokładnie o dwa za dużo. ;) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Wrzesień 2, 2013 Prototyp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Wrzesień 2, 2013 Prototyp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrekkbk 0 Napisano Wrzesień 2, 2013 Silverstone weryfikuje rzeczywistość. 4 cylindrówki nie dają szans na prostych (przekonał się o tym Canepa, pomimo świetnej jazdy nie doszedł Barriera ani Mercado). Wydaję mi się, że silnik L4 90 byłby ciekawym rozwiązaniem i wcale nie kłóci się z filozofią marki. Podobnie zrobiła Aprilia czy Kawasaki, które stworzyły superbika w oparciu o prototypy Motogp... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrekkbk 0 Napisano Wrzesień 2, 2013 Co ja pie***e, oczywiście nourbugring :razz: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krl 0 Napisano Wrzesień 2, 2013 Owszem, jednak należy pamiętać, że Panigale to bardzo świeży projekt a Ducati to BARDZO mała fabryka i trudno podejrzewać iż nagle zarzucą projekt na który wydali miliony euro - tylko dla tego, że V4 na prostej jedzie o 10km/h więcej. Pamiętajcie też, że Panigale świetnie się sprzedaje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oskar 0 Napisano Wrzesień 2, 2013 Cieszę się że nareszcie jakiś ruch na forum :mrgreen: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
piotrekkbk 0 Napisano Wrzesień 2, 2013 Zgadza się. Ciekawi mnie jaki wpływ ma jeszcze fakt, że Panigale jako jedyne nie posiada ramy. W STOCK`ach jest jak najbardziej konkurencyjne ale w SUPERBIKE Carlos 7 jakoś nie może dogadać się ze sprzętem :roll: Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Franz 0 Napisano Wrzesień 2, 2013 Boje się , iż te stocki w przyszłym roku tzn. SB i tak nie pójdą w dobrym kierunku. Wyjdzie na to, ze super sporty będą najszybsze he he he Jakaś paranoja. Dorna się pogubiła. Przepowiadał to Stoner to teraz jego tez już się czepiają. Np. po co to całe CRT. Widać po ostatnim wyścigu co daje emocje, zawodnicy. To, ze JL i MM są o kilka półek lepsi trzeba zaakceptować i tyle, a nie modzić coś pod pretekstem oszczędności. Może jak są lepsi to dawać im słabsze motocykle będzie równo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kaz 0 Napisano Wrzesień 3, 2013 Do czasu jak CRT beda dublowane to jest ok ale potem beda znowu cos zmieniac CS mial racje nie wypychac sie sianem jak u nas kiedys wprowadzili BMW boxery do klasy BOTS to my na Ducatach zmowilismy sie na jedyny z fun wyscigow zeby ich puscic od startu do pierwszej prostej a na prostej objechalismy ich z taka predkoscia ze wiatr ich omalo z toru nie zniosl i po wyscigu byl smiech i zgzytanie zebow ale po piwie BMWsci odpuscili i kilku z nich w krotce zainwestowalo w prawdziwe moto. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slomek23 0 Napisano Maj 13, 2015 Zalogowałem się zupełnie nie dawno i czytam różne wątki. Pewnie odgrzeję niejednego kotleta, ale czasem warto. Przeczytałęm trochę postów i m.in dyskusję o V4. W 2013 aprilia się nie liczyła, a potem jej rsv4 zdobyło mistrzostwo. Może jednak coś w tym jest? V4 to trochę jak połączenie v2 i rzędówki. Trochę łagodniejsza, płynna, ale dół ma mocny i na górze też nieźle się kręci. Podejrzewam, że takie silniki będą rozwijane w najbliższym czasie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach